Працювала в 5 компаніях   19 років 10 місяців

Державний сектор, Інше, Енергетика та Енергоносії, Освіта

Завідувач відділу організаційної та кадрової роботи

Профспілкова організація

Державний сектор

1 рік 6 місяців

11.2022 - до теперішнього часу

Організація роботи щодо :

- технічного забезпечення діяльності Голови профспілки, планування робочого дня (організація зустрічей, zoom нарад, замовлення транспорту, організація кейтерингового обслуговування );

- підготовки та виконання (листів ,розпоряджень ,наказів, доповідних,службових );

- розробки та замовлення поліграфічної продукції ;

- узгодження або вирішення окремих питань з керівниками і працівниками структурних підрозділів, контроль виконання ними окремих доручень ;

- профспілкових внесків ;

- дотриманням працівниками профспілки трудової дисципліни, дотриманням ними правил внутрішнього трудового розпорядку;

- підбору кадрів на заміщення вакантних посад;

- розгляд пропозицій, заяв, звернень та скарг членів профспілки, надання роз’яснень, ведення прийому членів профспілки з питань, що належить до компетенції;

- закупівля господарських товарів;

- робота з Благодійним Фондом (вся документація) .

Неофіційне працевлаштування

інше

Інше

8 місяців

02.2022 - 10.2022

інше

Державний центр зайнятості

Інше

9 місяців

04.2021 - 01.2022

Помічник генерального директора , заступник начальника департаменту з зовнішніх комунікацій

ПАТ "Центренерго"

Енергетика та Енергоносії

15 років 3 місяці

01.2006 - 04.2021

Організація роботи щодо:

- взаємодії з центральними органами виконавчої влади ;

- організація проведення нарад керівника ;

- прийому відвідувачів (делегацій іноземних)

- технічне забезпечення діяльності керівника за допомогою підпорядкованих відділів;

- проведення телефонних переговорів ;

- формування іміджевої поліграфічної продукції для компанії ;

- наповнення офіційного інтернет сайту та сторінки fecebook;

- впровадження системи взаємозв’язків, які забезпечують координацію внутрішньої та зовнішньої управлінської діяльності між директорами та керівниками підрозділів, а також всіма відділами компанії (вирішення питань з керівниками й працівниками структурних підрозділів):

- організація діловодства, вивчення кореспонденції, що надійшла на ім'я керівника, у межах своєї компетенції підготовка проектів відповідей ;- документів (листи, заяви, накази, розпорядження, службові записки і т.д.)

- робота з електронним документообігом (вхідні листи) LSDocs 2,0 на базі Share Point

- поліпшення та зміцнення трудової дисципліни ;

- контроль поставлених завдань щодо наказів,розпоряджень ;

.- виконання інших доручень керівництва в межах компетенції.

Секретар директора

Київський механіко-металургійний технікум

Освіта

1 рік 5 місяців

08.2004 - 01.2006

Організація роботи щодо :

- ведення діловодства, виконання різних операції із застосуванням комп’ютерної техніки, призначеної для збирання, оброблення і подання інформації для прийняття рішення ;

- стеження за своєчасним розглядом і поданням конкретним виконавцем документів,що надходять до директора ;

- організація прийому студентів та батьків;

- участь у приймальній комісії;

- ведення реєстраційних картотек- тиражування;

- відповідних доручень директора в межах компетенції

Ключова інформація

  • управління персоналом
  • работа в команді
  • взаємодія з людьми

Навчалась в 2 закладах

Национальний транспортний університет

економіка підприємства – «економіст»

Киев, 2010

Київський механіко - металургійний технікум

діловод-референт зі знанням комп’ютера

Киев, 2005

Володіє мовами

Англійська

базовий

Курси, тренінги, сертифікати

Курси англійської мови Green Forest

Київ, 2022

Початковий курс А1

Додаткова інформація

Личные качества

Добра, відповідальна, порядна, комунікабельна,

маю гарний досвід щодо організаційних питань, вмію працювати в напруженому та ненормованому робочому режимі.

Анна

Заступник директора з загальних питань (адміністративних )

Київ

50 000 грн.

38 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 день тому