Работала в 7 компаниях   18 лет 7 месяцев

Торговля розничная / Retail, Интернет, Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки, Другое, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Государственный сектор

Менеджер з продажу/по роботі з клієнтами інтернет -магазину

Укрсервіс

Торговля розничная / Retail

1 год 6 месяцев

11.2023 - по настоящее время

-обробка вхідних замовлень технічної групи товарів з різних ресурсів (маркетплейси, месенджери, електронна пошта, тощо) як юридичних так і фізичних осіб;

- виявлення потреб клієнта, повне консультування та супровід з моменту звернення до оформлення замовлення, також супровід після продажу;

-оформлення замовлень, відправок товару;

-контроль оплати, прив'язки оплати, контроль повернення бухгалтерських документів від покупця;

-комунікація з клієнтами (консультація, доппродажі, вирішення конфліктних ситуацій, оформлення обміну/повернення товару);

-занесення даних у спеціальну програму ( не 1С і не CRM для інтернет- магазину)

- виписка рахунків, накладних, оформлення договорів, інших супроводжуючих документів;

- комунікація зі складом, відділом маркетингу, юридичним відділом, іншими відділами.

Менеджер з продажу

Будинок Полімерів

Интернет

1 год 1 месяц

09.2022 - 10.2023

- обробка вхідних замовлень;

- комунікація з клієнтами (консультація, доппродажі, вирішення конфліктних ситуацій, оформлення обміну/повернення товару);

- занесення даних у систему CRM (SalesDrive);

- занесення даних в 1С (реалізація, накладні, оформлення повернень тощо);

- робота з маркетплейсами (Prom, Rozetka, Епіцентр);

- контроль оплати замовлень;

- оформлення всієї супроводжуючої документації (виписка рахунків, виписка маршрутних накладних тощо ).

Менеджер з продажу/помічник керівника

ТА "Малибу"

Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

2 года 11 месяцев

03.2019 - 02.2022

Функціональні обов’язки:

- максимально повно виявити потреби клієнта;

- презентація продукту, консультування, вирішення конфліктих ситуацій між клієнтом та ТО;

- супровід клієнта від початкового звернення до поверння додому;

- занесення даних у систему CRM;

- оформлення всієї супроводжуючої документації (виписка рахунків, оформлення договорів, аналітична звітність, ділове листування, фінансова звітність).

Менеджер з продажу/по роботі з клієнтами

Інтернет магазин побутової техніки "Тележка"

Другое

1 год

06.2020 - 06.2021

- обробка вхідних замовлень;

- комунікація з клієнтами (консультація, вирішення конфліктних ситуацій, оформлення обміну/повернення товару);

- занесення даних в 1С (реалізація, накладні тощо);

- адміністрування сайту (наповнення сайту продукцією, корегування цін тощо);

- робота з маркетплейсами (Prom);

- контроль оплати замовлень;

- оформлення всієї супроводжуючої документації (виписка рахунків, виписка маршрутних накладних, договори, аналітична звітність, фінансова звітність).

Менеджер з продажу, по роботі з клієнтами

«Шикарные меха»

Другое

7 месяцев

08.2018 - 03.2019

обробка вхідних замовлень;

комунікація з клієнтами (консультація, вирішення конфліктних ситуацій, оформлення обміну/повернення товару);

- занесення даних у систему CRM (Бітрікс);

- комунікація з постачальниками продукції (ведення перемовин, уточнення наявності товару, домовленість про доставку тощо);

- оформлення всієї супроводжуючої документації (акти, аналітична звітність, фінансова звітність).

оператор call centre

«Premium Call Centr»

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

7 месяцев

10.2017 - 05.2018

- максимально повно виявити потреби клієнта;

- презентація продукту, робота із запереченнями і закриття клієнта на угоду;

- робота по готовому скрипту:

- робота з «холодною базою» клієнтів та заключення успішних угод;

- занесення даних у систему CRM.

державний інспектор

Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії

Государственный сектор

11 лет 5 месяцев

12.2005 - 05.2017

нагляд за дотриманням споживачами та енергопостачальними організаціями встановлених режимів енергоспоживання (активної та реактивної енергії, електричної потужності, теплової енергії);

нагляд за технічним станом та експлуатацією енергоустановок споживачів;

нагляд за дотриманням енергопостачальними організаціями і споживачами вимог законодавства про електроенергетику та охорону праці, діючих правил, а також чинних нормативно-правових та нормативно-технічних актів з питань енергопостачання та охорони праці.

оформлення всієї супроводжуючої документації (накази/розпорядження, акти, приписи, протоколи/постанови адміністративного правопорушення, аналітична звітність оформлення відряджень, фотоматеріалів)

Ключевая информация

системний підхід при організації роботи на своєму робочому місці;

вміння працювати в команді при виконанні поставлених керівництвом завдань;

робота з різними видами документації та ведення обліку документообігу;

вміння працювати з людьми;

швидке сприйняття нової інформації.

Училась в 1 заведении

Вінницькій Національний Технічний Університет

Енергетичний/магістр з електротехніки

Вінниця, 2005

Владеет языками

Английский

средний

Дополнительная информация

Особисті якості

своїми особистими якостями вважаю організаторські навички, дисциплінованість, стресостійкість, здатність до навчання, вміння спілкуватися з людьми

Людмила Юріївна

/Оператор ПК/Оператор 1С/Ділознавець/Асистент з виписки документів

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов

Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям

+380 XX XXX XX XX

Винница

25 000 грн.

41 год

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 3 недели назад