Работала в 5 компаниях 20 лет 4 месяца
Государственный сектор, Другое, Энергетика и Энергоносители, Образование
Завідувач відділу організаційної та кадрової роботи
Профспілкова організація
Государственный сектор
2 года
11.2022 - по настоящее время
Організація роботи щодо :
- технічного забезпечення діяльності Голови профспілки, планування робочого дня (організація зустрічей, zoom нарад, замовлення транспорту, організація кейтерингового обслуговування );
- підготовки та виконання (листів ,розпоряджень ,наказів, доповідних,службових );
- розробки та замовлення поліграфічної продукції ;
- узгодження або вирішення окремих питань з керівниками і працівниками структурних підрозділів, контроль виконання ними окремих доручень ;
- профспілкових внесків ;
- дотриманням працівниками профспілки трудової дисципліни, дотриманням ними правил внутрішнього трудового розпорядку;
- підбору кадрів на заміщення вакантних посад;
- розгляд пропозицій, заяв, звернень та скарг членів профспілки, надання роз’яснень, ведення прийому членів профспілки з питань, що належить до компетенції;
- закупівля господарських товарів;
- робота з Благодійним Фондом (вся документація) .
Неофіційне працевлаштування
інше
Другое
8 месяцев
02.2022 - 10.2022
інше
Державний центр зайнятості
Другое
9 месяцев
04.2021 - 01.2022
Помічник генерального директора , заступник начальника департаменту з зовнішніх комунікацій
ПАТ "Центренерго"
Энергетика и Энергоносители
15 лет 3 месяца
01.2006 - 04.2021
Організація роботи щодо:
- взаємодії з центральними органами виконавчої влади ;
- організація проведення нарад керівника ;
- прийому відвідувачів (делегацій іноземних)
- технічне забезпечення діяльності керівника за допомогою підпорядкованих відділів;
- проведення телефонних переговорів ;
- формування іміджевої поліграфічної продукції для компанії ;
- наповнення офіційного інтернет сайту та сторінки fecebook;
- впровадження системи взаємозв’язків, які забезпечують координацію внутрішньої та зовнішньої управлінської діяльності між директорами та керівниками підрозділів, а також всіма відділами компанії (вирішення питань з керівниками й працівниками структурних підрозділів):
- організація діловодства, вивчення кореспонденції, що надійшла на ім'я керівника, у межах своєї компетенції підготовка проектів відповідей ;- документів (листи, заяви, накази, розпорядження, службові записки і т.д.)
- робота з електронним документообігом (вхідні листи) LSDocs 2,0 на базі Share Point
- поліпшення та зміцнення трудової дисципліни ;
- контроль поставлених завдань щодо наказів,розпоряджень ;
.- виконання інших доручень керівництва в межах компетенції.
Секретар директора
Київський механіко-металургійний технікум
Образование
1 год 5 месяцев
08.2004 - 01.2006
Організація роботи щодо :
- ведення діловодства, виконання різних операції із застосуванням комп’ютерної техніки, призначеної для збирання, оброблення і подання інформації для прийняття рішення ;
- стеження за своєчасним розглядом і поданням конкретним виконавцем документів,що надходять до директора ;
- організація прийому студентів та батьків;
- участь у приймальній комісії;
- ведення реєстраційних картотек- тиражування;
- відповідних доручень директора в межах компетенції
Ключевая информация
- управління персоналом
- работа в команді
- взаємодія з людьми
Училась в 2 заведениях
Национальний транспортний університет
економіка підприємства – «економіст»
Киев, 2010
Київський механіко - металургійний технікум
діловод-референт зі знанням комп’ютера
Киев, 2005
Владеет языками
Английский
базовый
Курсы, тренинги, сертификаты
Курси англійської мови Green Forest
Початковий курс А1
Дополнительная информация
Личные качества
Добра, відповідальна, порядна, комунікабельна,
маю гарний досвід щодо організаційних питань, вмію працювати в напруженому та ненормованому робочому режимі.
Анна
Анна
Заступник директора з загальних питань (адміністративних )
Киев
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 5 месяцев назад