Работал в 7 компаниях   5 лет 1 месяц

АПК (Агропромышленный комплекс), Промышленность и Производство, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Торговля розничная / Retail, Услуги для населения - другое, Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

Аналітик консолідованої інформації

ТОВ «АгроВіста»

АПК (Агропромышленный комплекс)

10 месяцев

02.2024 - по настоящее время

Основні обов'язки:

- Проведення роботи по уніфікації бухгалтерського обліку на підприємстві;

- Проведення аналізу, внутрішніх процесів бухгалтерського обліку, виявлення недоліків обліку документів, обліку доходів/ витрат;

- Виявлення розбіжностей обліку компаній та робота по їх усуненню;

- Перевірка достовірності фінансової звітності;

- Перевірка відповідності обліку та звітності бухгалтерським стандартам, внутрішній обліковій політиці та зовнішнім законодавчим вимогам.

- Вносити пропозиції щодо удосконалення роботи, пов'язаної з виконанням обов'язків передбачених посадовою інструкцією.

- Знайомитися з документами, що визначають його права й обов'язки по займаній посаді, критерії оцінки якості виконання посадових обов'язків.

- Знайомитися з проектами рішень, наказами, розпорядженнями, постановами керівництва підприємства, що стосуються його діяльності.

- Вносити на розгляд керівництва пропозиції по вдосконаленню роботи, пов'язаної з обов'язками.

- Взаємодіяти з керівниками всіх виробничих підрозділів стосовно професійних питань.

Додаткові обов?язкові функції:

- Спілкування з людьми для вирішення значущих питань відділу.

- Знаходження потрібної інформації в інтернеті, в момент перевірки, в стресовій ситуації.

- Інвентаризація тих чи інших відділів

- Створення проектів і цікавих бізнес-моделей для збільшення зростання прибутку або зниження витрат і оптимізація системи роботи.

- Допомога та вирішення питання різним особистостям з різними питаннями в межах своїх можливостей

- Вивчати та шукати пріоритети в законодавчій сфері діяльності.

- Нести відповідальність за конкретну ділянку роботи або за тих людей, які виконували роботу під моїм забезпеченням.

- Брати участь у важливих або значущих заходах для аналізу подій, слів, дій і презентації своєї точки зору, щоб дійти до єдиного цілого.

- Ведення значущої статистики у своїй сфері діяльності.

- Представляти інтереси компанії в організаційних питаннях.

- Досягнення ефективності у сфері власної зацікавленості.

- Впровадження та ведення багатозадачності.

- Робота на результат з ненормованим графіком.

Досягнення:

- Успішно розробив автоматизовану систему консолідації даних, що скоротило час підготовки управлінської звітності на 30%.

- Збільшив точність фінансових прогнозів завдяки впровадженню нових методик перевірки та аналізу даних, що дозволило знизити відхилення від планових показників.

- Розробив комплексну модель аналізу ризиків, що допомогла знизити ризикованість інвестиційних рішень.

- Регулярно надавав аналітичні звіти та інсайти в доступній формі, що підвищило розуміння та підтримку стратегічних ініціатив з боку різних відділів компанії.

- Завдяки детальному аналізу фінансових даних знайшов можливості для оптимізації витрат.

Заступник головного бухгалтера

СТОВ "ім. Мічуріна"

Промышленность и Производство

11 месяцев

01.2024 - по настоящее время

Основні обов'язки:

- Облік ПДВ

- Звітності по ПДВ

- Внесення банківських виписок

- Приход/реалізація продукції

- Проходження у встановленому порядку інструктаж з охорони праці.

- Виконання вимоги інструкцій, положень та наказів з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, та інших нормативних документів.

Досягнення:

- Розробив і впровадив нові регламенти ведення бухгалтерського обліку, що зменшило кількість помилок і прискорило підготовку звітності.

- Своєчасно адаптував бухгалтерські процедури до нових вимог податкового та фінансового законодавства, що дозволило уникнути штрафних санкцій і забезпечити безперервність роботи.

- Підготував документи та організував роботу з аудиторами, що призвело до успішного проходження як зовнішнього, так і внутрішнього аудиту без значних зауважень.

- Забезпечив високу продуктивність бухгалтерської команди.

- Успішно провів переговори з податковими органами, що дозволило вирішити спірні питання та мінімізувати штрафи.

Бухгалтер

ТОВ "Верес"

АПК (Агропромышленный комплекс)

1 год 7 месяцев

07.2022 - 02.2024

Основні обов’язки:

– ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі;

– відновлення обліку;

– постановка обліку виробничих операцій;

– складання бухгалтерської та податкової звітності;

– ведення кадрової документації;– укладання договорів;

– ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;

– прийом, контроль і обробка первинної документації;

– ведення документів по складу;

– формування документації по списанню товарів;

– участь в проведенні інвентаризації;

— кооперація з державними органами;

– реалізація постанови 1487 від 30.12.2022р.;

– кооперація з орендодавцями та ведення обліку договорів з орендодавцями;

– відправлення звітності в M.E.doc.

Доповнення:Маю власний автомобіль та водійське посвідчення категорії В.

Менеджер по продажам B2B и B2C

ТОВ "Новомосковський ЗБВ №17"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 2 месяца

09.2020 - 11.2021

Основные обязанности:

  • Ведение переговоров;
  • Работа с компьютером (соц. сети, офисные программы и т.д.);
  • Подготовка учасника в тендерах;
  • Составления документации;
  • Ведение клиентской базы;
  • Ведение проектов по разработке и продвижению;
  • Подготовка коммерческих предложений;
  • Заключение договоров;
  • Ведение отчётности;
  • Поиск клиентов.

Достижения:

  • Ежегодно увеличивал клиентскую базу на 20%;
  • Перевыполнял поставленный план продаж на 5-10%;
  • Разработал стратегические схемы, благодаря которым было увеличено прибыль компании;
  • Неоднократные поощрения от руководства;
  • Имею достаточно большую собственною базу клиентов.

Основні обов'язки:

  • Ведення переговорів;
  • робота з комп'ютером (соц. мережі, офісні програми тощо);
  • підготовка учасника у тендерах;
  • складання документації;
  • ведення клієнтської бази;
  • ведення проектів з розробки та просування;
  • підготовка комерційних пропозицій;
  • Укладання договорів;
  • Ведення звітності;
  • Пошук клієнтів.

Досягнення:

  • щорічно збільшував клієнтську базу на 20%;
  • перевиконував поставлений план продажу на 5-10%;
  • розробив стратегічні схеми, завдяки яким було збільшено прибуток компанії;
  • неодноразові заохочення від керівництва;
  • Маю досить велику власну базу клієнтів.

Руководитель интернет-магазина

Интернет-магазин "Акапулька"

Торговля розничная / Retail

1 год 3 месяца

03.2020 - 06.2021

Основные обязанности:

  • Подбор товаров для интернет-магазина;
  • Оформления договоров с поставщиками;
  • Организация расчётов;
  • Оформление товаров на сайте;
  • Хранение и доставка;
  • Управление персоналом и продажами;
  • Развитие интернет-магазина.

Достижения:

  • Создание прибыльных и стабильных направлений;
  • Создания портрета покупателя;
  • Выход на плановые показатели по продажам.

Основні обов'язки:

  • підбір товарів для інтернет-магазину;
  • оформлення договорів із постачальниками;
  • організація розрахунків;
  • оформлення товарів на сайті;
  • Зберігання та доставка;
  • управління персоналом та продажами;
  • розвиток інтернет-магазину.

Досягнення:

  • створення прибуткових та стабільних напрямків;
  • створення портрета покупця;
  • Вихід на планові показники з продажу.

Менеджер по продажам

"Session"

Услуги для населения - другое

1 год 2 месяца

08.2019 - 10.2020

Основные обязанности:

  • Правильная коммуникация с людьми;
  • Доведения продажи до полноценной её покупки клиентом;
  • Работа с компьютером (соц. сети, офисные программы и т.д.);
  • Работа с возражениями;
  • Изучения психологии покупателя;
  • Настраивание рекламы.

Достижения:

  • Расширения коллектива;
  • Стабильная прибыль 8000 грн/мес;
  • Доверие руководителя;
  • Стопроцентная продажа продукта;
  • Создания портрета покупателя;
  • Постоянные премиальные.

Основні обов'язки:

  • правильна комунікація з людьми;
  • доведення продажу до повноцінної її покупки клієнтом;
  • робота з комп'ютером (соц. мережі, офісні програми тощо);
  • Робота з запереченнями;
  • вивчення психології покупця;
  • настроювання реклами.

Досягнення:

  • розширення колективу;
  • стабільний прибуток 8000 грн/міс;
  • довіра керівника;
  • стовідсотковий продаж продукту;
  • створення портрета покупця;
  • постійні преміальні.

Менеджер по работе с клиентами

"Лето"

Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

4 месяца

05.2019 - 09.2019

Досягнення:

- Найкращий працівник місяця.

Учился в 1 заведении

Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

Міжнародна економіка та менеджмент

Київ, 2025

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Русский

свободно

Украинский

родной

Дополнительная информация

Компьютерные навыки

Создание программного обеспечения на языке программирования С ++. Работа с такими программами как Word, Excel, PowerPoint, Access, Битрикс 24 и другие.

Створення програмного забезпечення мовою програмування С++. Робота з такими програмами, як Word, Excel, PowerPoint, Access, Бітрікс 24 та інші.

Увлечения и интересы

О себе:

Коммуникабельный, усидчивый, вежливый, проактивный, внимательный к деталям, дисциплинированный, готов учиться новому. Имею предпринимательское и глобальное мышление. Цель моей работы - это инвестирования теории и опыта в практику, чтобы получить новые знания и отличный результат. Также мои увлечения совпадают с дополнительным образованием.

Дополнительное образование:

  • - Курсы по переговорам та продажам;
  • - Курсы Предпринимательство. Собственное дело в Украине;
  • - Курсы Агрономия;
  • - Курсы технического обучения;
  • - Курсы Финансового Менеджмента;
  • - Курсы Социального менеджмента и привлечение заинтересованных сторон.

Дополнительная информация:

  • - Вредных привычек не имею;
  • - Семейный положение - не женат, детей нет;
  • - Заочная форма обучения.

Про себе:

Комунікабельний, посидливий, ввічливий, проактивний, уважний до деталей, дисциплінований, готовий вчитися новому. Маю підприємницьке та глобальне мислення. Мета моєї роботи - це інвестування теорії та досвіду у практику, щоб отримати нові знання та відмінний результат. Також мої захоплення збігаються з додатковою освітою.

Додаткова освіта:

  • - курси з переговорів та продажу;
  • - Курси Підприємництво. Власна справа в Україні;
  • - курси Агрономія;
  • - курси технічного навчання;
  • - курси Фінансового Менеджменту;
  • - Курси Соціального менеджменту та залучення зацікавлених сторін.

Додаткова інформація:

  • - шкідливих звичок не маю;
  • - Сімейний стан - не одружений, дітей немає;
  • - Заочна форма навчання.

P.s. Прошу писати свої пропозиції мені на пошту.

Володимир

Проектный менеджер

Кропивницкий

Готов переехать: Киев, Александрия, Кировоградская обл.

23 года

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная

Обновлено 16 часов назад