Работал в 2 компаниях   4 года 5 месяцев

Банки, Услуги для бизнеса - другое

Спеціаліст з обслуговування юридичних осіб

Название компании скрыто

Банки

3 года 5 месяцев

04.2021 - 09.2024

1) Відповідь на телефонні дзвінки, електронні листи та чати, щоб надати клієнтам інформацію про продукти і послуги банку;

2) Допомога клієнтам в вирішенні різних питань і проблеми, пов'язаних з банківськими рахунками, транзакціями, доступом до клієнт-банку та іншими банківськими послугами і продуктами;

3) Ефективне користування системами управління взаємодії з клієнтами для збереження інформації про клієнтів та взаємодії з ними, точне і систематичне реєстрування всіх клієнтських запитів для моніторингу і звітування;

4) Здійснення співпраці з іншими відділами банку для вирішення складних питань і забезпечення повного вирішення питання клієнта;

5) Вирішення конфліктних ситуацій та аналіз і обробка негативних відгуків клієнтів;

6) Збирання зворотного зв'язку від клієнтів, здійснення опитувань для збору даних і передача цієї інформації відповідним відділам банку для подальшого вдосконалення програмного забезпечення та/або покращення якості обслуговування;

7) Аналіз даних взаємодії з клієнтами та підготовка звітів для керівництва щодо виконаної роботи;

8) Постійна оцінка потенційних ризиків під час взаємодії з клієнтами і прийняття виважених рішень для запобігання можливих проблем;

9) Надання технічної допомоги клієнтам у вирішенні проблем з використанням онлайн-банкінгу та інших цифрових сервісів;

10) Обробка запитів від клієнтів з інших країн, використання міжкультурних комунікаційних навичок;

11) Реагування на «апеляції» клієнтів, які не задоволені стандартним рішенням, та пропонування альтернативних варіантів рішення їх питання;

12) Надання інформації клієнтам щодо онлайн-банкінгу та допомога їм у використанні цифрових інструментів;

13) Створення ефективних скриптів та шаблонів для різних типів клієнтських запитів;

14) Обробка, збереження та передача документації, пов'язаної з клієнтськими взаємодіями;

15) Підтримка і навчання нових співробітників, щоб допомогти їм швидше адаптуватися та працювати ефективно:

Оператор Call-centre

Название компании скрыто

Услуги для бизнеса - другое

10 месяцев

04.2019 - 02.2020

1) Проведення маркетингових і соц. досліджень для компаній-замовників в телефонному режимі;

2) Консультація абонентів про наявність препарату в аптеці її графіку роботи, номеру телефону та розташування, резервування препарату;

3) Фіксування скарг/подяк, комерційних пропозицій та пропозицій з приводу продажу або оренди приміщень.

Ключевая информация

Впевнений користувач ПК, знання програм MS Office;

Навички створення та проведення презентацій;

Навик оперативного пошуку інформації в мережі Інтернет;

Водійське посвідчення категорії «В» і «C».

Учился в 3 заведениях

Черкаський державний технологічний університет

Кафедра обліку, аналізу і оподаткування

Черкаси, 2020

Черкаський державний технологічний університет

Кафедра обліку, аналізу і оподаткування

Черкаси, 2018

Черкаський політехнічний технікум

Оціночна діяльність

Черкаси, 2016

Владеет языками

Английский

средний

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

M.E.Doc

Черкассы, 2019

Пройшов курс з користуванням та налаштуванням комп'ютерної програми для подання звітності та документообігу. За наслідками навчання отримав сертифікат користувача програми M.E.Doc.

Анонимный соискатель

Розгляну всі пропозиції

Черкассы

15 000 грн.

26 лет

полная занятость

Обновлено 1 месяц назад