Работала в 14 компаниях   19 лет 3 месяца

Телекоммуникации / Связь, Издательства и Полиграфия, Промышленность и Производство, FMCG, Энергетика и Энергоносители

проєктна робота

***

Телекоммуникации / Связь

1 год

12.2023 - по настоящее время

1. Проведення аналізу організаційної структури групи компаній.

2. Створення, актуалізація, об’єднання, та оптимізація організаційної структури відповідно до бізнес-потреб компанії.

3. Забезпечення супроводу організаційних трансформацій, надання експертизи в межах організаційного розвитку та ефективності.

4. Аналіз штатного розкладу на коректність найменування підрозділів та посад, підпорядкування, та чисельності штатних одиниць.

5. Оптимізація та актуалізація штатного розкладу, підрозділів, посад, тощо.

6. Розробка політик, стандартів, процесів, профілів посад, посадових інструкцій.

редактор системи "Кадри"

ТОВ Видавництво МЦФЕР-Україна

Издательства и Полиграфия

1 год 5 месяцев

01.2023 - 06.2024

проектна робота

ДП "Зоря-Машпроєкт"

Промышленность и Производство

1 месяц

07.2021 - 08.2021

  • Розробка системи грейдів (оцінки посад) та системи посадових окладів вищої управлінської ланки
  • Оптимізація організаційної структури

проектна робота

ДП "Житомирський бронетанковий завод"

Промышленность и Производство

4 месяца

02.2021 - 06.2021

Аналіз системи організації та оплати праці на підприємстві, її оптимізація

Директор по персоналу

ПрАТ "Киівський маргариновий завод" ТМ "Олком"

FMCG

3 года 7 месяцев

06.2016 - 01.2020

  • розробка та реалізація стратегії управління персоналом
  • оперативне та стратегічне планування
  • координація роботи служби управління персоналом
  • організаційне моделювання (діагностика, аналіз ефективності, оптимізація та актуалізація організаційної структури та штатного розкладу)
  • розробка системи оплати праці
  • координація розрахунку і нарахування заробітних плат
  • нормування праці
  • розробка нормативної та регламентуючої документації
  • планування та аналіз ФОП
  • планування та оптимізація чисельності персоналу
  • підбір персоналу на ключові позиції
  • вирішення правових питань у галузі трудових відносин

Директор по персоналу

ТОВ "Артель"

Промышленность и Производство

11 месяцев

02.2015 - 01.2016

  • регламентація процесів управління персоналом
  • розробка системи оплати праці
  • розрахунок і координація нарахування заробітних плат
  • організаційне моделювання (діагностика, аналіз ефективності, оптимізація та актуалізація організаційної структури та штатного розкладу)
  • планування та аналіз ФОП
  • нормування праці
  • планування та оптимізація чисельності персоналу
  • підбір персоналу на ключові позиції кадрове адміністрування (1С 8.2 УПП)

Начальник управліня по персоналу

ПАТ "Вінницягаз"

Энергетика и Энергоносители

7 месяцев

06.2014 - 01.2015

  • керування впровадженням проекту автоматизації процесів кадрового адміністрування та нарахування заробітної плати на базі 1С: Підприємство 8.2 ЗУП (Зарплата та Управління персоналом)
  • планування та аналіз ФОП
  • регламентація процесів управління персоналом аналіз та оптимізація організаційно-штатної структури компанії
  • розробками системи оплати для всіх структурних підрозділів
  • планування та оптимізація чисельності персоналу розробка систем оцінки персоналу
  • підбір персоналу на ключові позиції
  • формування кадрового резерву
  • кадрове адміністрування 1С8.2 ЗУП

Заступник директора по кадровим питанням

ТОВ "Золотий коровай"

FMCG

5 месяцев

10.2013 - 03.2014

проектна робота із запуску нового виробництва

Завдання:

  • розрахунок та планування чисельності персоналу
  • розробка системи оплати планування та аналіз ФОП
  • підбір персоналу

Директор по персоналу

ТОВ "Житомирський картонний комбінат"

Промышленность и Производство

6 месяцев

10.2012 - 04.2013

  • стандартизація та регламентація системи управління персоналом
  • аналіз системи організації та оплати праці на підприємстві та розробка заходів щодо її оптимізації
  • оптимізація оргструктури підприємства
  • планування чисельності персоналу
  • розробка системи мотивації
  • розробка системи навчання на підприємстві
  • контроль роботи кадрової служби

проектна работа

ТОВ "Т.Б.Фрут"

FMCG

2 месяца

04.2012 - 06.2012

  • аналіз та оптимізація організаційно-штатної структури компанії
  • аналіз системи організації та оплати праці
  • регламентація процесів управління персоналом, внутрішніх комунікацій
  • підбір персоналу на ключові позиції компанії

керівник департаменту управління персоналом

ТОВ "Урожай"

FMCG

6 месяцев

10.2011 - 04.2012

  • аналіз системи організації та оплати праці на підприємстві та розробка заходів щодо її оптимізації
  • аналіз ефективності, оптимізація та актуалізація організаційної структури
  • розробка проекту організаційної структури підприємства
  • розробка Положення про структуру управління підприємством, про структурні підрозділи
  • планування чисельності персоналу
  • планування та аналіз ФОП
  • розробка штатного розкладу
  • розробка посадових інструкцій
  • розробка системи мотивації на основі KPI
  • вирішення правових питань у площині трудового законодавства
  • участь у впровадженні 1С 8.2

Директор по персоналу

Агропромисловий Альянс, ГК

Промышленность и Производство

3 года 5 месяцев

04.2008 - 09.2011

  • формування та реалізація кадрової політики компанії
  • оптимізація діючої оргструктури компанії
  • організація роботи централізованої служби управління персоналом
  • формування команди ТОП менеджменту
  • розробка системи оцінки з усіх посад компанії (грейдування)
  • розробка та впровадження системи мотивації та оплати праці в компанії (KPI's, MBO)
  • стандартизація та регламентація системи управління персоналом
  • опис, оптимізація основних та допоміжних бізнес-процесів
  • контроль роботи кадрових служб підприємств компанії

Директор по персоналу

ТОВ "Візаж"

Промышленность и Производство

2 года 2 месяца

05.2005 - 07.2007

  • участь у розробці бізнес-планів компанії
  • розробка та проведення процедур оцінки персоналу
  • розробка та впровадження мотиваційних схем
  • створення ефективної системи компенсацій та пільг
  • підбір та адаптація персоналу
  • координація програм навчання співробітників
  • кадрове адміністрування

Менеджер по персоналу

Акціонерне товариство "Фаворит"

Промышленность и Производство

3 года 9 месяцев

09.2001 - 06.2005

  • аналіз та оптимізація структури підприємства
  • розробка та впровадження програми мотивації
  • координування роботи кадрових служб на дочірніх підприємствах
  • підбір
  • складання штатного розпису, колективного договору, правил внутрішнього розпорядку
  • розробка положень про відділи та посадові інструкції, розробка та посадових інструкцій
  • впровадження адаптаційних програм
  • нормування праці
  • розробка системи оплати праці
  • розробка критеріїв оцінки результатів діяльності
  • контроль динаміки чисельності персоналу в структурних підрозділах
  • управління дисципліною праці та плинністю кадрів
  • регламентація процесів управління персоналом з дотриманням норм трудового законодавства

Ключевая информация

Аналіз системи організації і оплати праці

Організація та нормування праці

Визначення завантаженості та чисельності персоналу

Оптимізація чисельності персоналу

Аналіз робочих систем та процесів, їх оптимізація

Розробка та впровадження систем оплати праці

Розробка комплексної системи винагороди та її окремих компонентів

Розробка системи грейдів

Разработка системы грейдирования за методиками Hay Guide Chart Profile Method, EY, КФУ

Організаційне проектування : діагностика та дизайн організаційної структури

Аудит кадрового адміністрування

Кадровий супровід та консультації в області трудового права

Училась в 2 заведениях

Житомирський державний технологічний університет

центр післядипломної освіти, менеджмент организацій, економіка підприємства

Житомир, 2014

Житомирский державний університет ім. І.Франка

факультет іноземних мов, спеціалист

Житомир, 1999

Владеет языками

Английский

средний

Немецкий

базовый

Курсы, тренинги, сертификаты

КА Consult Business Partner

Київ, 2020

курс «Грейдінг. Побудова системи»

Міжнародний інститут бізнесу - офіційний партнер REFA Group

Київ, 2019

Міжнародна кваліфікаційна програма REFA«Організація і управління виробничими системами і процесами» 

HR- practice

Киев, 2019

Практикум «Сучасні підходи до бізнес-процесів і планування чисельності»  

HR- practice

Киев, 2017

Комплексний курс «Фахівець по пільгам, компенсаціям та розвитку»

 

Топ-менеджмент консалтинг.

Киев, 2015

Семінар «Нормування праці по новому: прості рішення складних задач"

Международний центр фінансово-економічного розвитку.

Киев, 2014

Курсы підвищення кваліфікації керівників та працівників кадрової служби

Впроваджувально-освітній центр "Своя справа" 1С, центр сертифікованого навчання

Житомир, 2013

1С Підприємство 8.2 ЗУП

ТОВ "ІНТАЛЕВ-Україна"

Київ, 2012

«Сходи до ефективності бізнесу: від розробки KPI до впровадження системи управління фінансами»

Департамент професійного навчання Видавничого дому "Медіа-Про".

Київ, 2009

Бізнес-тренінг «Побудова системи мотивації та оплати праці для підприємства. Система грейдів». Автор та ведучий Олена Ветлузьких.

Школа технологій «Почерк».

Київ, 2009

Тренінг «LAB-профиль».

ТОВ «VIP Anatech».

Житомир, 2009

Курс-тренінг "Оптимізація бізнес-процесів підприємства". Бізнес-тренер В.О. Івлєв

ТОВ "Міжнародна бізнес-інформація, сервіс, консультації - ВІЧЕ"

Київ, 2006

тренінг-семінар "Техніки оцінки персонала. Assessment Center''

ТОВ "Міжнародна бізнес-інформація, сервіс, консультації - ВІЧЕ"

Київ, 2005

тренінг-семінар "Ефективна оцінка та мотивація персоналу"

ООО "Международная бизнес-информация, сервис, консультации - ВИЧЕ"

2004

тренинг-семинар "Материальные факторы мотивации: разработка системы заработных плат персонала"

Межрегіональна Академія Управління Персоналом

Київ, 2002

Курсы підвищення кваліфікации персонал-менеджерів

Ірина Валеріївна

Спеціаліст з пільг та компенсацій

Житомир

Готов переехать: Киев, Винница

54 года

Работает, но открыт для предложений

полная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 3 часа назад