Работала в 4 компаниях 2 года 11 месяцев
Промышленность и Производство, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, IT
Адміністратор
ВиЯр, ТМ
Промышленность и Производство
7 месяцев
09.2020 - 04.2021
Обов'язки:
• Контроль та організація роботи менеджерів, консультантів, мерчендайзерів та офіс-менеджерів;
• Опрацювання скарг, рішення конфліктних ситуацій з клієнтами;
• Складання графіку роботи, контроль виходу співробітників в робочі дні та організація заміни при форс-мажорах; заповнення ЗУП;
• Щотижневий обхід по шоу-руму з консультантами та контроль за дотриманням порядку на вітринах; оцінювання стану стендів за чек-листом;
• Ведення документообігу по складу «Вітрина»;
• Проведення проміжних інвентаризацій та підготовка до квартальної інвентаризації;
• Проведення співбесід, організація прийому нових співробітників та їх навчання;
• Аналіз ефективності співробітників, організація здачі щоквартальної атестації;
• Щомісячна перевірка співробітників на дотримання стандартів обслуговування згідно чек-листу (як в шоу-румі, так і в телефонних розмовах);
• Проведення щотижневих зборів відділу продажів;
• Відвідування щотижневих зборів керівників підрозділів;
• Контроль заповнення звітів співробітниками;
• Рішення рекламаційних питань (з вини співробітника відділу продажів).
Менеджер з продажу
ВиЯр, ТМ
Промышленность и Производство
9 месяцев
01.2020 - 10.2020
Обов'язки:
• Оформлення замовлень клієнтів у програмах ViyarPro та 1С і контроль їх виконання.
• Консультація клієнтів та виявлення їх потреб; супровід замовлення аж до моменту відвантаження;
• Оформлення заявок на доставку, контроль наявності доручень і «закриття» офіційних документів.
• Щоденна перевірка готовності замовлень. У випадку затримки – вчасне попередження клієнта і попередження конфліктних ситуацій.
• Чітке дотримання електронної черги – прийом клієнтів лише згідно попереднього запису.
• Щоденне заповнення звітів;
• Оформлення замовлень клієнтів у програмах ViyarPro та 1С і контроль їх виконання.
• Консультація клієнтів та виявлення їх потреб; супровід замовлення аж до моменту відвантаження;
• Оформлення заявок на доставку, контроль наявності доручень і «закриття» офіційних документів.
• Щоденна перевірка готовності замовлень. У випадку затримки – вчасне попередження клієнта і попередження конфліктних ситуацій.
• Чітке дотримання електронної черги – прийом клієнтів лише згідно попереднього запису.
• Щоденне заповнення звітів;
Логіст
Агромат, ПТК, ООО
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
5 месяцев
05.2019 - 10.2019
Обов'язки:
• Обробка заявок на доставку по місту від 40 менеджерів з продажу;
• Планування, розподіл та оптимізація маршрутів;
• Розрахунок вартості доставок;
• Підготовка повного пакету документів для водіїв (маршрутні листи, ТТН, видаткові накладні, договори-заявки);
• Контроль роботи водіїв;
• Комунікація з клієнтами та врегулювання всіх проблемних ситуацій під час доставки;
• Налагодження ефективної взаємодії зі складом;
• Врегулювання всіх питань при виявленні пошкодженого товару при розвантаженні;
• Ведення звітності для керівництва (щотижневий та щомісячний звіт);
• Підготовка звітності стосовно роботи водіїв для нарахування оплати;
• Контроль всього процесу доставок по місту.
Досягнення:
• Змогла самотужки запустити роботу Служби доставки Агромат у Львові. Мала у своєму підпорядкуванні 7 водіїв і вдало координувала їх роботу. Також здобула навички регіонального логіста і могла ефективно замінювати свою колегу на час її відпустки
• Обробка заявок на доставку по місту від 40 менеджерів з продажу;
• Планування, розподіл та оптимізація маршрутів;
• Розрахунок вартості доставок;
• Підготовка повного пакету документів для водіїв (маршрутні листи, ТТН, видаткові накладні, договори-заявки);
• Контроль роботи водіїв;
• Комунікація з клієнтами та врегулювання всіх проблемних ситуацій під час доставки;
• Налагодження ефективної взаємодії зі складом;
• Врегулювання всіх питань при виявленні пошкодженого товару при розвантаженні;
• Ведення звітності для керівництва (щотижневий та щомісячний звіт);
• Підготовка звітності стосовно роботи водіїв для нарахування оплати;
• Контроль всього процесу доставок по місту.
Досягнення:
• Змогла самотужки запустити роботу Служби доставки Агромат у Львові. Мала у своєму підпорядкуванні 7 водіїв і вдало координувала їх роботу. Також здобула навички регіонального логіста і могла ефективно замінювати свою колегу на час її відпустки
Менеджер з продажу
Дінай, ТОВ
IT
1 год
09.2014 - 09.2015
Обов'язки:
• Активні продажі довідково-правових систем "Дінай";
• Виконання плану продажів;
• Надання консультацій клієнтам стосовно продуктів та послуг компанії;
• Розробка комерційної пропозиції для кожного клієнта;
• Вивчення потреб клієнтів та виявлення способів впливу;
• Пошук нових клієнтів шляхом «холодних дзвінків»;
• Робота з наявною базою потенційних клієнтів;
• Призначення та проведення презентацій з першими особами підприємств (як виїзних, так і в режимі онлайн);
• Ведення переговорів та вибудовування довгострокових партнерських відносин з клієнтами;
• Виставлення рахунків;
• Відвідування та допомога в організації бухгалтерських семінарів.
Досягнення:
• Через 3 місяці від початку роботи в компанії стала кращим продавцем місяця.
• Активні продажі довідково-правових систем "Дінай";
• Виконання плану продажів;
• Надання консультацій клієнтам стосовно продуктів та послуг компанії;
• Розробка комерційної пропозиції для кожного клієнта;
• Вивчення потреб клієнтів та виявлення способів впливу;
• Пошук нових клієнтів шляхом «холодних дзвінків»;
• Робота з наявною базою потенційних клієнтів;
• Призначення та проведення презентацій з першими особами підприємств (як виїзних, так і в режимі онлайн);
• Ведення переговорів та вибудовування довгострокових партнерських відносин з клієнтами;
• Виставлення рахунків;
• Відвідування та допомога в організації бухгалтерських семінарів.
Досягнення:
• Через 3 місяці від початку роботи в компанії стала кращим продавцем місяця.
Ключевая информация
Ключова інформація:
Відповідальність та уважність до деталей;
Навички планування та організації;
Вміння працювати в команді;
Чудові комунікативні здібності;
Грамотне усне та письмове мовлення;
Впевнений користувач ПК (Word, Excel, Internet, Outlook),
1С: Підприємство 8.2; ЗУП; Logistics Agromat та Ocean R2 – корпоративне ПЗ компанії «Агромат»; Quick Sales 2, навички роботи з CRM – LiraX та Бітрікс24.
Відповідальність та уважність до деталей;
Навички планування та організації;
Вміння працювати в команді;
Чудові комунікативні здібності;
Грамотне усне та письмове мовлення;
Впевнений користувач ПК (Word, Excel, Internet, Outlook),
1С: Підприємство 8.2; ЗУП; Logistics Agromat та Ocean R2 – корпоративне ПЗ компанії «Агромат»; Quick Sales 2, навички роботи з CRM – LiraX та Бітрікс24.
Училась в 1 заведении
ОНУ ім. Мечнікова
філологічний / українська мова та література
Одеса, 2014
Дополнительная информация
Захоплення та інтереси
Я дуже творча особистість. Люблю оточувати себе красою та естетикою, займаюся хендмейдом і обожнюю квіти. Також моє хобі - плести вироби із макраме.
Ірина Олегівна
Ірина Олегівна
Менеджер з продажу
Львов
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 1 день назад