Работала в 5 компаниях   5 лет 7 месяцев

HR, Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

Remote Personal Assistant (London, UK)

Private entrepreneur

HR

1 год 6 месяцев

12.2022 - по настоящее время

RESPONSABILITIES: acting as a first point of contact, dealing with emails and phone calls, organising meetings and appointments, often controlling access to the manager/executive booking and arranging travel, transport and accommodation organising events and conferences, reminding the manager/executive of important tasks and deadlines, compiling and preparing reports, presentations and correspondence, managing databases and filing system simplementing and maintaining procedures/administrative system liaising with staff.

Head of Operational Department

PERUN HRS

Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

3 года 11 месяцев

04.2018 - 03.2022

Assist in proactively managing the group mailboxes. Clear understanding of client and supplier responsibilities.Be involved in all aspects of provision, planning and management of maritime transits.Assist in the coordination of all transits under the direction of the Operations Managers. Team Requests and Mobilizations, to include booking and issuing of: • Flights • Visas • Op Orders • Annex D’s • Team and Weapons details • Flag State Approval documents • Assembly of Team and Weapons details • Prepare draft client invoices and contracts on behalf of Commercial Managers.

F&B Department

Crystal Cruises

Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

1 год 4 месяца

03.2019 - 07.2020

Ассистент менеджера

Four Seasons

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

9 месяцев

05.2019 - 02.2020

Responsible for the prompt preparation of drinks accordingly tothe standard recipes;

Manage an efficiently operated bar shift that is in accordance with the agreed standards and regulations

Office Assistant (Excursion’s Department)

Hotel “Winner Incek”, Turkey, Ankara

Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

6 месяцев

09.2018 - 03.2019

Independently handling of administrative assignments related to invoices and payments;

Travel planning;

Tracking of payments, incoming and outgoing;

Raise customer invoices, post supplier invoices, post cash receipts, and payment.

Ключевая информация

Большую часть своего опыта получила заграницей, посетила более 60 стран, получила опыт работы в иностранных компаниях. Английский - свободный (прожила долгое время в англоязычной стране, также есть наличие TOEFL 5 уровня) итальянский, испанский - средний.

As a highly motivated and dedicated person with strong communication and interpersonal skills, I would like to apply for this position. My enthusiasm and a lot of energy, along with my dedication to providing excellent guest's service and support, I am confident that I would quickly become a valuable member of your staff.

I believe that I have a lot to offer your organization. I am keen to develop my professional skills and look forward to discussing my application with you at an interview. I have enclosed a copy of my resume for your consideration. I can be contacted at all times on the details provided above.

Училась в 1 заведении

Харьковский национальный университет имени В.Н. Каразина

Геологии, географии, рекреации и туризма

Харьков, 2018

Владеет языками

Английский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

TEFL of 168 hours Level 5 (долго время жила в англоязычной стране)

Испанский

ниже среднего

Итальянский

средний

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

TEFL Course

TEFL Академия, 2019

ТEFL Course of 168 hours 5 Level

Corporate Management and Sales

Оглайн-курсы, 2018

Sales Management

Онлайн-курсы, 2017

Дополнительная информация

Личные качества

Ответсвенный и пунктуальный человек. С большой ответственностью подхожу к своей работе. Выполняю работу качественно и в срок, ибо дорожу не только своей репутацией, но и репутацией своих руководителей, коллег, а также самой компании, в которой работаю.

Алена Сергеевна

Personal Assistant / Administrative Assistant

Киев

Готов переехать: Одесса

35 000 грн.

27 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 6 дней назад