Работала в 3 компаниях 19 лет 6 месяцев
Энергетика и Энергоносители, Транспорт и Логистика, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
бухгалтер
ТОВ "Колбе Україна"
Энергетика и Энергоносители
3 года 4 месяца
02.2019 - 06.2022
ведення первинної бухгалтерії (рахунки, прибуткові-видаткові накладні, доручення, акти виконаних робіт, банківські виписки, довідки, листи),
- бухгалтерські операції, пов'язані з програмою " Клієнт - Банк ",
- ведення розрахунків з контрагентами, акти звірок,
- формування реєстрів первинної документації, запит та контроль боргів по документам,
- формування, облік, контроль, вхідних/вихідних податкових накладних, рознесення в 1С, реєстрація в програмі М.e.doc, подання декларації з ПДВ,
- формування та подання статистичної звітності (1 -КБ),
- нарахування та виплати заробітної плати, облік та контроль аліментів, формування та подача звітності по аліментам і ЄСВ,
-виконання доручень директора та головного бухгалтера,
- складання та подання внутрішньої звітності для прийняття управлінських рішень.
- Оформлення трудових відносин та ведення документації з обліку та руху кадрів (прийом, кадрові переміщення, звільнення, відпустки, лікарняні листи, табель обліку робочого часу, графіки відпусток тощо) відповідно до чинного КЗпП.
- Ознайомлення нових співробітників із правилами, положеннями, інструкціями, діючими на підприємстві.
- Формування та ведення особових справ співробітників, карток П-2, внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю.
- Заповнення, ведення, облік та зберігання трудових книжок, видача довідок працівникам, формування штатного розкладу;
Бухгалтер по заробітній плат
ТОВ "Метінвест-Шіппінг"
Транспорт и Логистика
13 лет 8 месяцев
10.2007 - 06.2021
- нарахування заробітної плати (оклад, нічні, вечірні ,святкові, відрядна форма оплати праці) - штат 500чол.
- розрахунок відпускних, звільнення, скорочення
- розрахунок відпусток та подача заявок чаес
- розрахунки за листками непрацездатності
- підготовка і здача звітності по заробітній платі 1-дф, єсв, фсс
- підготовка довідок про доходи співробітникам
- оплата рахунків в клієнт-банку
- виписка рахунків
- розрахунки з підзвітними особами
- організація роботи та контроль відділу нарахування заробітної плати
- надання практичної, методичної допомоги співробітникам відділу
- формування та перевірка табелів обліку робочого часу
- підготовка даних для включення їх до фінансової звітності, здійснення складання окремих її форм, а також форм іншої періодичної звітності, яка ґрунтується на даних бухгалтерського обліку.
- підготовка звітів на вимогу керівництва.
- практичний досвід роботи і знання програми 1с 8.3, меdoc, клієнт-банк
- знання пакету ms office (excel, word)
- ведення ділянки бухгалтерського обліку «розрахунки з постачальниками та підрядниками», покупцями і замовниками, різними дебіторами і кредиторами.
- підготовка первинних документів щодо здійснення передачі , списання матеріальних цінностей
- перевірка використання матеріалів в актах
- звірка з постачальниками .
- Оформлення трудових відносин та ведення документації з обліку та руху кадрів (прийом, кадрові переміщення, звільнення, відпустки, лікарняні листи, табель обліку робочого часу, графіки відпусток тощо) відповідно до чинного КЗпП.
- Ознайомлення нових співробітників із правилами, положеннями, інструкціями, діючими на підприємстві.
- Формування та ведення особових справ співробітників, карток П-2, внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю.
- Заповнення, ведення, облік та зберігання трудових книжок, видача довідок працівникам, формування штатного розкладу;
- Складання посадових інструкцій та положень по структурним підрозділам;
- Подання звітності, згідно чинного законодавства, ведення внутрішньої звітності.
Бухгалтер
ТОВ "Леман Україна"
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
4 года 8 месяцев
01.2003 - 09.2007
- ведення ділянки бухгалтерського обліку «розрахунки з постачальниками та підрядниками», покупцями і замовниками, різними дебіторами і кредиторами.
- підготовка первинних документів щодо здійснення передачі , списання матеріальних цінностей
- перевірка використання матеріалів в актах
- звірка з постачальниками .
Ключевая информация
- нарахування зп (500 чол, складна система оплаты праці), відпусток, лікарняних, середнього заробітку донорам, при відрядженні, мобілізованим, навчанні,
- оклад, нічні, вечірні ,святкові, відрядна форма оплати праці).
- Складання табелів обліку робочого часу, графіків роботи, всіх видів кадрових наказів, штатного розкладу, положень про оплату праці, графіку відпусток, усіх документів по оплаті праці.
- перевірка табелів робочого часу, робота з табелями робочого часу, нарахування відпускних, резерву відпускних, компенсаційних виплат, матеріальної допомоги, премії щомісячні (разові).
- Утримання із зп аліментів, згідно виконавчих документів, договорів позик і заяв працівників.
- Подача усіх звітів по зп і кадрам в ДФС, ФСС, статистику, центр зайнятості, фонд інвалідів.
- Видача довідок про доходи, консультування працівників стосовно оплати праці.
- 1 с 7.7., 1 с 8.3, 1 с зуп, медок, електронний кабінет дфс, клієнт-банк, пакет офісних програм.
- Облік операцій по авансових звітах по Україні та за кордон.
- Робота з банками: випуск зарплатних карток для новоприйнятих співробітників, перевипуск для працюючих співробітників.
- Відображення та контроль господарських операцій на рахунках бухгалтерського обліку.
- підготовка даних для включення їх до фінансової звітності, здійснення складання окремих її форм, а також форм іншої періодичної звітності, яка ґрунтується на даних бухгалтерського обліку.
- підготовка звітів на вимогу керівництва.
- Оформлення трудових відносин та ведення документації з обліку та руху кадрів (прийом, кадрові переміщення, звільнення, відпустки, лікарняні листи, табель обліку робочого часу, графіки відпусток тощо) відповідно до чинного КЗпП.
- Ознайомлення нових співробітників із правилами, положеннями, інструкціями, діючими на підприємстві.
- Формування та ведення особових справ співробітників, карток П-2, внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю.
- Заповнення, ведення, облік та зберігання трудових книжок, видача довідок працівникам, формування штатного розкладу;
- Складання посадових інструкцій та положень по структурним підрозділам;
- Подання звітності, згідно чинного законодавства, ведення внутрішньої звітності.
Училась в 1 заведении
Донецкий национальный университет
Экономико-правовой факультет
Донецк, 1993
Дополнительная информация
Личные качества
Аналітичне мислення робота в команді робота з великими об'ємами інформації ділова комунікація оріентація на результат ділове спілкування грамотна мова аналітичні дослідження точність та уважність до деталей досвід проходження перевірок
Татьяна
Татьяна
Бухгалтер по заробітній платі, бухгалтер, спеціаліст з кадрового адміністрування
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 6 часов назад