Работала в 5 компаниях   17 лет

Транспорт и Логистика, Торговля розничная / Retail, Энергетика и Энергоносители

Керівник контакт центру

Нова пошта

Транспорт и Логистика

11 месяцев

11.2024 - 09.2025

Керівництво персоналом підрозділу Центр турботи про клієнта група Німеччина-Австрія - Польща, організація роботи працівників(підбір, адаптація, навчання, графік виходу, табелювання). Участь у розробці алгоритмів вирішення питань клієнта та комунікації з підрозділами, проведення моніторингу, аналізу роботи та формування звітності, забезпечення виконання якісних і кількісних показників. Забезпечення ефективного вирішення проблем, ініціювання змін по системним порушенням, контроль дотримання стандартів нових процесів. Досягнення: очолювала найпроблемніші напрямки країн Європи за вказівкою керівника. Формую ефективну команду в кризових умовах, яка швидко показує позитивну динаміку і вподальшому високі результати роботи.• Управління та організація роботи контакт-центру • Управління та організація роботи контакт-центру • Розподіл завдань та керування персоналом • Моніторинг та контроль за якістю обслуговування клієнтів • Взаємодія з іншими відділами для реалізації спільних завдань • Планування та оптимізація робочих процесів • Впровадження нових технологій та методів в роботі контакт-центру • Розробка та впровадження стратегій для покращення якості обслуговування • Звітність перед керівництвом та контроль за реалізацією стратегій
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи

Територіальний менеджер

Укрпошта

Транспорт и Логистика

3 года 10 месяцев

11.2020 - 09.2024

Організація безперебійної роботи підпорядкованих відділення, виконання планів, підбір, навчання, адаптація нових співробітників. Контроль постійного фінансового приросту відділеннь, їх виконання планів, дотримання стандартів обслуговування клієнтів. Відкриття нових відділення, релокації працюючих відділень. Співпраця з держ структурами, органами місцевого самоврядування.

керуюий магазином

ТОВ РУШ

Торговля розничная / Retail

4 года 9 месяцев

10.2015 - 06.2020

Обов'язки: виконання плану продажів магазину. Забезпечення якісного обслуговування клієнтів. Аналіз економічних показників роботи магазину, розробка і впровадження заходів по їх покращенню. Відбір, мотивація та навчання персоналу магазину. Планування, контроль і аналіз всіх торгових і організаційних процесів магазину. Контроль товарних залишків.

Досягнення: була куратором бульше ніж в 10-х нових керуючих. Відкривала нові торгові точки, переформатовувала магазини з інших мереж, була куратором проблемних магазинів.

Заместитель управляющего магазина

АТБ-маркет

Торговля розничная / Retail

2 года

08.2013 - 07.2015

Формування ефективної команди (підбір, адаптація, навчання, координація і контроль роботи персоналу. Забезпечення максимальної привабливості магазину для покупців відповідно до корпоративних стандартів компанії. Контроль і забезпечення збереження ТМЦ. Замовлення товару та контроль постачання продукції. Ведення касової дисципліни. Проведення перерахунків товару (аналіз виявлення причин розбіжностей). Уміння організовувати роботу персоналу до 50 чоловік.

Бухгалтер

ПП "Енергоресурс"

Энергетика и Энергоносители

5 лет 5 месяцев

03.2008 - 07.2013

Касові операції, бух облік матеріалів, виставлення рахунків клієнтам, укладаня договорів. Ведення кадрової документації, розрахунок заробітної плати. Здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк. Надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження надходження на розрахункові рахунки. Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами).

Ключевая информация

  • володію комп'ютером (MS Offsce (Excel, Word, PowerPoint, вільно працюю в програмах 1С, OTUtils), інтернет);
  • вмію користуватися офісною, банківською технікою, касовим апаратом, TSD терміналом;
  • досвід роботи з клієнтами;
  • досвід в сфері роздрібних продаж (вмію показувати високі результати при будь яких обставинах);
  • досвід розвитку персоналу на посадах продавцій, адміністраторів, приймальників, керуючих;
  • навички ведення документообігу;
  • досвід кураторства над проблемними магазинами мережі, виведення їх з кризи, відкриття нових магазинів і переформатування магазинів інших мереж;
  • вмію з групи людей формувати успішну команду;
  • навички управління персоналом до 200 чоловік;
  • вміння вільно вести переговори.

Училась в 3 заведениях

Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"

психологія

2026

Білоцерківський національний аграрний університет

Технологія виробництва і переробки продукції тваринництваТехнологія виробництва і переробки продукції тваринництва

2021

Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"

Менеджмент. Книгознавець. Розповсюдження друкованої продукції.

Киев, 2008

Курсы, тренинги, сертификаты

Свідоцтво з профусії обліковець (реєстрація бухгалтерських даних).

Яготин, 2013

Тримісячні курси в учбовому комбінаті "Славутич".

Дополнительная информация

Водительское удостоверение

категорія В.

Личные качества

Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації, легко справляюся із завданнями в умовах багатозадачності, ініціативність, позитивне мишлення,виражені лідерські якості.

Увлечения и интересы

Спорт (важка атлетика, фітнес, біг).
Граю на бандурі, читаю книги, подорожую.

Компьютерные навыки

Володію комп'ютером (MS Offsce (Excel, Word, PowerPoint, вільно працюю в програмах 1С, OTUtils), CRM);

Ольга Павлівна

Директор

Киев

Готов переехать: Яготин

39 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 16 часов назад