Працювала в 1 компанії   4 роки

Торгівля роздрібна / Retail

Керуючий супермаркетом

Varus

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 11 місяців

12.2018 - 11.2022

Обов'язки на посаді керуючого супермаркетом:
- виконання планових показників (KPI);
- організація роботи підрозділів;
- формування графіків;
- формування та корегування замовлень сировини та товару ;
- управління персоналом (70 підлеглих);
- організація прийому, складування, зберігання, інвентаризації, списання та якості товарних та матеріальних цінностей. ;
- ведення документації (кадрові документи, авансові та матеріальні звіти, звітність оплати праці, реєстри наказів, розпоряджень, постанов та інструкцій, ведення протоколів зборів);
- мотивація та розвиток професійних навичок співробітників;
- організація бізнес-процесів супермаркету;
- опрацювання звернень клієтів.
Досягнення:
За період роботи брала участь в синертимах по розробці концепції зниження плинності персоналу та довгострокової укомплектованості колективу;
Очолювала команду відкриття нових супермаркетів та організовувала сам процес
Виконувала роль кризис-менеджера при занижених показниках КРІ на окремих торгових об”єктах
За період роботи керуючою - виконання плану продажів більше 100%; укомплектування штату на довгостроковий період; скорочення показників списання; регулярне проходження всіх перевірок на високий показник (ХАСП,ЗПП, Держспоживслужба, тайний клієт); своєчасність здачі звітів та вдале ведення документообігу, розробила індивідуальні карти робочого дня для співробітників з урахуванням всіх бізнес-процесів.
  • Розвиток мережі магазинів

Ключова інформація

Досягнення:
За період роботи брала участь в синертимах по розробці концепції зниження плинності персоналу та довгострокової укомплектованості колективу;
Очолювала команду відкриття нових супермаркетів та організовувала сам процес
Виконувала роль кризис-менеджера при занижених показниках КРІ на окремих торгових об”єктах
За період роботи керуючою - виконання плану продажів більше 100%; укомплектування штату на довгостроковий період; скорочення показників списання; регулярне проходження всіх перевірок на високий показних (ХАСП,ЗПП, Держспоживслужба, тайний клієт); своєчасність здачі звітів та вдале ведення документообігу, розробила індивідуальні карти робочого дня для співробітників з урахуванням всіх бізнес-процесів.
Додаткові навички роботи:
- вміння планувати свій робочий день та чітко ставити задачі підлеглим по SMART;
- впевнений користувач ПК, 1С;
- вміння працювати в команді та адаптувати новачків;
- вміння вести переговори, наради.
Додаткова інформація:
- впевнено йду до цілі, коли стикаюсь з чимось новим;
- завжди шукаю шляхи досягнення результату;
- високий рівень стресостійкості;
- активна оптимістична життєва позиція;
- маю свою точку зору, до критики відношусь спокійно з послідуючою аналітикою;
- виконавча комунікабельна, відповідальна, дружелюбна;
- швидко засвоюю нову інформацію

Навчалась в 2 закладах

Приватний вищий навчальний заклад "Міжнародний університет фінансів"

менеджмент

Кривий Ріг, 2007

Криворізький коледж економіки та управління Київського Національного економічного університету

Діловодство

Кривий Ріг, 2006

Володіє мовами

Чеська

базовий

Alyona

Управляющая магазином

Кривий Ріг

25 000 грн.

37 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 6 днів тому