Работала в 7 компаниях 12 лет 2 месяца
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Интернет, Консалтинг / Аудит, Торговля розничная / Retail, Транспорт и Логистика, Услуги для бизнеса - другое
Директор кафе
Cafe
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
1 год 11 месяцев
01.2023 - по настоящее время
• Запуск кафе з нуля.
• Загальне керівництво кафе, контроль за операційною діяльністю, дотриманням стандартів якості та безпеки.
• Організація та управління командою: підбір, навчання, мотивація персоналу.
• Проведення ділових зустрічей, співбесід, нарад, зборів.
• Вирішення конфліктних ситуацій.
• Замінювання кухаря/бариста у форс-мажорних ситуаціях.
• Контроль за бюджетом, ведення звітності, участь у процесі закупівлі продуктів та інвентарю.
• Розрахунок заробітної плати персоналу.
• Розробка та впровадження нових страв, адаптація та управління меню.
• Складання калькуляцій та опрацювання технологічних карт.
• Взаємодія з постачальниками та контроль за якістю поставлених товарів.
• Забезпечення високого рівня обслуговування гостей, вирішення конфліктних ситуацій та моніторинг задоволеності клієнтів.
• Співпраця з кур’єрськими службами та онлайн-платформами доставки їжі.
• Розробка та реалізація рекламних акцій та програм лояльності.
• Робота з відгуками та пропозиціями клієнтів, ведення комунікації через соціальні мережі та інші канали.
• Здійснення комунікації власника кафе з турецькомовним персоналом, підрядниками, постачальниками, супровід у державні установи.
• Підтримка власника кафе в управлінні бізнесом, виконання персональних та бізнес-завдань.
• Організація зустрічей, нарад, координація ділових поїздок.
• Оформлення документів, звітів та іншої необхідної документації.
• Моніторинг виконання завдань та підтримка зв’язку з різними відділами й зовнішніми партнерами.
• Створення та управління контентом для соціальних мереж кафе, включаючи написання постів, підготовку фото- та відеоматеріалів.
• Монтаж відео та створення рекламних і розважальних роликів для просування кафе.
• Розробка дизайну рекламних матеріалів, таких як пости, банери та афіші.
• Аналіз ефективності контенту та рекламних кампаній у соціальних мережах, оптимізація стратегії просування.
Персональний асистент
ИП Лагунов
Интернет
1 год 6 месяцев
07.2022 - 01.2024
• Взаємодія з усіма підрозділами компанії (передача та контроль виконання доручень і завдань керівника).
• Планування, організація та протоколювання зустрічей, нарад, переговорів.
• Пошук та обробка інформації у всіх доступних джерелах.
• Виконання особистих завдань керівника, складання детальних інструкцій, допомога в оформленні документів.
• Складання порівняльних таблиць.
• Аналітика знайденої інформації з конкретного завдання.
• Пошук співробітників та участь у співбесідах.
• Family-підтримка.
• Travel-підтримка.
• Здійснення синхронного перекладу з/на турецьку мову.
Часний підприємець
ИП
Консалтинг / Аудит
2 года 8 месяцев
05.2021 - 01.2024
• Послуги перекладача з/на турецьку мову;
• Допомога в оформленні ВНП Туреччини;
• Пошук і супровід угод з оренди/купівлі нерухомості та автотранспорту;
• Надання важливих контактів;
• Вирішення побутових питань;
• Супровід і синхронний переклад на зустрічах, переговорах, у державних установах, клініках;
• Пошук і виклик необхідного спеціаліста;
• Онлайн та офлайн консультування з усіх питань, пов’язаних із переїздом та адаптацією в Туреччині.
Менеджер по работі з клієнтами
Магазин кожи и меха
Торговля розничная / Retail
7 лет 7 месяцев
04.2014 - 11.2021
• Консультування та комунікація з клієнтами
• Супровід придбання шкіряних та виробів із хутра
диспетчер-оператор
Опти такси
Транспорт и Логистика
4 года 5 месяцев
11.2016 - 04.2021
• Координація водіїв для ефективного виконання замовлень.
• Контроль за виконанням рейсів і дотриманням графіку роботи.
• Прийом і обробка заявок від клієнтів
• Занесення даних про замовлення в систему.
• Інформування клієнтів про статус їхніх замовлень та орієнтовний час прибуття авто.
• Прорахунок міжміських замовлень
• Вирішення конфліктних або спірних ситуацій між водіями та клієнтами.
• Надавання водіям необхідної інформації (адреси, деталі замовлення тощо)
• Контроль за станом комунікаційного обладнання та програмного забезпечення.
• Організація заміни водіїв у разі форс-мажору.
• Прийняття скарг від клієнтів і передача їх у відповідні відділи.
Власник
ИП
Торговля розничная / Retail
1 год
01.2013 - 01.2014
• Здійснення продажу одягу
• Закупівля товару для продажу
• Облік доходів та витрат
• Оплата оренди на ведення документації
• Пошук постачальників та оновлення асортименту
• Проведення акцій та знижок для залучання клієнтів
оператор call-centre
ТЕЛЕКОНТАКТ ЖИТОМИР, ТОВ
Услуги для бизнеса - другое
6 месяцев
10.2012 - 04.2013
Прием входящих звонков, коммуникация с клиентами, работа с CRM-системами
Ключевая информация
- Стрессоустойчивость
- Многозадачность
- Умение расставлять приоритеты
- Структурность
- Системность
- Изобретательность
- Масштабное мышление
- Умение планировать и выстраивать свою деятельность
- Оперативность
- Умение довести задачу до ее завершения
- Навыки планирования времени
- Умение работать при ненормированном рабочем графике
- Умение убеждать, договариваться и получать лучшие условия сотрудничества
- Быстрая обучаемость
- Вовлеченность в процесс
- Способность быстро принимать и находить решения
- Пунктуальность
Училась в 1 заведении
ЖГУ им. Франка
Издательское дело и редактирование
Житомир, 2022
Владеет языками
Английский
средний
Русский
родной
Турецкий
свободно
Украинский
родной
Анна Анатольевна
Анна Анатольевна
Персональний асистент дистанційно
Турция
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 2 недели назад