Працювала в 4 компаніях 2 роки 10 місяців
Торгівля роздрібна / Retail, Будівництво, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Енергетика та Енергоносії
Бухгалтер
Orange Club
Торгівля роздрібна / Retail
9 місяців
09.2023 - до теперішнього часу
Функціональні обов’язки:
Здійснення прийому, контролю та створення первинної документації.
Робота на ділянках «розрахунки з покупцями» та «розрахунки з постачальниками»
Клієнт-банк :сплата рахунків
Складання видаткових накладних, ТТН ;
Імпорт \ експорт даних в \ з різних комп’ютерних програм
Кадрова документація
Визначати дохід за звітний період.
Підрахунок та своєчасна сплата податків.
Звірка з контрагентами.
Здійснення прийому, контролю та створення первинної документації.
Робота на ділянках «розрахунки з покупцями» та «розрахунки з постачальниками»
Клієнт-банк :сплата рахунків
Складання видаткових накладних, ТТН ;
Імпорт \ експорт даних в \ з різних комп’ютерних програм
Кадрова документація
Визначати дохід за звітний період.
Підрахунок та своєчасна сплата податків.
Звірка з контрагентами.
Бухгалтер
БК Гіскон
Будівництво
2 місяці
07.2023 - 09.2023
Робота з банком, рознесення платежів, оприбуткування Актів, звірка з контрагентами,формування рахунків, нарахування ЗП в 1С.
Супутні завдання головного бухгалтера.
Адміністратор офісу
ТОВ "ІНДАСТРІАЛ ТРЕЙД"
Автомобільна промисловість та Автобізнес
11 місяців
08.2022 - 07.2023
Контроль закупок: канцелярії, господарської продукції, техніки, пакувальних матеріалів, рекламної продукції,закупки по проханню керівництва, колег.
Інветаризація техніки, офісних товарів, оприбуткування госп. товарів, актів,виписування доручення,актів звірок,звітність по документах складу та офісних витратах.
Оформлення договорів.Кадрові зобов'язання:прийом,звільнення, переведення посади,відпустки, допомога в адаптації в перший робочий день.
Контроль палива,внесення техніки для поповнення бази клієнтів, слідкування за страховкою авто, запис авто на ТО.
Організація корпоративу.
Внесення даних в картку контрагента,реєстрація менеджерів на тендерних майданчиквх.
Оформлення та підготовка відправки документації.
Інветаризація техніки, офісних товарів, оприбуткування госп. товарів, актів,виписування доручення,актів звірок,звітність по документах складу та офісних витратах.
Оформлення договорів.Кадрові зобов'язання:прийом,звільнення, переведення посади,відпустки, допомога в адаптації в перший робочий день.
Контроль палива,внесення техніки для поповнення бази клієнтів, слідкування за страховкою авто, запис авто на ТО.
Організація корпоративу.
Внесення даних в картку контрагента,реєстрація менеджерів на тендерних майданчиквх.
Оформлення та підготовка відправки документації.
Адміністративний помічник
ТОВ "УКРЕНЕРГОПРОМ"
Енергетика та Енергоносії
11 місяців
09.2021 - 08.2022
В мої обов'язки входило: збір та відсилання пошти, зустріч клієнтів, написання ділових листів, організаціїя святкових заходів, допомога проектному відділу, створення інвентаризації, постачання офісу всім необхідним, виконання додаткових доручень керівництва.
Ключова інформація
PowerPoint, MS Office, 1C, Microsoft Word, Робота з контентом, Первинна бухгалтерія, Підбір персоналу, Розвиток бренду, Microsoft Excel,Adobe Photoshop, Медок,Вчасно
Навчалась в 1 закладі
НПУ ІМ М.П. ДРАГОМАНОВА
факультет менеджменту
Київ, 2023
Володіє мовами
Англійська
базовий
Українська
рідна
Владислава
Владислава
Бухгалтер
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/8e086b48-b569-498e-9cc5-570673c1e556.jpg)
Київ
Активно шукає роботу
неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 3 дні тому