Работала в 4 компаниях   16 лет 9 месяцев

АПК (Агропромышленный комплекс), Архитектурные и дизайнерские бюро, Государственный сектор

начальник відділу кадрів

Сільськогосподарське підприємство

АПК (Агропромышленный комплекс)

6 лет 3 месяца

01.2018 - 04.2024

Повний супровід кадрового обліку на підприємстві (програми 1С, Фредо, офісні програми, дозор, медок та ін); особові картки П-2 працівників; прийняття, переведення та звільнення працівників; облік, сканування, заповнення трудових книжок паперових та електронних на порталі ПФУ; ведення військового обліку військовозобов’язаних, призовників та резервістів; бронювання працівників згідно чинного законодавства; супровід електронних лікарняних листків (на порталі ПФУ та у програмі 1С); ведення графіку відпусток (основних щорічних, додаткових тощо); щорічні медогляди працівників підприємства. Взаємодія у роботі з органами центру зайнятості, ОТГ, РТЦК та СП, ПФУ та ін.

бухгалтерия / финансы предприятия

Виробниче підприємство

Архитектурные и дизайнерские бюро

4 года

08.2012 - 08.2016

Повний обсяг ведення бухгалтерського обліку підприємства; первинні документи, рахунки, накладні, акти та ін.; нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних та ін.; платіжні документи клієнт-банк, виписки; податковий облік, звіти, декларації.

Завідувач канцелярії

Державні органи

Государственный сектор

2 года 7 месяцев

05.2009 - 12.2011

Робота з документооборотом). Реєстрація та облік вхідної та вихідної документації, контроль за своєчасним наданням відповідей на звернення фізичних та юридичних осіб, інвентаризація, архівація справ, участь у комісіях та інше.

Спеціаліст

Державний орган

Государственный сектор

3 года 7 месяцев

09.2005 - 04.2009

Проведення консультацій по питанням нарахування та перерахунку соціальних виплат, перевірка документів, перерахунок пенсій, проведення зустрічних перевірок та інше.

Ключевая информация

Повний обсяг ведення кадрової роботи підприємства (накази, відпустки, посадові інструкції, трудові договори, цпх, табелювання, лікарняні, військовий облік, бронювання, реєстри та інше). Бухгалтерський облік (Договори, акти, рахунки, накладні).

Робота із різними програмами: 1С, медок, фредо, ДФС, УПФУ портал та інші.

Училась в 1 заведении

Европейский университет

Житомир, 2008

Курсы, тренинги, сертификаты

Учбовий заклад "УСПІХ"

Київ, 2012

курс "Бухгалтер + Головний бухгалтер"

Дополнительная информация

Пошук роботи

Активний пошук роботи віддаленого формату. Техніка для роботи (ноутбук, принтер, проводний інтернет) є в наявності)

Ольга

Бухгалтер віддалено

Киев

Готов переехать: Львов, Днепр, Винница, Луцк, Харьков, Хмельницкий, Каменец-Подольский

28 500 грн.

39 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: стажировка / практика, удаленная работа, посменная работа, гибридная

Обновлено 1 день назад