Работала в 5 компаниях 17 лет
Транспорт и Логистика, Торговля розничная / Retail, Энергетика и Энергоносители
Керівник контакт центру
Нова пошта
Транспорт и Логистика
11 месяцев
11.2024 - 09.2025
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Адаптація до нових умов роботи
Територіальний менеджер
Укрпошта
Транспорт и Логистика
3 года 10 месяцев
11.2020 - 09.2024
керуюий магазином
ТОВ РУШ
Торговля розничная / Retail
4 года 9 месяцев
10.2015 - 06.2020
Обов'язки: виконання плану продажів магазину. Забезпечення якісного обслуговування клієнтів. Аналіз економічних показників роботи магазину, розробка і впровадження заходів по їх покращенню. Відбір, мотивація та навчання персоналу магазину. Планування, контроль і аналіз всіх торгових і організаційних процесів магазину. Контроль товарних залишків.
Досягнення: була куратором бульше ніж в 10-х нових керуючих. Відкривала нові торгові точки, переформатовувала магазини з інших мереж, була куратором проблемних магазинів.
Заместитель управляющего магазина
АТБ-маркет
Торговля розничная / Retail
2 года
08.2013 - 07.2015
Формування ефективної команди (підбір, адаптація, навчання, координація і контроль роботи персоналу. Забезпечення максимальної привабливості магазину для покупців відповідно до корпоративних стандартів компанії. Контроль і забезпечення збереження ТМЦ. Замовлення товару та контроль постачання продукції. Ведення касової дисципліни. Проведення перерахунків товару (аналіз виявлення причин розбіжностей). Уміння організовувати роботу персоналу до 50 чоловік.
Бухгалтер
ПП "Енергоресурс"
Энергетика и Энергоносители
5 лет 5 месяцев
03.2008 - 07.2013
Касові операції, бух облік матеріалів, виставлення рахунків клієнтам, укладаня договорів. Ведення кадрової документації, розрахунок заробітної плати. Здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк. Надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження надходження на розрахункові рахунки. Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами).
Ключевая информация
- володію комп'ютером (MS Offsce (Excel, Word, PowerPoint, вільно працюю в програмах 1С, OTUtils), інтернет);
- вмію користуватися офісною, банківською технікою, касовим апаратом, TSD терміналом;
- досвід роботи з клієнтами;
- досвід в сфері роздрібних продаж (вмію показувати високі результати при будь яких обставинах);
- досвід розвитку персоналу на посадах продавцій, адміністраторів, приймальників, керуючих;
- навички ведення документообігу;
- досвід кураторства над проблемними магазинами мережі, виведення їх з кризи, відкриття нових магазинів і переформатування магазинів інших мереж;
- вмію з групи людей формувати успішну команду;
- навички управління персоналом до 200 чоловік;
- вміння вільно вести переговори.
Училась в 3 заведениях
Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"
психологія
2026
Білоцерківський національний аграрний університет
Технологія виробництва і переробки продукції тваринництваТехнологія виробництва і переробки продукції тваринництва
2021
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
Менеджмент. Книгознавець. Розповсюдження друкованої продукції.
Киев, 2008
Курсы, тренинги, сертификаты
Свідоцтво з профусії обліковець (реєстрація бухгалтерських даних).
Тримісячні курси в учбовому комбінаті "Славутич".
Дополнительная информация
Водительское удостоверение
Личные качества
Увлечения и интересы
Граю на бандурі, читаю книги, подорожую.
Компьютерные навыки
Ольга Павлівна
Ольга Павлівна
Директор

Киев
Готов переехать: Яготин
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 16 часов назад