Работала в 4 компаниях   5 лет 10 месяцев

Образование, Государственный сектор, Промышленность и Производство, Услуги для населения - другое

Економіст з планування

Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського

Образование

5 месяцев

04.2024 - 09.2024

- Аналіз виконання кошторисів, бухгалтерську звітність з фінансової діяльності.

- Виконання робот з формування, ведення та зберігання даних планово-економічної інформації, внесення змін до довідкової та нормативної інформації, яка виконується під час обробки даних.

- Робота з програмою СДО Казначейства.

Фахівець з публічних закупівель, менеджер з персоналу

Комунальне підприємтво "Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування" Житомирської міської ради

Государственный сектор

3 года 3 месяца

01.2021 - 04.2024

- робота з системою Prozorro та електронним майданчиком; - договірна робота, підготовка тендерної документації; - проведення спрощенних закупівель та відкритих торгів; - ведення кадрового діловодства в повному обсязі (прийняття, переведення, звільнення, надання відпусток, підготовка наказів щодо кадрової та основної діяльності, заповнення листів непрацездатності, ведення обліку трудових книжок); - формування і ведення особових справ; - ведення табельного обліку робочого часу; - складання графіків відпусток;

Менеджер зовнішньо економічної діяльності

ТОВ "Юка-Інвест"

Промышленность и Производство

7 месяцев

03.2020 - 10.2020

  • аналіз ринку та розширення клієнтської бази; - підготовка та оформлення документів для експорту продукції (рахунки, invoice, packing list), контроль за відвантаженням; - контроль взаєморозрахунків з покупцями, ведення реєстрів термінів оплат;
  • внесення технічної інформації в програму 1:С 8 - переклад документації (українська/англійська мови)
  • взаємодіяти з іншими відділами (логістика, бухгалтерія, брокерський і відділ постачання)

Інженер другої категорії з підготовки виробництва

АТ "Житомиргаз"

Услуги для населения - другое

1 год 4 месяца

08.2018 - 12.2019

  • Формування різні видів звітності (про прибутки/збитки компанії та інша періодична звітність);
  • Аналіз причини відхилень фактичних витрат від плану;
  • Закриття актів з технічного нагляду;
  • Проведення технічної документації;
  • Контроль за наявністю оригіналів документів;
  • Робота в програмах: RGK "Docs", 1С Бухгалтерія 8.2 , Документообіг.

Ключевая информация

Впевнений користувач ПК, знання основ бухгалтерського обліку, 1С Бухгалтерія (7.7/8.2), володіння англійською мовою на рівні Intermediate.

Училась в 1 заведении

Житомирський державний політехнічний інститут

Факультет обліку та фінансів, міжнародні економічні відносини

Житомир, 2020

Владеет языками

Английский

продвинутый

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Катерина

Фахівець із закупівель

Киев

Подольский район, Соломенский район, Шевченковский район

35 000 грн.

26 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 5 часов назад