Работала в 2 компаниях   6 лет 10 месяцев

Торговля розничная / Retail

Начальник відділу

Епіцентр К

Торговля розничная / Retail

6 лет 8 месяцев

09.2017 - по настоящее время

  1. Контроль чистоти та порядку у відділі та в торговельному залі
  2. Визначення мети і задач, які пов'язані з веденням торгівлі, контроль наявності товарів у відділі, перевірка термінів придатності, якості та наявність відповідності маркування товарів, наявність цінників. Керування колективом поставлення задач, вирішення поточних задач, контроль за точним виконанням службових обов'язків з дотриманням трудової дисципліни підлеглими, розв'язання конфліктів та попередження появи нових. Організація та контроль процесів роботи персоналу ( викладка товару на вітрину, консультація покупців ,частота попиту, товарний запас, замовлення товару , прийом товару, повернення неліквідного товару)
  3. Участь у нарахуванні заробітної плати співробітникам
  4. Перебудова відділу, проекти планогоами
  5. Проведення інструктажів
  6. Документообіг( оформлення придбання товару по безготівковому розрахунку, оформлення доставки товару, повернення та обмін товару, списання товару,переміщення товару зі складу в магазин, з маркета в маркет, зміна цін, розрахунково роздрібні накрадні)
  7. Навчання персоналу, підготовка до атестації.
  8. Інвентаризація
  9. Аналіз результату торгівлі, аналіз статистичних даних продажів відділу, моніторинг ринку, звіти.
  10. Організація процесів роботи у відділі

Менеджер

ТОВ Епіцентр К

Торговля розничная / Retail

6 лет 9 месяцев

08.2017 - по настоящее время

  1. Формування та ведення бази даних щодо кількісного та якісного складу персоналу.
  2. Організація та розробка прогнозів щодо визначення поточних потреб в персоналі, вивчення ринку праці, встановлення прямих зв'язків з центрами зайнятості та кадровими агенціями, контактів з підприємствами аналогічного профілю, інформуванням співробітників в середині гіпермаркету про наявні вакансії.
  3. Робота з підбору, та розміщення кадрів на підставі оцінки їх кваліфікації, особистих та ділових якостей.
  4. Здійснення планомірної роботи по створенню кадрового резерву.
  5. Проводила аналіз плинності кадрів на підприємстві, брала участь у розробленні заходів щодо зменшення плинності кадрів.
  6. Проводила роботу з оцінки результатів трудової діяльності працюючих, конкурсів на заміщення вакантних посад
  7. Організація проведення стажування та адаптації співробітників, навчання персоналу, проведення атестацій
  8. Ведення табелів та графіки обліку робочого часу.

Ключевая информация

Впевнений користувач ПК
Вдосконалення роботи відділу( пропозиції щодо проектів для збільшення торгівлі)
Ведення переговорів з постачальниками
Навчання персоналу ( ефективні продажі)
Організація роботи у відділі

Училась в 1 заведении

УДПУ

Фінанси банківська справа та страхування

Умань, 2020

Владеет языками

Польский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Дополнительная информация

Про себе

Хоббі - психологія, астрологія ,подорожі Читаю багато книжок Завжди закінчую те, за що берусь. Поважаю чужу думку, завжди іду на компроміси, але і вмію відстоювати своє власне бачення . До роботи ставлюсь з максимальною віддачею, працюю завжди на позитивний результат. Практично завжди беру на себе найскладніші завдання та відповідальність , доводжу справу до кінця. Відповідальна Комунікабельна Стресостійка Мій девіз - бачу ціль не бачу перепони

Марина

Керівник магазину

Умань

Готов переехать: Киев

30 000 грн.

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 2 дня назад