Работала в 3 компаниях 7 лет 5 месяцев
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, IT, Издательства и Полиграфия
Адміністратор сайту
Будмен
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
7 месяцев
04.2023 - 11.2023
Написання текстів статей для всіх блоків сайту. Редагування оформлення статей у вбудованому HTML-редакторі адмін-панелі.
Заповнення карток товарів через адмін-панель CMS Opencart.
Складання технічного завдання для розробників з указанням необхідних правок для виконання.
Написання брифів з проведення маркетингових заходів. Оформлення звітів за результатами проведення.
Постановка ТЗ дизайнеру для розробки POS-матеріалів, супроводжуючих маркетингові заходи. Контроль виконання роботи дизайнера.
Замовлення POS-матеріалів та інших поліграфічних виробів у фірм-підрядників. Забезпечення доставки готових банерів, плакатів, листівок, тощо до місця проведення заходу.
Оформлення виставкових зон для представлення акційних позицій.
Відео- та фото-зйомка заходів, що проводились в маркетах.
Ведення соцмереж, розробка контент-плану, написання постів, розробка макетів та монтування відео-роліків для сторіз.
Налаштування таргетованої реклами у мережі Instagram.
Музичне оформлення торгових залів. Підбір й редагування музичних треків. Налаштування музичного сервера.
Написання текстів рекламних роликів для внутрішнього радіо маркетів. Замовлення студійних аудіо-доріжок.
Менеджер по роботі з клієнтами. Фінансовий менеджер.
WPG
IT
5 лет 10 месяцев
05.2011 - 03.2017
Комунікації з клієнтами.
Оформлення договорів про надання послуг з розробки й просування сайтів клієнтів.
Складання звітів за результатами просування за період.
Налаштування й супровід контекстної реклами в Google AdWords і Яндекс.Direct.
Ведення операційного обліку компанії й документообігу з клієнтами.
Впровадження й супровід фінансового модуля інформаційної системи компанії.
Складання і своєчасна здача податкової звітності.
Робота з банком та банківським ПО.
Оператор ПК
Клуб сімейного дозвілля "Книжковий клуб"
Издательства и Полиграфия
7 месяцев
10.2007 - 05.2008
Швидкий набір заяв клієнтів.
Обробка запитів клієнтів.
Внесення інформації до бази даних.
Ключевая информация
Володіння офісними програмами MS Office на високому рівні.
Вільне володіння ПК та Інтернетом, в тому числі Google Docs, Gmail т.ін.
Достатньо великий досвід роботи з банківським ПО "Клієнт-Банк".
Досвід створення та подачі звітності через "Електронний кабінет платника податків" та інші сервіси (M.E.Doc, Taxer).
Досвід реєстрації та роботи з електронним цифровим підписом.
Досвід роботи з соц. мережами.
Навички в роботі з программами редагування та обробки зображень.
Досвід адаптивної верстки сайтів за макетами Figma та Photoshop. Високий рівень знань HTML/CSS/Javascript
Училась в 1 заведении
Харківський національний університет радіоелектроніки
Факультет комп'ютерних наук, ІУСТ (інформаційні управляючі системи і технології)
Харків, 2007
Владеет языками
Английский
выше среднего
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Source IT Markup Development (50h)
Верстка сайтів (HTML + CSS)
Source IT JavaScript (Front End) (60h)
Дополнительная информация
Особисті якості
Наполегливість.
Комунікативність.
Відповідальність.
Пунктуальність.
Вміння слухати.
Позитивне ставлення до життя.
Аліна Олександрівна
Аліна Олександрівна
Контент-менеджер
Харьков
полная занятость
Обновлено 1 месяц назад