Працював в 2 компаніях 4 роки 5 місяців
Банки, Послуги для бізнесу - інше
Спеціаліст з обслуговування юридичних осіб
Назву компанії приховано
Банки
3 роки 5 місяців
04.2021 - 09.2024
1) Відповідь на телефонні дзвінки, електронні листи та чати, щоб надати клієнтам інформацію про продукти і послуги банку;
2) Допомога клієнтам в вирішенні різних питань і проблеми, пов'язаних з банківськими рахунками, транзакціями, доступом до клієнт-банку та іншими банківськими послугами і продуктами;
3) Ефективне користування системами управління взаємодії з клієнтами для збереження інформації про клієнтів та взаємодії з ними, точне і систематичне реєстрування всіх клієнтських запитів для моніторингу і звітування;
4) Здійснення співпраці з іншими відділами банку для вирішення складних питань і забезпечення повного вирішення питання клієнта;
5) Вирішення конфліктних ситуацій та аналіз і обробка негативних відгуків клієнтів;
6) Збирання зворотного зв'язку від клієнтів, здійснення опитувань для збору даних і передача цієї інформації відповідним відділам банку для подальшого вдосконалення програмного забезпечення та/або покращення якості обслуговування;
7) Аналіз даних взаємодії з клієнтами та підготовка звітів для керівництва щодо виконаної роботи;
8) Постійна оцінка потенційних ризиків під час взаємодії з клієнтами і прийняття виважених рішень для запобігання можливих проблем;
9) Надання технічної допомоги клієнтам у вирішенні проблем з використанням онлайн-банкінгу та інших цифрових сервісів;
10) Обробка запитів від клієнтів з інших країн, використання міжкультурних комунікаційних навичок;
11) Реагування на «апеляції» клієнтів, які не задоволені стандартним рішенням, та пропонування альтернативних варіантів рішення їх питання;
12) Надання інформації клієнтам щодо онлайн-банкінгу та допомога їм у використанні цифрових інструментів;
13) Створення ефективних скриптів та шаблонів для різних типів клієнтських запитів;
14) Обробка, збереження та передача документації, пов'язаної з клієнтськими взаємодіями;
15) Підтримка і навчання нових співробітників, щоб допомогти їм швидше адаптуватися та працювати ефективно:
Оператор Call-centre
Назву компанії приховано
Послуги для бізнесу - інше
10 місяців
04.2019 - 02.2020
1) Проведення маркетингових і соц. досліджень для компаній-замовників в телефонному режимі;
2) Консультація абонентів про наявність препарату в аптеці її графіку роботи, номеру телефону та розташування, резервування препарату;
3) Фіксування скарг/подяк, комерційних пропозицій та пропозицій з приводу продажу або оренди приміщень.
Ключова інформація
Впевнений користувач ПК, знання програм MS Office;
Навички створення та проведення презентацій;
Навик оперативного пошуку інформації в мережі Інтернет;
Водійське посвідчення категорії «В» і «C».
Навчався в 3 закладах
Черкаський державний технологічний університет
Кафедра обліку, аналізу і оподаткування
Черкаси, 2020
Черкаський державний технологічний університет
Кафедра обліку, аналізу і оподаткування
Черкаси, 2018
Черкаський політехнічний технікум
Оціночна діяльність
Черкаси, 2016
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
M.E.Doc
Пройшов курс з користуванням та налаштуванням комп'ютерної програми для подання звітності та документообігу. За наслідками навчання отримав сертифікат користувача програми M.E.Doc.
Анонімний пошукач
Розгляну всі пропозиції
Черкаси
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 тижні тому