Працювала в 7 компаніях 18 років 7 місяців
Торгівля роздрібна / Retail, Інтернет, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Інше, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Державний сектор
Менеджер з продажу/по роботі з клієнтами інтернет -магазину
Укрсервіс
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 6 місяців
11.2023 - до теперішнього часу
-обробка вхідних замовлень технічної групи товарів з різних ресурсів (маркетплейси, месенджери, електронна пошта, тощо) як юридичних так і фізичних осіб;
- виявлення потреб клієнта, повне консультування та супровід з моменту звернення до оформлення замовлення, також супровід після продажу;
-оформлення замовлень, відправок товару;
-контроль оплати, прив'язки оплати, контроль повернення бухгалтерських документів від покупця;
-комунікація з клієнтами (консультація, доппродажі, вирішення конфліктних ситуацій, оформлення обміну/повернення товару);
-занесення даних у спеціальну програму ( не 1С і не CRM для інтернет- магазину)
- виписка рахунків, накладних, оформлення договорів, інших супроводжуючих документів;
- комунікація зі складом, відділом маркетингу, юридичним відділом, іншими відділами.
Менеджер з продажу
Будинок Полімерів
Інтернет
1 рік 1 місяць
09.2022 - 10.2023
- обробка вхідних замовлень;
- комунікація з клієнтами (консультація, доппродажі, вирішення конфліктних ситуацій, оформлення обміну/повернення товару);
- занесення даних у систему CRM (SalesDrive);
- занесення даних в 1С (реалізація, накладні, оформлення повернень тощо);
- робота з маркетплейсами (Prom, Rozetka, Епіцентр);
- контроль оплати замовлень;
- оформлення всієї супроводжуючої документації (виписка рахунків, виписка маршрутних накладних тощо ).
Менеджер з продажу/помічник керівника
ТА "Малибу"
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
2 роки 11 місяців
03.2019 - 02.2022
Функціональні обов’язки:
- максимально повно виявити потреби клієнта;
- презентація продукту, консультування, вирішення конфліктих ситуацій між клієнтом та ТО;
- супровід клієнта від початкового звернення до поверння додому;
- занесення даних у систему CRM;
- оформлення всієї супроводжуючої документації (виписка рахунків, оформлення договорів, аналітична звітність, ділове листування, фінансова звітність).
Менеджер з продажу/по роботі з клієнтами
Інтернет магазин побутової техніки "Тележка"
Інше
1 рік
06.2020 - 06.2021
- обробка вхідних замовлень;
- комунікація з клієнтами (консультація, вирішення конфліктних ситуацій, оформлення обміну/повернення товару);
- занесення даних в 1С (реалізація, накладні тощо);
- адміністрування сайту (наповнення сайту продукцією, корегування цін тощо);
- робота з маркетплейсами (Prom);
- контроль оплати замовлень;
- оформлення всієї супроводжуючої документації (виписка рахунків, виписка маршрутних накладних, договори, аналітична звітність, фінансова звітність).
Менеджер з продажу, по роботі з клієнтами
«Шикарные меха»
Інше
7 місяців
08.2018 - 03.2019
обробка вхідних замовлень;
комунікація з клієнтами (консультація, вирішення конфліктних ситуацій, оформлення обміну/повернення товару);
- занесення даних у систему CRM (Бітрікс);
- комунікація з постачальниками продукції (ведення перемовин, уточнення наявності товару, домовленість про доставку тощо);
- оформлення всієї супроводжуючої документації (акти, аналітична звітність, фінансова звітність).
оператор call centre
«Premium Call Centr»
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
7 місяців
10.2017 - 05.2018
- максимально повно виявити потреби клієнта;
- презентація продукту, робота із запереченнями і закриття клієнта на угоду;
- робота по готовому скрипту:
- робота з «холодною базою» клієнтів та заключення успішних угод;
- занесення даних у систему CRM.
державний інспектор
Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії
Державний сектор
11 років 5 місяців
12.2005 - 05.2017
нагляд за дотриманням споживачами та енергопостачальними організаціями встановлених режимів енергоспоживання (активної та реактивної енергії, електричної потужності, теплової енергії);
нагляд за технічним станом та експлуатацією енергоустановок споживачів;
нагляд за дотриманням енергопостачальними організаціями і споживачами вимог законодавства про електроенергетику та охорону праці, діючих правил, а також чинних нормативно-правових та нормативно-технічних актів з питань енергопостачання та охорони праці.
оформлення всієї супроводжуючої документації (накази/розпорядження, акти, приписи, протоколи/постанови адміністративного правопорушення, аналітична звітність оформлення відряджень, фотоматеріалів)
Ключова інформація
системний підхід при організації роботи на своєму робочому місці;
вміння працювати в команді при виконанні поставлених керівництвом завдань;
робота з різними видами документації та ведення обліку документообігу;
вміння працювати з людьми;
швидке сприйняття нової інформації.
Навчалась в 1 закладі
Вінницькій Національний Технічний Університет
Енергетичний/магістр з електротехніки
Вінниця, 2005
Володіє мовами
Англійська
середній
Додаткова інформація
Особисті якості
своїми особистими якостями вважаю організаторські навички, дисциплінованість, стресостійкість, здатність до навчання, вміння спілкуватися з людьми
Людмила Юріївна
Людмила Юріївна
/Оператор ПК/Оператор 1С/Ділознавець/Асистент з виписки документів
сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів
Вінниця
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 2 тижні тому