Работала в 2 компаниях   5 лет 10 месяцев

Торговля розничная / Retail

Адміністратор кафе-маркету при АЗС

АЗС RLS

Торговля розничная / Retail

1 год 9 месяцев

02.2023 - по настоящее время

Організація роботи кафе-маркету:
1).організація роботи персоналу: контроль виконання стандартів обслуговування клієнтів та робота над підвищенням рівня клієнтоорієнтованості;
2). організація роботи з товаром: прийомка, внесення даних в 1С, ведення обліку товарів та здійснення регулярних інвентаризацій, здійснення замовлень товару та продукції;
3). впровадження роботи по системі HACCP та робота з локальним продуктом, підтримання нових тенденцій кухні;
4).розробка меню та створення технологічних карт;
5).налагоджування співпраці з новими постачальниками, оформлення договорів;
6).контроль роботи декількох об'єктів одночасно, навчання та стажування колег;
7).контроль касової дисципліни та звітності
8). виконання функцій HR менеджера : розміщення оголошень на сайтах, контроль закриття вакансій, підбір персоналу, проведення співбесід, адаптація новачків та мотивація наставників;
9). ведення кадрової документації та трудових договорів: оформлення та звільнення співробітників;
10).ефективне планування робочого часу, розставлення пріоритетів, постановка задач .

Керуючий супермаркетом

Varus

Торговля розничная / Retail

3 года 11 месяцев

12.2018 - 11.2022

Обов'язки на посаді керуючого супермаркетом:
- виконання планових показників (KPI);
- організація роботи підрозділів;
- формування графіків;
- формування та корегування замовлень сировини та товару ;
- управління персоналом (70 підлеглих);
- організація прийому, складування, зберігання, інвентаризації, списання та якості товарних та матеріальних цінностей. ;
- ведення документації (кадрові документи, авансові та матеріальні звіти, звітність оплати праці, реєстри наказів, розпоряджень, постанов та інструкцій, ведення протоколів зборів);
- мотивація та розвиток професійних навичок співробітників;
- організація бізнес-процесів супермаркету вцілому;
- опрацювання звернень клієтів;
- робота по вимогам системи HACCP.
Досягнення:
За період роботи брала участь в синертимах по розробці концепції зниження плинності персоналу та довгострокової укомплектованості колективу;
очолювала команду відкриття нових супермаркетів та організовувала і контролювала вцілому сам процес відкриття нового об'єкту.
Виконувала роль кризис-менеджера при занижених показниках КРІ на окремих торгових об”єктах
За період роботи керуючою - виконання плану продажів більше 100%; укомплектування штату на довгостроковий період; скорочення показників списання; регулярне проходження всіх перевірок на високий показник (ХАСП,ЗПП, Держспоживслужба, таємний клієт); своєчасність здачі звітів та вдале ведення документообігу, розробила індивідуальні карти робочого дня для співробітників з урахуванням всіх бізнес-процесів.
Маю високий рівень стресостійкості та легко адаптуюся до нових умов роботи. Можу знайти індивідуальний підхід до кожного з підлеглих та організувати командну роботу, націлену на результат.

Ключевая информация

Досягнення:
За період роботи брала участь в синертимах по розробці концепції зниження плинності персоналу та довгострокової укомплектованості колективу;
Очолювала команду відкриття нових супермаркетів та організовувала сам процес
Виконувала роль кризис-менеджера при занижених показниках КРІ на окремих торгових об”єктах
За період роботи керуючою - виконання плану продажів більше 100%; укомплектування штату на довгостроковий період; скорочення показників списання; регулярне проходження всіх перевірок на високий показних (ХАСП,ЗПП, Держспоживслужба, тайний клієт); своєчасність здачі звітів та вдале ведення документообігу, розробила індивідуальні карти робочого дня для співробітників з урахуванням всіх бізнес-процесів.
Неодноразово відвідувала заходи Creative Chef і Young chef з ціллю підвищення знань в сфері сучасної кухні.
Додаткові навички роботи:
- вміння планувати свій робочий день та чітко ставити задачі підлеглим по SMART;
- впевнений користувач ПК, 1С;
- вміння працювати в команді та адаптувати новачків;
- вміння вести переговори, наради.
Додаткова інформація:
- можу організувати будь який процес роботи з будь яким колективом;
- вмію приймати та знаходити рішення в непередбачуваних обставинах і нести за них відповідальність;
- впевнено йду до цілі, коли стикаюсь з чимось новим;
- завжди шукаю шляхи досягнення результату;
- високий рівень стресостійкості, але завищене почуття справедливості;
- активна оптимістична життєва позиція;
- маю свою точку зору, до критики відношусь спокійно з послідуючою аналітикою;
- виконавча, комунікабельна, відповідальна, вимоглива як до себе так і до інших, дружелюбна;
- швидко засвоюю нову інформацію та легко адаптуюся у колі нових знайомств;
- знаю стандарти роботи кулінарії та технологічні процеси ;
- знаю основи кавоваріння, різновиди кави та способи приготування.

Училась в 2 заведениях

Приватний вищий навчальний заклад "Міжнародний університет фінансів"

менеджмент

Кривий Ріг, 2007

Криворізький коледж економіки та управління Київського Національного економічного університету

Діловодство

Кривий Ріг, 2006

Владеет языками

Украинский

продвинутый

Чешский

базовый

Alyona

Управляющая магазином

Кривой Рог

25 000 грн.

37 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 1 месяц назад