Працювала в 9 компаніях 14 років 3 місяці
FMCG, Недержавні організації / NGO, Промисловість та Виробництво
Асистент відділу продаж
PepsiCo
FMCG
1 рік 5 місяців
04.2023 - 09.2024
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
Менеджер з комунікацій
УКУ «Центр Підприємництва»
Недержавні організації / NGO
6 місяців
04.2022 - 10.2022
Комунікація цінностей Інституту зовнішнім та внутрішнім споживачам і ключовим стейкхолдерам.
Лідерство комунікаційних проєктів: серія подкастів, контентні проєкти.
Розробка та редагування комунікаційних матеріалів таких, як ньюзлеттер, статті, прес-релізи тощо, для просування цінностей та продуктів Інституту.
Розвиток і підтримка сталих комунікацій з партнерами Інституту.
Активний моніторинг та аналіз медіа активності Інституту, робота над покращенням результатів.
Наповнення сайту та сторінок соціальних мереж організації.
Тісна взаємодія з проєктними менеджерами на всіх етапах підготовки та реалізації проєктів.
Інша адміністративна та комунікаційна робота.
Керівник служби адміністративної діяльності
ТзОВ Кормотех
Промисловість та Виробництво
3 місяці
11.2021 - 02.2022
Укладення договорів з постачальниками.
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами
ТОВ Інтеральтекспро
FMCG
9 місяців
05.2020 - 02.2021
Функціональні обов'язки:
- Ведення і підтримка поточної бази клієнтів;
- Прийом і обробка заявок на товар;
- Робота з первинною бухгалтерією;
- Консультування клієнтів по телефону;
- Прийом і розгляд рекламацій в найкоротші терміни;
- Контроль і відстеження відвантажень, взаємодія з транспортними компаніями;
- Контроль дебіторської заборгованості;
- Взаємодія з виробництвом і складом готової продукції, документообіг;
- Робота з клієнтом щодо поточних питань, вирішення спірних питань, претензій за якістю наданих товарів і послуг;
- Робота в 1С.
здатність переконувати;
вміння спілкуватися з людьми;
вміння працювати в команді;
вміння планувати і організовувати свій робочий день;
холодні дзвінки (пошук і утримання клієнта).
Асистент керівника,HR junior assistant
PJSC Carlsberg Ukraine
FMCG
3 роки 4 місяці
01.2017 - 05.2020
Забезпечення життєдіяльності офісу -Підготовка та облік вхідної/вихідної кореспонденції -Складання графіку роботи директора -Організація відряджень керівництва та працівників -Контроль якості підготовки,правильності складання,погодження та затвердження документів,що подаються на підпис керівнику,на англійській,німецькій та українській мові. -Організація нарад,скайп,тімс нарад англійською,німецькою мовами -Виконання поточних завдань керівника формування іміджу компанії організація і проведення рекламних заходів організація прес-конференцій, брифінгів, інтерв'ю складання бюджету PR компанії; аналіз ефективності проведених заходів.
HR junior assistant-
- Знаю трудове законодавства України; - основи психології, риторики, логіки; - етику і культуру міжособистісного спілкування;
- використовую засоби і способи переконання співрозмовників, основи мотивації кандидатів;
- основи соціології праці; - основи економіки, організації праці і управління; - методи аналізу та моніторингу ринку праці, ситуацію на ринку праці; -
- інформаційні бази даних ринку праці;
- - технологію пошуку професій і посад з використанням інформаційних систем;
- Керуюсь в своїй діяльності: -законодавчої актами України; - Статутом підприємства, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, іншими нормативними актами компанії; - наказами та розпорядженнями керівництва;
- робота з площадками :HeadHunter./robota.ua/work.ua/facebook
Асистент керівника
ТОВ Сімугер
Промисловість та Виробництво
1 рік 5 місяців
03.2016 - 08.2017
Менеджер з адміністративної діяльності
Концерн Хлібпром, ПрАТ
Недержавні організації / NGO
1 рік 6 місяців
08.2014 - 02.2016
Асистент керівника
Сіменс Енергетика, ТОВ
Недержавні організації / NGO
3 роки 5 місяців
01.2010 - 06.2013
Асистент керівника
Львівський БТРЗ
Недержавні організації / NGO
1 рік 8 місяців
09.2003 - 05.2005
Ключова інформація
Курси іноземних мов «Чкаловські - Белл». - Італійська мова (. 2006-2008 рр, 380 годин) (2008) Тренінг «Інтернет-продажу в бізнесі» (2007) Тренінги: «Успішна презентація», «Успішні продажі», «Телефонні комунікації» (2008) Семінар «Ведення переговорів англійською мовою» (EBA) (2009) Круглий стіл «Навіщо потрібен маркетинг в українській компанії?» (EBA) (2009) професійні навички Навички роботи з комп'ютером Word, Ехсеl. Інтернет, Оutlооk Ехрress и т.д.
Навчалась в 1 закладі
ЛНУ імені Івана Франко
філолог англійської та німецької мови
Львів, 2004
Володіє мовами
Англійська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
yappi Corporate
Італійська
вище середнього
Німецька
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Тренінг по тайм-менеджменту
Формування лідера групи в контакт-центрі Тренінг Формула адаптації та система наставництва»
Додаткова інформація
навички
Word, Ехсеl. Інтернет, Оutlооk Ехрress и т.д. знання мов англиский - експерт німецький - середній Італійський - початківець Особистісні якості вміння планувати і організовувати роботу, оперативність, хороша пам'ять, відмінна дикція (вміння переконувати і вмовляти), комунікабельність, відповідальність, легкообучаемость, старанність, обов'язковість, презентабельна зовнішність, активна життєва позиція,прагнення до професійного та особистого росту
Олена Миколаївна
Олена Миколаївна
Офіс-менеджер
Львів
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 9 годин тому