Работала в 4 компаниях 7 лет 4 месяца
Медицина и Здравоохранение, Другое, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Банки
бухгалтерия / финансы предприятия
НМФ Авиценна
Медицина и Здравоохранение
1 год 1 месяц
06.2020 - 07.2021
ведення декількох юридичних фірм;
- контроль наявності та правильності оформлення первинної документації;
- підготовка платіжних доручень та відправка їх по системі «Клієнт-Банк»;
- ведення каси підприємства;
- видача заробітної плати;
- інкасація коштів в Банк;
- щодення ведення касової книги, книг обліку доходів підприємців і журналу РРО;
- робота з касовим апаратом і терміналом;
- оформлення наказів про прийом на роботу, про звільнення, переведення;
- укладання трудових договорів та додаткових угод до них;
- ведення штатного розкладу компанії (змін до штатного розпису);
- формування, ведення та зберігання особистих справ співробітників;
- заповнення і облік руху трудових книжок працівників;
- ведення табеля обліку робочого часу;
- складський облік в 1с7 : надходження товарів на склад, рух по складу (переміщення,
списання), контроль залишків на складі, участь в інвентаризації.
менеджер з постачання
ТОВ Джі Вотер
Другое
3 месяца
05.2019 - 08.2019
робота з первинною бухгалтерією (акти на списання, акти виконаних робіт, видаткові накладні, рахунок –фактура (інвойс), ТТН);
- взаємодія з постачальниками (складання замовлень, узгодження термінів поставок);
- взаємодія з транспортними організаціями (планування та організація перевезень автомобільним транспортом);
- оформлення довіреностей на поставку матеріалу;
- контроль взаєморозрахунків;
- перевірка вантажних документів;
- проведення інвентаризацій;
- заключення контрактів з новими постачальниками.
особистий помічник керівника
ТОВ Дар-Землі
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
1 год 11 месяцев
09.2016 - 08.2018
відстеження надходження документів, кореспонденції і друкованих видань, своєчасна їх передача;
- контроль і координація отримання і відправки вхідної та вихідної кореспонденції (документи, листи, факси, листи по електронній пошті);
- за дорученням керівника погоджувати окремі питання з працівниками структурних підрозділів, доводити до них вказівки і розпорядження керівника, контролювати виконання вказівок і розпоряджень;
- здійснення технічної допомоги (копіювання, друк, сканування та ін.);
- інформаційно-аналітична підтримка керівника: пошук і обробка необхідної інформації; підготовка інформаційних, роздавальних і презентаційних матеріалів.
- організація корпоративних свят, відряджень, іншого відпочинку.
менеджер по работе с клиентами
ПАТ Креді Агріколь Банк
Банки
3 года 7 месяцев
02.2012 - 09.2015
операційна робота по обслуговуванню клієнтів корпоративного, малого та середнього бізнесу
- збір, оформлення, перевірка пакету документів для відкриття поточного рахунку
- фінансовий моніторинг
- отримання, перевірка та виконання операцій за платіжними дорученнями в національній та іноземній валюті, заявами про купівлю/продаж іноземної валюти.
Ключевая информация
Впевнений користувач ПК: Word, Excel, PowerPoint (створення та робота з презентаціями), вміння працювати в Internet.
1С: Підприємство (7,8 версія), М.Е. Doc
Училась в 1 заведении
Хмельницький Національний Університет
Фінанси
Хмельницкий, 2006
Владеет языками
Английский
средний
Итальянский
средний
Немецкий
базовый
Украинский
свободно
Курсы, тренинги, сертификаты
Помощник рководителя. Правила эффективной работы
Дополнительная информация
Личные качества
Комунікабельність, високе почуття відповідальності, педантичність, працездатність, старанність, чесність, самостійність, організованість.
Компьютерные навыки
Впевнений користувач ПК: Word, Excel, PowerPoint (створення та робота з презентаціями), вміння працювати в Internet.
Общественная деятельность
помічник-консультант депутата Хмельницької міської ради VIII скликання
Вікторія Вікторівна
Вікторія Вікторівна
Фінансовий менеджер
Хмельницкий
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 6 часов назад