Працювала в 3 компаніях   19 років 6 місяців

Енергетика та Енергоносії, Транспорт та Логістика, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

бухгалтер

ТОВ "Колбе Україна"

Енергетика та Енергоносії

3 роки 4 місяці

02.2019 - 06.2022

ведення первинної бухгалтерії (рахунки, прибуткові-видаткові накладні, доручення, акти виконаних робіт, банківські виписки, довідки, листи),

  • бухгалтерські операції, пов'язані з програмою " Клієнт - Банк ",
  • ведення розрахунків з контрагентами, акти звірок,
  • формування реєстрів первинної документації, запит та контроль боргів по документам,

- формування, облік, контроль, вхідних/вихідних податкових накладних, рознесення в 1С, реєстрація в програмі М.e.doc, подання декларації з ПДВ,

- формування та подання статистичної звітності (1 -КБ),

  • нарахування та виплати заробітної плати, облік та контроль аліментів, формування та подача звітності по аліментам і ЄСВ,

-виконання доручень директора та головного бухгалтера,

  • складання та подання внутрішньої звітності для прийняття управлінських рішень.
  • Оформлення трудових відносин та ведення документації з обліку та руху кадрів (прийом, кадрові переміщення, звільнення, відпустки, лікарняні листи, табель обліку робочого часу, графіки відпусток тощо) відповідно до чинного КЗпП.
  • Ознайомлення нових співробітників із правилами, положеннями, інструкціями, діючими на підприємстві.
  • Формування та ведення особових справ співробітників, карток П-2, внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю.
  • Заповнення, ведення, облік та зберігання трудових книжок, видача довідок працівникам, формування штатного розкладу;

Бухгалтер по заробітній плат

ТОВ "Метінвест-Шіппінг"

Транспорт та Логістика

13 років 8 місяців

10.2007 - 06.2021

  • нарахування заробітної плати (оклад, нічні, вечірні ,святкові, відрядна форма оплати праці) - штат 500чол.
  • розрахунок відпускних, звільнення, скорочення
  • розрахунок відпусток та подача заявок чаес
  • розрахунки за листками непрацездатності
  • підготовка і здача звітності по заробітній платі 1-дф, єсв, фсс
  • підготовка довідок про доходи співробітникам
  • оплата рахунків в клієнт-банку
  • виписка рахунків
  • розрахунки з підзвітними особами
  • організація роботи та контроль відділу нарахування заробітної плати
  • надання практичної, методичної допомоги співробітникам відділу
  • формування та перевірка табелів обліку робочого часу
  • підготовка даних для включення їх до фінансової звітності, здійснення складання окремих її форм, а також форм іншої періодичної звітності, яка ґрунтується на даних бухгалтерського обліку.
  • підготовка звітів на вимогу керівництва.
  • практичний досвід роботи і знання програми 1с 8.3, меdoc, клієнт-банк
  • знання пакету ms office (excel, word)
  • ведення ділянки бухгалтерського обліку «розрахунки з постачальниками та підрядниками», покупцями і замовниками, різними дебіторами і кредиторами.
  • підготовка первинних документів щодо здійснення передачі , списання матеріальних цінностей
  • перевірка використання матеріалів в актах
  • звірка з постачальниками .
  • Оформлення трудових відносин та ведення документації з обліку та руху кадрів (прийом, кадрові переміщення, звільнення, відпустки, лікарняні листи, табель обліку робочого часу, графіки відпусток тощо) відповідно до чинного КЗпП.
  • Ознайомлення нових співробітників із правилами, положеннями, інструкціями, діючими на підприємстві.
  • Формування та ведення особових справ співробітників, карток П-2, внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю.
  • Заповнення, ведення, облік та зберігання трудових книжок, видача довідок працівникам, формування штатного розкладу;
  • Складання посадових інструкцій та положень по структурним підрозділам;
  • Подання звітності, згідно чинного законодавства, ведення внутрішньої звітності.

Бухгалтер

ТОВ "Леман Україна"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

4 роки 8 місяців

01.2003 - 09.2007

  • ведення ділянки бухгалтерського обліку «розрахунки з постачальниками та підрядниками», покупцями і замовниками, різними дебіторами і кредиторами.
  • підготовка первинних документів щодо здійснення передачі , списання матеріальних цінностей
  • перевірка використання матеріалів в актах
  • звірка з постачальниками .

Ключова інформація

  • нарахування зп (500 чол, складна система оплаты праці), відпусток, лікарняних, середнього заробітку донорам, при відрядженні, мобілізованим, навчанні,
  • оклад, нічні, вечірні ,святкові, відрядна форма оплати праці).
  • Складання табелів обліку робочого часу, графіків роботи, всіх видів кадрових наказів, штатного розкладу, положень про оплату праці, графіку відпусток, усіх документів по оплаті праці.
  • перевірка табелів робочого часу, робота з табелями робочого часу, нарахування відпускних, резерву відпускних, компенсаційних виплат, матеріальної допомоги, премії щомісячні (разові).
  • Утримання із зп аліментів, згідно виконавчих документів, договорів позик і заяв працівників.
  • Подача усіх звітів по зп і кадрам в ДФС, ФСС, статистику, центр зайнятості, фонд інвалідів.
  • Видача довідок про доходи, консультування працівників стосовно оплати праці.
  • 1 с 7.7., 1 с 8.3, 1 с зуп, медок, електронний кабінет дфс, клієнт-банк, пакет офісних програм.
  • Облік операцій по авансових звітах по Україні та за кордон.
  • Робота з банками: випуск зарплатних карток для новоприйнятих співробітників, перевипуск для працюючих співробітників.
  • Відображення та контроль господарських операцій на рахунках бухгалтерського обліку.
  • підготовка даних для включення їх до фінансової звітності, здійснення складання окремих її форм, а також форм іншої періодичної звітності, яка ґрунтується на даних бухгалтерського обліку.
  • підготовка звітів на вимогу керівництва.
  • Оформлення трудових відносин та ведення документації з обліку та руху кадрів (прийом, кадрові переміщення, звільнення, відпустки, лікарняні листи, табель обліку робочого часу, графіки відпусток тощо) відповідно до чинного КЗпП.
  • Ознайомлення нових співробітників із правилами, положеннями, інструкціями, діючими на підприємстві.
  • Формування та ведення особових справ співробітників, карток П-2, внесення змін, пов'язаних із трудовою діяльністю.
  • Заповнення, ведення, облік та зберігання трудових книжок, видача довідок працівникам, формування штатного розкладу;
  • Складання посадових інструкцій та положень по структурним підрозділам;
  • Подання звітності, згідно чинного законодавства, ведення внутрішньої звітності.

Навчалась в 1 закладі

Донецкий национальный университет

Экономико-правовой факультет

Донецк, 1993

Додаткова інформація

Личные качества

Аналітичне мислення робота в команді робота з великими об'ємами інформації ділова комунікація оріентація на результат ділове спілкування грамотна мова аналітичні дослідження точність та уважність до деталей досвід проходження перевірок

Татьяна

Бухгалтер по заробітній платі, бухгалтер, спеціаліст з кадрового адміністрування

Київ

35 000 грн.

54 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 4 години тому