Работала в 6 компаниях   11 лет 8 месяцев

IT, Услуги для бизнеса - другое, Торговля розничная / Retail, Юридические услуги, Строительство

Офіс-менеджер

Лук Медіа, ТОВ

IT

1 год 2 месяца

01.2023 - 03.2024

Облік документообігу і кореспонденції, організація поштових відправлень, організація робочого місця та техніки для працівників, допомога менеджерам, так-як вони працюють віддалено, підтримка життєдіяльності офісу.

фахівець з документообігу

"Good place"

Услуги для бизнеса - другое

3 года 3 месяца

07.2019 - 10.2022

Ведення документообігу підрозділу здачі в оренду приміщень. Виставлення рахунків, актів. Підготовка типових форм договорів та додаткових угод до них по шаблону. Реєстр документів для ремонту. Реєстрація договорів, ін.документів, передача у відповідні підрозділи, відправка кур'єром.

Фахівець з документообігу

ТОВ "Інтертоп Україна"

Торговля розничная / Retail

11 месяцев

05.2018 - 04.2019

Робота з документами:

прийом/відправлення та реєстрація кореспонденції, телефонні дзвінки;

ведення відряджень працівників: реєстрація заявок, бронювання авіа-квитків, транспорту, готелю, замовлення полісів через агентство;

робота з документооборотом.

Помічник керівника

ТОВ "Юнайтед ло кампані"

Юридические услуги

6 месяцев

04.2017 - 10.2017

Робота з документами:

прийом, відправлення кореспонденції; виставлення рахунків, актів, договорів по шаблону;

підтримка життєдіяльності офісу (закупка канцтоварів, води..);

зустріч гостей (чай, кава);

виконання доручень керівника;

робота з документооборотом. (юрист поїхав на навчання)

Секретар

ТОВ "Основабуд, основархібуд"

Строительство

4 года 10 месяцев

03.2012 - 01.2017

Робота з документами:

реєстрація, прийом, відправлення кореспонденції;

ведення ділової переписки;

допомога у веденні кадрового діловодства: складання наказів, табелю по фірмі, виписка довіреностей в 1С; перевірка звітів працівників для подальшої передачі у відділи;

підтримка життєдіяльності офісу (закупка канцтоварів, води..);

зустріч гостей (чай, кава);

допомога у проведенні свят.

адміністратор офісу (декретна посада)

ПрАТ "Волинська фондова компанія"

Торговля розничная / Retail

6 месяцев

07.2011 - 01.2012

Робота з документами: прийом, відправка кореспонденції;

ведення ділової переписки;

ведення табелю;

забір документів працівників для передачі в головний офіс;

оформлення посвідок на відрядження;

підтримка життєдіяльності офісу (закупка канцтоварів..);

зустріч гостей (чай, кава); виконання доручень керівника.

Училась в 1 заведении

Національний університет харчових технологій

ф-т механічний, спец-ть машини і технологія пакування

Київ, Україна, 2010

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

родной

Украинский

родной

Дополнительная информация

Комп?ютерні навички

Досвід роботи з програмою Microsoft Office (Word, Excel),Amadeus; IBM Lotus Notes; Zoiper; CRM; Harvest (виставлення онлайн-рахунків); є навики роботи в Інтернеті, з електронною поштою; володіння офісної техніки (принтер, сканер)

Особисті риси

Здатність швидко навчатись, організованість, порядність, відповідальність, цілеспрямованість, не маю шкідливих звичок

Захоплення та інтереси

надаю перевагу активному відпочинку на природі

Мета

Отримання роботи в стабільній компанії з офіційним працевлаштуванням, на правому березі, отримати нові навики, освоїти нові програми. Прохання: вакансію оператора call-center - не пропонувати.

Ніна Олександрівна

Адміністратор, оператор ПК, асистент (неповна зайнятість)

Киев

12 000 грн.

36 лет

Активно ищет работу

неполная занятость, проектная работа

Характер работы: стажировка / практика, удаленная работа, посменная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 6 часов назад