Работала в 9 компаниях   14 лет 3 месяца

FMCG, Негосударственные организации / NGO, Промышленность и Производство

Асистент відділу продаж

PepsiCo

FMCG

1 год 5 месяцев

04.2023 - 09.2024

обов'язки пов'язані з підтримкою відділу з продажів, а також взаємодію з відділом по роботі з клієнтами та навчальним центром шляхом надання послуг у відповідності до політик та стандартів компанії, а саме: Підтримка відділу з продажів та виконання адміністративних завдань
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи

Менеджер з комунікацій

УКУ «Центр Підприємництва»

Негосударственные организации / NGO

6 месяцев

04.2022 - 10.2022

Втілення комунікаційної стратегії Інституту задля зростання впізнаваності бренду.
Комунікація цінностей Інституту зовнішнім та внутрішнім споживачам і ключовим стейкхолдерам.
Лідерство комунікаційних проєктів: серія подкастів, контентні проєкти.
Розробка та редагування комунікаційних матеріалів таких, як ньюзлеттер, статті, прес-релізи тощо, для просування цінностей та продуктів Інституту.
Розвиток і підтримка сталих комунікацій з партнерами Інституту.
Активний моніторинг та аналіз медіа активності Інституту, робота над покращенням результатів.
Наповнення сайту та сторінок соціальних мереж організації.
Тісна взаємодія з проєктними менеджерами на всіх етапах підготовки та реалізації проєктів.
Інша адміністративна та комунікаційна робота.

Керівник служби адміністративної діяльності

ТзОВ Кормотех

Промышленность и Производство

3 месяца

11.2021 - 02.2022

Очолюю та організовую роботу щодо забезпечення діяльності підприємства
внутрішнім адміністративним координуванням та інформаційними
зв'язками.

Формування інформаційно-комунікативну інфраструктуру підприємства,
установи, організації.
Розподіляю обов'язки між структурними підрозділами служби чи її
працівниками, спрямовую, координую та контролюю їх роботу.
Подаю пропозиції керівництву щодо структури адміністративної служби.
Вживаю заходів щодо вдосконалення форм і методів роботи персоналу.
Організовую, регулюю та контролюю проведення інформаційно-аналітичної
роботи підприємства, установи, організації.
Розробляю аналітичні, довідкові та інші матеріали з питань, що стосуються
діяльності підприємства, установи, організації в межах своєї компетенції.
Разом з керівниками структурних підрозділів беру участь у розробленні
перспективних та поточних планів відповідно до загальної стратегії
розвитку підприємства, установи, організації.
Провожу моніторинг ефективності обраної стратегії, на основі якого
розробляю рекомендації щодо перспектив розвитку підприємства, установи,
організації та їх структурних підрозділів.
Беру участь у формуванні заходів щодо визначення корпоративної стратегії
підприємства, установи, організації та в межах наданих йому повноважень
контролюю її виконання.
Разом з керівниками інших структурних підрозділів розробляю та
організовує роботу з упровадження внутрішніх та зовнішніх стандартів
ділових документів
У межах своєї компетенції або за дорученням керівника представляю
організацію в усіх органах, установах, організаціях, засобах масової
інформації, здійснюю зв'язки з керівниками органів
державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ,
організацій, із фізичними особами, а також у взаємовідносинах із
зарубіжними партнерами.
У межах своїх повноважень видає розпорядження і доручення, які є
обов'язковими для виконання всіма працівниками, підписую та візує
документи. Оформляю протоколи нарад

Укладення договорів з постачальниками.

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами

ТОВ Інтеральтекспро

FMCG

9 месяцев

05.2020 - 02.2021

Функціональні обов'язки:

  • Ведення і підтримка поточної бази клієнтів;
  • Прийом і обробка заявок на товар;
  • Робота з первинною бухгалтерією;
  • Консультування клієнтів по телефону;
  • Прийом і розгляд рекламацій в найкоротші терміни;
  • Контроль і відстеження відвантажень, взаємодія з транспортними компаніями;
  • Контроль дебіторської заборгованості;
  • Взаємодія з виробництвом і складом готової продукції, документообіг;
  • Робота з клієнтом щодо поточних питань, вирішення спірних питань, претензій за якістю наданих товарів і послуг;
  • Робота в 1С.

здатність переконувати;

вміння спілкуватися з людьми;

вміння працювати в команді;

вміння планувати і організовувати свій робочий день;

холодні дзвінки (пошук і утримання клієнта).

Асистент керівника,HR junior assistant

PJSC Carlsberg Ukraine

FMCG

3 года 4 месяца

01.2017 - 05.2020

Забезпечення життєдіяльності офісу -Підготовка та облік вхідної/вихідної кореспонденції -Складання графіку роботи директора -Організація відряджень керівництва та працівників -Контроль якості підготовки,правильності складання,погодження та затвердження документів,що подаються на підпис керівнику,на англійській,німецькій та українській мові. -Організація нарад,скайп,тімс нарад англійською,німецькою мовами -Виконання поточних завдань керівника формування іміджу компанії організація і проведення рекламних заходів організація прес-конференцій, брифінгів, інтерв'ю складання бюджету PR компанії; аналіз ефективності проведених заходів.

HR junior assistant-

  • Знаю трудове законодавства України; - основи психології, риторики, логіки; - етику і культуру міжособистісного спілкування;
  • використовую засоби і способи переконання співрозмовників, основи мотивації кандидатів;
  • основи соціології праці; - основи економіки, організації праці і управління; - методи аналізу та моніторингу ринку праці, ситуацію на ринку праці; -
  • інформаційні бази даних ринку праці;
  • - технологію пошуку професій і посад з використанням інформаційних систем;
  • Керуюсь в своїй діяльності: -законодавчої актами України; - Статутом підприємства, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, іншими нормативними актами компанії; - наказами та розпорядженнями керівництва;
  • робота з площадками :HeadHunter./robota.ua/work.ua/facebook

Асистент керівника

ТОВ Сімугер

Промышленность и Производство

1 год 5 месяцев

03.2016 - 08.2017

-ведення діловодства;здійснення протокольних записів(англійською мовою) на зустрічах, --засіданнях, нарадах з іноземцями; -робота з вхідною та вихідною кореспонденцією; -прийом та розподілення телефонних дзвінків, -замовлення авіа- і залізничних квитків, бронювання готелів; -робота з офісною технікою; -забезпечення офісу необхідним канцелярським приладдям та ін. -виконання функцій перекладача для технічного відділу і відділу якості. -виконання роботи з підготовки засідань і нарад, що проводяться керівником (збір -необхідних матеріалів, сповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їх реєстрація), ведення і оформлення протоколів засідань і нарад

Менеджер з адміністративної діяльності

Концерн Хлібпром, ПрАТ

Негосударственные организации / NGO

1 год 6 месяцев

08.2014 - 02.2016

Контроль складських залишків філіалу; замовлення товару на філіал; участь в складських інвентаризаціях; -Логістика філіалу: формування маршрутів доставки; ведення дорожніх листів; -Аналітика: формування звітів продаж; аналіз продаж в розрізах; Комплексний аналіз виконаних замовлень; аналіз складських залишків -Робота з оригіналами накладних стосовно надходження товару у філію та актами коректуван - Ведення кадрових документів працівників філії: прийняття, переведення, звільнення, відпустки, лікарняні листки; ведення табеля робочого часу співробітників; формування та зберігання особових справ, ознайомлення з наказами працівників філії -Робота з актами звіряння стосовно клієнтів за місяць, період. -Оформлення рахунків-фактур на витрати філії. -Робота з договорами, актами, рахунками за послуги. -Ведення діловодства та контроль документообігу. -Проведення планових внутрішніх аудитів в компанії: підготовка питань для проведення аудиту, проведення внутрішнього аудиту, формування звіту по проведенні аудиту, ведення вступної/заключної заключна наради, оформлення карток невідповідностей, контроль за виконанням коригувальних дій.

Асистент керівника

Сіменс Енергетика, ТОВ

Негосударственные организации / NGO

3 года 5 месяцев

01.2010 - 06.2013

-Укладення договорів з замовниками. -Перевірка і підготовка пакету документів для компанії -Ділове листування з іноземними партнерами -Презентації та онлайн конференції англійською / німецькою мовами -Прийом телефонних дзвінків, що надходять керівнику -Робота з документами: визначення важливості, підготовка, оформлення, розсилка, отримання, зберігання, сістематізація -Ведення ділових переговорів.

Асистент керівника

Львівський БТРЗ

Негосударственные организации / NGO

1 год 8 месяцев

09.2003 - 05.2005

-Оформлення заявок, переклад технічної документації -Прийом телефонних дзвінків, що надходять керівнику -Робота з документами: визначення важливості, підготовка, -оформлення, розсилка, отримання, зберігання, систематизація -Планування і підготовка прийому відвідувачів -Допомога в плануванні робочого графіка начальника, іноді - замовлення готелів і авіаквитків -Участь у підготовці ділових переговорів -Замовлення канцтоварів та інших речей, необхідних для життєдіяльності офісу

Ключевая информация

Курси іноземних мов «Чкаловські - Белл». - Італійська мова (. 2006-2008 рр, 380 годин) (2008) Тренінг «Інтернет-продажу в бізнесі» (2007) Тренінги: «Успішна презентація», «Успішні продажі», «Телефонні комунікації» (2008) Семінар «Ведення переговорів англійською мовою» (EBA) (2009) Круглий стіл «Навіщо потрібен маркетинг в українській компанії?» (EBA) (2009) професійні навички Навички роботи з комп'ютером Word, Ехсеl. Інтернет, Оutlооk Ехрress и т.д.

Училась в 1 заведении

ЛНУ імені Івана Франко

філолог англійської та німецької мови

Львів, 2004

Владеет языками

Английский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

yappi Corporate

Итальянский

выше среднего

Немецкий

продвинутый

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Тренінг по тайм-менеджменту

Львов, 2016

Формування лідера групи в контакт-центрі Тренінг Формула адаптації та система наставництва» 

Дополнительная информация

навички

Word, Ехсеl. Інтернет, Оutlооk Ехрress и т.д. знання мов англиский - експерт німецький - середній Італійський - початківець Особистісні якості вміння планувати і організовувати роботу, оперативність, хороша пам'ять, відмінна дикція (вміння переконувати і вмовляти), комунікабельність, відповідальність, легкообучаемость, старанність, обов'язковість, презентабельна зовнішність, активна життєва позиція,прагнення до професійного та особистого росту

Олена Миколаївна

Офіс-менеджер

Львов

25 000 грн.

42 года

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 9 часов назад