Работала в 6 компаниях   22 года 8 месяцев

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Образование, Промышленность и Производство, Услуги для населения - другое, Медицина и Здравоохранение

Ресепшен у слот казино

ПРИМУМ

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

3 года 6 месяцев

06.2021 - по настоящее время

• зустріч та реєстрація гостей

• прийом вхідних дзвінків

• ведення звітності

• вміння легко встановлювати контакт із гостями у межах своєї компетенції

• оперативне вирішення робочих питань

• виконання окремих службових доручень

• чистота робочого міста

Секретар приймальної комісії

Український державний університет залізничного транспорту

Образование

10 лет

05.2011 - 05.2021

  • планування та організація своєї роботи
  • забезпеченність інформування вступників, їх батьків та громадськість з усіх питань вступу до вищого навчального закладу
  • організація прийома заяв та документів, приймає рішення про допуск вступників до участі у конкурсі
  • координація та діяльність усіх підрозділів вищого навчального закладу щодо підготовки та проведення конкурсного відбор
  • організація консультацій абітурієнтів з питань вступу на навчання та консультації з питань вибору напряму підготовки, що найбільш відповідає здібностям, нахилам і рівню підготовки абітурієнт
  • участь у ЗНО

Продавець одягу

Метелица, Меховая компания

Промышленность и Производство

1 год 1 месяц

02.2009 - 03.2010

  • Викладка товарів на полицях
  • Інформування клієнтів про акції та спеціальні пропозиції
  • Участь у проведенні інвентаризацій
  • Ведення облікової документації
  • Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів
  • Консультування покупців щодо асортименту одягу
  • Продаж товарів
  • Підтримання порядку у торговому залі
  • Кассир администратор

    Украинско- немецкое общество с ограниченной ответственностью фирма "Вега"

    Услуги для населения - другое

    2 года 5 месяцев

    10.2005 - 03.2008

    Організація роботи залу гральних автоматів для надання гостям якісного сервісного обслуговування; підтримання комфорту та приємної атмосфери для гостей у залі; надання гостю вичерпної інформації у разі потреби (роз'ясненняправил ігор, консультування, допомога, виконання замовлень тощо); доброзичливе спілкування з гостями; контроль та забезпечення чистоти в залі; вирішення конфліктних ситуацій; контроль видачі виграшів.

  • Планування та організація своєї роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Адміністратор

    Стоматологическая клиника Блеск

    Медицина и Здравоохранение

    1 год 7 месяцев

    01.2004 - 08.2005

    • робота з пацієнтами, їх інформування
    • прийом вхідних дзвінків
    • планування роботи лікарів
    • облік страхових випадків
    • організація чистоти та обслуговування

    Бармен-офіціант

    Арго

    Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

    3 года 7 месяцев

    04.2000 - 11.2003

  • Приготування та подача напоїв
  • Підтримання чистоти та порядку на робочому місці
  • Обслуговування клієнтів та прийом замовлень
  • Консультування клієнтів щодо асортименту
  • Підтримання високих стандартів обслуговування
  • Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами
  • Контроль за наявністю продуктів та напоїв
  • Оформлення вітрин та викладка товарів
  • Ключевая информация

    • уважність до деталей
    • працьовитість
    • старанність
    • відповідальність
    • стресостійкість
    • відсутність шкідливих звичок

    Училась в 1 заведении

    Харківська державна академія культури

    Бібліотекознавство та бібліографіі

    Харків, 2000

    Дополнительная информация

    Особисті якості

    Закінчивши в 2000 р. Державну академію культури, я працювала не за фахом, в основному у сфері обслуговування людей. За роки роботи набула досвіду спілкування та вміння контактувати з різними психологічними групами людей, уникати конфліктних ситуацій, встановлювати доброзичливе ставлення як з клієнтами так і всередині колективів, в яких працювала. З 2011 р. працювала у приймальній комісії Українського університету залізничного транспорту. Робота пов'язана з організацією впровадження інформаційних технологій, необхідністю встановлювати контакти з проректорами, кафедрами, з науково-дослідним сектором. Цей напрямок роботи підвищив рівень моїх організаторських здібностей. Коли почався коронавірус і роботи стало в університеті менше, влаштувалась на підробіток у компанію з продажу БАДів оператором. Робота дуже подобалася, набула додаткового досвіду у продажах. Зараз працюю, але хотілося б змінити рід діяльності з низки причин.

    Я відповідально ставлюся до роботи. Без шкідливих звичок. Готова вчитися всьому новому.

    Анна Сергеевна

    Администратор/Продавець- консультант/Офіс-менеджер

    Харьков

    20 000 грн.

    44 года

    Активно ищет работу

    полная занятость

    Характер работы: стажировка / практика, в офисе/на месте

    Обновлено 5 дней назад