Працювала в 4 компаніях   5 років 10 місяців

Освіта, Державний сектор, Промисловість та Виробництво, Послуги для населення - інше

Економіст з планування

Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського

Освіта

5 місяців

04.2024 - 09.2024

- Аналіз виконання кошторисів, бухгалтерську звітність з фінансової діяльності.

- Виконання робот з формування, ведення та зберігання даних планово-економічної інформації, внесення змін до довідкової та нормативної інформації, яка виконується під час обробки даних.

- Робота з програмою СДО Казначейства.

Фахівець з публічних закупівель, менеджер з персоналу

Комунальне підприємтво "Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування" Житомирської міської ради

Державний сектор

3 роки 3 місяці

01.2021 - 04.2024

- робота з системою Prozorro та електронним майданчиком; - договірна робота, підготовка тендерної документації; - проведення спрощенних закупівель та відкритих торгів; - ведення кадрового діловодства в повному обсязі (прийняття, переведення, звільнення, надання відпусток, підготовка наказів щодо кадрової та основної діяльності, заповнення листів непрацездатності, ведення обліку трудових книжок); - формування і ведення особових справ; - ведення табельного обліку робочого часу; - складання графіків відпусток;

Менеджер зовнішньо економічної діяльності

ТОВ "Юка-Інвест"

Промисловість та Виробництво

7 місяців

03.2020 - 10.2020

  • аналіз ринку та розширення клієнтської бази; - підготовка та оформлення документів для експорту продукції (рахунки, invoice, packing list), контроль за відвантаженням; - контроль взаєморозрахунків з покупцями, ведення реєстрів термінів оплат;
  • внесення технічної інформації в програму 1:С 8 - переклад документації (українська/англійська мови)
  • взаємодіяти з іншими відділами (логістика, бухгалтерія, брокерський і відділ постачання)

Інженер другої категорії з підготовки виробництва

АТ "Житомиргаз"

Послуги для населення - інше

1 рік 4 місяці

08.2018 - 12.2019

  • Формування різні видів звітності (про прибутки/збитки компанії та інша періодична звітність);
  • Аналіз причини відхилень фактичних витрат від плану;
  • Закриття актів з технічного нагляду;
  • Проведення технічної документації;
  • Контроль за наявністю оригіналів документів;
  • Робота в програмах: RGK "Docs", 1С Бухгалтерія 8.2 , Документообіг.

Ключова інформація

Впевнений користувач ПК, знання основ бухгалтерського обліку, 1С Бухгалтерія (7.7/8.2), володіння англійською мовою на рівні Intermediate.

Навчалась в 1 закладі

Житомирський державний політехнічний інститут

Факультет обліку та фінансів, міжнародні економічні відносини

Житомир, 2020

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Катерина

Фахівець із закупівель

Київ

Подільський район, Солом'янський район, Шевченківський район

35 000 грн.

26 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 3 години тому