Работала в 13 компаниях   8 лет 8 месяцев

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Шоу-бизнес, Негосударственные организации / NGO, Образование

Директор ресторану

ТОВ ФІШ РАНГ ІСТ

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

6 месяцев

12.2023 - по настоящее время

Набір та управління персоналом, налагодження командної роботи, аналіз та контроль фінансових показників закладу.

HR-менеджер

TОВ

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 10 месяцев

07.2022 - 05.2024

Робота з платформами для пошуку персоналу, робота з CRM. Підбір та адаптація працівників.

PR-менеджер, SMM-спеціаліст.

Naturlih

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

3 года 4 месяца

05.2020 - 09.2023

  • - організація та проведення арт-заходів та рекламних компаній для закладу;
  • - організація розваг та аналіз їхнього впливу на гостей,
  • - робота з компаніями, що надають послуги з реклами, робота з компаніями-агрегаторами;
  • - організація заходів «під ключ»;
  • - оформлення друкованої продукції (меню, листівки, візитки, буклети).
  • - робота з соціальними мережами (Facebook, Instagram) створення фото та відео контенту, аналіз та визначення ЦА, аналіз конкурентів, написання текстів;
  • - ведення бізнес-акаунту на платформі Google, ADS manager - запуск рекламних компаній;
  • - створення контент-плану;
  • - робота з відгуками та запереченнями у соціальних мережах.
  • - створення та контроль сайту для закладу (платформа Tilda,Wix),
  • - створення та контроль інтернет-магазину (платформа Tilda, Wix);
  • - робота з дизайнерами, поліграфією (є база з вигідними умовами співпраці).
  • - організація та проведення зйомок промо-ролика для закладу.

Менеджер

ТОВ

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 11 месяцев

09.2021 - 08.2023

Управління персоналом до 50-100 осіб, робота із кадровою документацією, ведення каси, поточної звітності. Мотивація персоналу, проведення заходів що спрямовані на розвиток професійних здібностей, підвищення кваліфікації.

SMM-менеджер

KoKo sushi, Gingers sushi

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

2 года 3 месяца

05.2021 - 08.2023

Ведення: Instagram, Facebook та Google аккаунтів. Створення контенту, написання текстів, комунікація з підписниками, блогерами.

Менеджер

Event Agency

Шоу-бизнес

5 лет 5 месяцев

03.2018 - 08.2023

Організація та контроль проведення заходів.

Старший адміністратор

Натюрлих, Пивной клуб

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

2 года 5 месяцев

04.2020 - 09.2022

Організація роботи ресторану, ведення графіків персоналу, контроль закупівлі товарів для життєдіяльності ресторану, ведення касової дисципліни, укладання договорів, ведення кадрової документації, організація та проведення зборів (щодня та щомісячно). Ведення внутрішньої щомісячної звітності. Впровадження доставки з 0. Робота з гостями на всіх етапах, проведення бенкетів, фуршетів, корпоративних заходів. Контроль та мотивація персоналу.

Менеджер

Sorry, Бабушка

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 1 месяц

07.2019 - 08.2020

Організація та мотивація роботи персоналу (50-ти осіб), підбір та навчання персоналу; ведення внутрішньої та звітної документації, ведення переобліків, організація та проведення заходів (від 100 осіб) банкетів, фуршетів. Вирішення конфліктних ситуацій.

Арт – менеджер

Sorry, Бабушка

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

2 года 2 месяца

01.2018 - 03.2020

  • - підготовка письмового та візуального контенту для соціальних мереж;
  • - робота із платформами Facebook, Twitter, Youtube, Telegram;
  • - робота із таблицями Excel, подача інфографіки; - підготовка заходу на всіх етапах, під ключ;
  • - робота із підрядниками;
  • - робота зі спонсорами та блогерами;
  • - внесення коректив у макети дизайнера у програмі Photoshop;
  • - cтворення креативних афіш у відеоредакторах;
  • - розробка стратегії розвитку бренду під керівництвом Арт Директора закладу;

Заступник керуючого; Адміністратор

Теплица

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

9 месяцев

09.2018 - 06.2019

Організація та мотивація роботи персоналу, підбір та навчання персоналу. Ведення касової дисципліни та бухгалтерії, кадрової документації. Робота з постачальниками, організація співпраці із допоміжними сервісами. Ведення переобліків.

Старший адміністратор

Чайник, Кафе

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

6 месяцев

03.2018 - 09.2018

Підбір та управління, мотивація персоналу. Контроль роботи каси, робота постачальниками. Ведення переобліків, первинної документації, бухгалтерії.

Асистент керівника

НАЦ

Негосударственные организации / NGO

1 год 7 месяцев

05.2016 - 12.2017

Контроль роботи офісу, робота із зовнішньою документацією. Організація роботи офісу, зустрічі, інформування співробітників, підготовка звітної документації.

Секретар керівника

КППК ім. А.С. Макаренко

Образование

5 месяцев

12.2012 - 05.2013

Робота із ПК, кадровою документацією, офісним обладнанням.

Ключевая информация

Робота з контентом, організація маркетингових заходів, інтернет-маркетинг, SMM, соціальний проект, внутрішні комунікації, запуск доставки з 0, написання сайтів на інтернет-магазинів, адміністрування сайтів.

Училась в 2 заведениях

НУБіП України

Методика управління, Управління навчальним закладом

Киев, 2016

КППК ім. А.С. Макаренка

Педагогічний факультет, Інформаціні технології

Киев, 2014

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

свободно

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Комплексний маркетинг

Киев, 2022

"Genius Space" - освітня платформа digital-професій - проходжу навчання.

Smm-спеціаліст

Киев, 2020

Онлайн-університет TOMMY

Дополнительная информация

Додатково:

Серед моїх відмінних якостей: комунікабельність, стресостійкість, вміння вирішувати складні ситуації, місце моєї попередньої роботи було багате на такі ситуації. Я підтримую здоровий спосіб життя, досить пунктуальна, відкрита до придбання нових знань і вірно сприймаю критику, взагалі ставлюся з розумінням необхідності багато працювати і себе можу охарактеризувати, як людину, яка багато працює.У мене є досвід роботи з людьми, у складних життєвих ситуаціях, а також стикалася з необхідністю у найкоротші терміни повністю змінити концепцію роботи. У кожному із професійних профілів, проявляла себе як професіонал. Крім того володію українською та російською мовами досить досконало для того, щоб вести розмову в абсолютно протилежних гранях заданої теми. Маю гарні організаторські здібності.

Антоніна Олександрівна

Помічник керівника, асистент керівника

Киев

40 000 грн.

30 лет

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, посменная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 1 месяц назад