Работала в 7 компаниях 18 лет 7 месяцев
Торговля розничная / Retail, Интернет, Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки, Другое, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Государственный сектор
Менеджер з продажу/по роботі з клієнтами інтернет -магазину
Укрсервіс
Торговля розничная / Retail
1 год 6 месяцев
11.2023 - по настоящее время
-обробка вхідних замовлень технічної групи товарів з різних ресурсів (маркетплейси, месенджери, електронна пошта, тощо) як юридичних так і фізичних осіб;
- виявлення потреб клієнта, повне консультування та супровід з моменту звернення до оформлення замовлення, також супровід після продажу;
-оформлення замовлень, відправок товару;
-контроль оплати, прив'язки оплати, контроль повернення бухгалтерських документів від покупця;
-комунікація з клієнтами (консультація, доппродажі, вирішення конфліктних ситуацій, оформлення обміну/повернення товару);
-занесення даних у спеціальну програму ( не 1С і не CRM для інтернет- магазину)
- виписка рахунків, накладних, оформлення договорів, інших супроводжуючих документів;
- комунікація зі складом, відділом маркетингу, юридичним відділом, іншими відділами.
Менеджер з продажу
Будинок Полімерів
Интернет
1 год 1 месяц
09.2022 - 10.2023
- обробка вхідних замовлень;
- комунікація з клієнтами (консультація, доппродажі, вирішення конфліктних ситуацій, оформлення обміну/повернення товару);
- занесення даних у систему CRM (SalesDrive);
- занесення даних в 1С (реалізація, накладні, оформлення повернень тощо);
- робота з маркетплейсами (Prom, Rozetka, Епіцентр);
- контроль оплати замовлень;
- оформлення всієї супроводжуючої документації (виписка рахунків, виписка маршрутних накладних тощо ).
Менеджер з продажу/помічник керівника
ТА "Малибу"
Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки
2 года 11 месяцев
03.2019 - 02.2022
Функціональні обов’язки:
- максимально повно виявити потреби клієнта;
- презентація продукту, консультування, вирішення конфліктих ситуацій між клієнтом та ТО;
- супровід клієнта від початкового звернення до поверння додому;
- занесення даних у систему CRM;
- оформлення всієї супроводжуючої документації (виписка рахунків, оформлення договорів, аналітична звітність, ділове листування, фінансова звітність).
Менеджер з продажу/по роботі з клієнтами
Інтернет магазин побутової техніки "Тележка"
Другое
1 год
06.2020 - 06.2021
- обробка вхідних замовлень;
- комунікація з клієнтами (консультація, вирішення конфліктних ситуацій, оформлення обміну/повернення товару);
- занесення даних в 1С (реалізація, накладні тощо);
- адміністрування сайту (наповнення сайту продукцією, корегування цін тощо);
- робота з маркетплейсами (Prom);
- контроль оплати замовлень;
- оформлення всієї супроводжуючої документації (виписка рахунків, виписка маршрутних накладних, договори, аналітична звітність, фінансова звітність).
Менеджер з продажу, по роботі з клієнтами
«Шикарные меха»
Другое
7 месяцев
08.2018 - 03.2019
обробка вхідних замовлень;
комунікація з клієнтами (консультація, вирішення конфліктних ситуацій, оформлення обміну/повернення товару);
- занесення даних у систему CRM (Бітрікс);
- комунікація з постачальниками продукції (ведення перемовин, уточнення наявності товару, домовленість про доставку тощо);
- оформлення всієї супроводжуючої документації (акти, аналітична звітність, фінансова звітність).
оператор call centre
«Premium Call Centr»
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
7 месяцев
10.2017 - 05.2018
- максимально повно виявити потреби клієнта;
- презентація продукту, робота із запереченнями і закриття клієнта на угоду;
- робота по готовому скрипту:
- робота з «холодною базою» клієнтів та заключення успішних угод;
- занесення даних у систему CRM.
державний інспектор
Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії
Государственный сектор
11 лет 5 месяцев
12.2005 - 05.2017
нагляд за дотриманням споживачами та енергопостачальними організаціями встановлених режимів енергоспоживання (активної та реактивної енергії, електричної потужності, теплової енергії);
нагляд за технічним станом та експлуатацією енергоустановок споживачів;
нагляд за дотриманням енергопостачальними організаціями і споживачами вимог законодавства про електроенергетику та охорону праці, діючих правил, а також чинних нормативно-правових та нормативно-технічних актів з питань енергопостачання та охорони праці.
оформлення всієї супроводжуючої документації (накази/розпорядження, акти, приписи, протоколи/постанови адміністративного правопорушення, аналітична звітність оформлення відряджень, фотоматеріалів)
Ключевая информация
системний підхід при організації роботи на своєму робочому місці;
вміння працювати в команді при виконанні поставлених керівництвом завдань;
робота з різними видами документації та ведення обліку документообігу;
вміння працювати з людьми;
швидке сприйняття нової інформації.
Училась в 1 заведении
Вінницькій Національний Технічний Університет
Енергетичний/магістр з електротехніки
Вінниця, 2005
Владеет языками
Английский
средний
Дополнительная информация
Особисті якості
своїми особистими якостями вважаю організаторські навички, дисциплінованість, стресостійкість, здатність до навчання, вміння спілкуватися з людьми
Людмила Юріївна
Людмила Юріївна
/Оператор ПК/Оператор 1С/Ділознавець/Асистент з виписки документів
сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов
Винница
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 3 недели назад