Працювала в 14 компаніях 19 років 2 місяці
Телекомунікації / Зв'язок, Видавництва та Поліграфія, Промисловість та Виробництво, FMCG, Енергетика та Енергоносії
проєктна робота
***
Телекомунікації / Зв'язок
11 місяців
12.2023 - до теперішнього часу
1. Проведення аналізу організаційної структури групи компаній.
2. Створення, актуалізація, об’єднання, та оптимізація організаційної структури відповідно до бізнес-потреб компанії.
3. Забезпечення супроводу організаційних трансформацій, надання експертизи в межах організаційного розвитку та ефективності.
4. Аналіз штатного розкладу на коректність найменування підрозділів та посад, підпорядкування, та чисельності штатних одиниць.
5. Оптимізація та актуалізація штатного розкладу, підрозділів, посад, тощо.
6. Розробка політик, стандартів, процесів, профілів посад, посадових інструкцій.
редактор системи "Кадри"
ТОВ Видавництво МЦФЕР-Україна
Видавництва та Поліграфія
1 рік 5 місяців
01.2023 - 06.2024
проектна робота
ДП "Зоря-Машпроєкт"
Промисловість та Виробництво
1 місяць
07.2021 - 08.2021
- Розробка системи грейдів (оцінки посад) та системи посадових окладів вищої управлінської ланки
- Оптимізація організаційної структури
проектна робота
ДП "Житомирський бронетанковий завод"
Промисловість та Виробництво
4 місяці
02.2021 - 06.2021
Аналіз системи організації та оплати праці на підприємстві, її оптимізація
Директор по персоналу
ПрАТ "Киівський маргариновий завод" ТМ "Олком"
FMCG
3 роки 7 місяців
06.2016 - 01.2020
- розробка та реалізація стратегії управління персоналом
- оперативне та стратегічне планування
- координація роботи служби управління персоналом
- організаційне моделювання (діагностика, аналіз ефективності, оптимізація та актуалізація організаційної структури та штатного розкладу)
- розробка системи оплати праці
- координація розрахунку і нарахування заробітних плат
- нормування праці
- розробка нормативної та регламентуючої документації
- планування та аналіз ФОП
- планування та оптимізація чисельності персоналу
- підбір персоналу на ключові позиції
- вирішення правових питань у галузі трудових відносин
Директор по персоналу
ТОВ "Артель"
Промисловість та Виробництво
11 місяців
02.2015 - 01.2016
- регламентація процесів управління персоналом
- розробка системи оплати праці
- розрахунок і координація нарахування заробітних плат
- організаційне моделювання (діагностика, аналіз ефективності, оптимізація та актуалізація організаційної структури та штатного розкладу)
- планування та аналіз ФОП
- нормування праці
- планування та оптимізація чисельності персоналу
- підбір персоналу на ключові позиції кадрове адміністрування (1С 8.2 УПП)
Начальник управліня по персоналу
ПАТ "Вінницягаз"
Енергетика та Енергоносії
7 місяців
06.2014 - 01.2015
- керування впровадженням проекту автоматизації процесів кадрового адміністрування та нарахування заробітної плати на базі 1С: Підприємство 8.2 ЗУП (Зарплата та Управління персоналом)
- планування та аналіз ФОП
- регламентація процесів управління персоналом аналіз та оптимізація організаційно-штатної структури компанії
- розробками системи оплати для всіх структурних підрозділів
- планування та оптимізація чисельності персоналу розробка систем оцінки персоналу
- підбір персоналу на ключові позиції
- формування кадрового резерву
- кадрове адміністрування 1С8.2 ЗУП
Заступник директора по кадровим питанням
ТОВ "Золотий коровай"
FMCG
5 місяців
10.2013 - 03.2014
проектна робота із запуску нового виробництва
Завдання:
- розрахунок та планування чисельності персоналу
- розробка системи оплати планування та аналіз ФОП
- підбір персоналу
Директор по персоналу
ТОВ "Житомирський картонний комбінат"
Промисловість та Виробництво
6 місяців
10.2012 - 04.2013
- стандартизація та регламентація системи управління персоналом
- аналіз системи організації та оплати праці на підприємстві та розробка заходів щодо її оптимізації
- оптимізація оргструктури підприємства
- планування чисельності персоналу
- розробка системи мотивації
- розробка системи навчання на підприємстві
- контроль роботи кадрової служби
проектна работа
ТОВ "Т.Б.Фрут"
FMCG
2 місяці
04.2012 - 06.2012
- аналіз та оптимізація організаційно-штатної структури компанії
- аналіз системи організації та оплати праці
- регламентація процесів управління персоналом, внутрішніх комунікацій
- підбір персоналу на ключові позиції компанії
керівник департаменту управління персоналом
ТОВ "Урожай"
FMCG
6 місяців
10.2011 - 04.2012
- аналіз системи організації та оплати праці на підприємстві та розробка заходів щодо її оптимізації
- аналіз ефективності, оптимізація та актуалізація організаційної структури
- розробка проекту організаційної структури підприємства
- розробка Положення про структуру управління підприємством, про структурні підрозділи
- планування чисельності персоналу
- планування та аналіз ФОП
- розробка штатного розкладу
- розробка посадових інструкцій
- розробка системи мотивації на основі KPI
- вирішення правових питань у площині трудового законодавства
- участь у впровадженні 1С 8.2
Директор по персоналу
Агропромисловий Альянс, ГК
Промисловість та Виробництво
3 роки 5 місяців
04.2008 - 09.2011
- формування та реалізація кадрової політики компанії
- оптимізація діючої оргструктури компанії
- організація роботи централізованої служби управління персоналом
- формування команди ТОП менеджменту
- розробка системи оцінки з усіх посад компанії (грейдування)
- розробка та впровадження системи мотивації та оплати праці в компанії (KPI's, MBO)
- стандартизація та регламентація системи управління персоналом
- опис, оптимізація основних та допоміжних бізнес-процесів
- контроль роботи кадрових служб підприємств компанії
Директор по персоналу
ТОВ "Візаж"
Промисловість та Виробництво
2 роки 2 місяці
05.2005 - 07.2007
- участь у розробці бізнес-планів компанії
- розробка та проведення процедур оцінки персоналу
- розробка та впровадження мотиваційних схем
- створення ефективної системи компенсацій та пільг
- підбір та адаптація персоналу
- координація програм навчання співробітників
- кадрове адміністрування
Менеджер по персоналу
Акціонерне товариство "Фаворит"
Промисловість та Виробництво
3 роки 9 місяців
09.2001 - 06.2005
- аналіз та оптимізація структури підприємства
- розробка та впровадження програми мотивації
- координування роботи кадрових служб на дочірніх підприємствах
- підбір
- складання штатного розпису, колективного договору, правил внутрішнього розпорядку
- розробка положень про відділи та посадові інструкції, розробка та посадових інструкцій
- впровадження адаптаційних програм
- нормування праці
- розробка системи оплати праці
- розробка критеріїв оцінки результатів діяльності
- контроль динаміки чисельності персоналу в структурних підрозділах
- управління дисципліною праці та плинністю кадрів
- регламентація процесів управління персоналом з дотриманням норм трудового законодавства
Ключова інформація
Аналіз системи організації і оплати праці
Організація та нормування праці
Визначення завантаженості та чисельності персоналу
Оптимізація чисельності персоналу
Аналіз робочих систем та процесів, їх оптимізація
Розробка та впровадження систем оплати праці
Розробка комплексної системи винагороди та її окремих компонентів
Розробка системи грейдів
Разработка системы грейдирования за методиками Hay Guide Chart Profile Method, EY, КФУ
Організаційне проектування : діагностика та дизайн організаційної структури
Аудит кадрового адміністрування
Кадровий супровід та консультації в області трудового права
Навчалась в 2 закладах
Житомирський державний технологічний університет
центр післядипломної освіти, менеджмент организацій, економіка підприємства
Житомир, 2014
Житомирский державний університет ім. І.Франка
факультет іноземних мов, спеціалист
Житомир, 1999
Володіє мовами
Англійська
середній
Німецька
базовий
Курси, тренінги, сертифікати
КА Consult Business Partner
курс «Грейдінг. Побудова системи»
Міжнародний інститут бізнесу - офіційний партнер REFA Group
Міжнародна кваліфікаційна програма REFA«Організація і управління виробничими системами і процесами»
HR- practice
Практикум «Сучасні підходи до бізнес-процесів і планування чисельності»
HR- practice
Комплексний курс «Фахівець по пільгам, компенсаціям та розвитку»
Топ-менеджмент консалтинг.
Семінар «Нормування праці по новому: прості рішення складних задач"
Международний центр фінансово-економічного розвитку.
Курсы підвищення кваліфікації керівників та працівників кадрової служби
Впроваджувально-освітній центр "Своя справа" 1С, центр сертифікованого навчання
1С Підприємство 8.2 ЗУП
ТОВ "ІНТАЛЕВ-Україна"
«Сходи до ефективності бізнесу: від розробки KPI до впровадження системи управління фінансами»
Департамент професійного навчання Видавничого дому "Медіа-Про".
Бізнес-тренінг «Побудова системи мотивації та оплати праці для підприємства. Система грейдів». Автор та ведучий Олена Ветлузьких.
Школа технологій «Почерк».
Тренінг «LAB-профиль».
ТОВ «VIP Anatech».
Курс-тренінг "Оптимізація бізнес-процесів підприємства". Бізнес-тренер В.О. Івлєв
ТОВ "Міжнародна бізнес-інформація, сервіс, консультації - ВІЧЕ"
тренінг-семінар "Техніки оцінки персонала. Assessment Center''
ТОВ "Міжнародна бізнес-інформація, сервіс, консультації - ВІЧЕ"
тренінг-семінар "Ефективна оцінка та мотивація персоналу"
ООО "Международная бизнес-информация, сервис, консультации - ВИЧЕ"
тренинг-семинар "Материальные факторы мотивации: разработка системы заработных плат персонала"
Межрегіональна Академія Управління Персоналом
Курсы підвищення кваліфікации персонал-менеджерів
Ірина Валеріївна
Ірина Валеріївна
Спеціаліст з пільг та компенсацій
Житомир
Готовий переїхати: Київ, Вінниця
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 4 години тому