Работала в 7 компаниях   16 лет 2 месяца

Торговля розничная / Retail, Энергетика и Энергоносители, IT, Финансовые услуги, Государственный сектор

Cпеціаліст з документообігу

Retail Group

Торговля розничная / Retail

3 года 2 месяца

08.2020 - 10.2023

Створення асигнувань для оплати актів та рахунків в програмі SAP; Робота з контрагентами на предмет заборгованостей та запланованих оплат; Підготовка звітів щодо заборгованості перед контрагентами; Консультування колег щодо закриття передплат відповідними документами; Підготовка документів для оплати відряджень співробітників.

Cпеціаліст казначейского департаменту

Укргазвидобування, АТ

Энергетика и Энергоносители

1 год 1 месяц

01.2019 - 02.2020

Перевірка платежів, створених в програмі SAP, на відповідність первинним бухгалтерським документам;
Підготовка інструкції для нових співробітників щодо порядку перевірки платежів і роботи в програмі SAP;
Підготовка проектів листів;
Ведення табелю обліку робочого часу.

Cпеціаліст з контенту

фріланс

IT

3 года 4 месяца

09.2015 - 01.2019

Внесення контенту в адміністративну частину сайтів, в тому числі: наповнення сайтів товарами, новинами, різним контентом стосовно того, чим займається компанія-замовник, редагуванням наданої замовником інформації тощо.
Крім того, працювала менеджером інтернет-магазину.

Фахівець відділу супроводження вхідних комунікацій

УкрФинанс, ООО

Финансовые услуги

4 года 6 месяцев

03.2011 - 09.2015

Відділ супроводження вхідних комунікацій (змінено назву на відділ по роботі зі зверненнями) - молодший фахівець, фахівець, провідний фахівець, головний фахівець, експерт.

Обов'язки: реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції в електронному та паперовому журналі, обробка звернень громадян по типам та підготовка відповідей, підготовка звітів, виконання інших доручень керівника відділу, заміщення керівника в разі його відсутності, проведення співбесід та навчання нових співробітників.

Начальник відділу з питань власності та юридичного забезпечення

Головне управління агропромислового розвитку Київської обласної державної адміністрації

Государственный сектор

3 месяца

10.2010 - 01.2011

Присвоєно 11 ранг державного службовця п'ятої категорії посад

Головний спеціаліст відділу діловодства та організаційного забезпечення

Головне управління агропромислового розвитку Київської обласної державної адміністрації

Государственный сектор

2 года 11 месяцев

11.2007 - 10.2010

Присвоєно 12 ранг державного службовця шостої категорії посад

Головний спеціаліст-юрисконсульт сектору юридичного забезпечення

Головне управління агропромислового розвитку Київської обласної державної адміністрації

Государственный сектор

7 месяцев

03.2007 - 10.2007

Присвоєно 13 ранг державного службовця шостої категорії посад

Ключевая информация

Навички роботи з комп'ютером: SAP ERP, MS Office, Bitrix24, 1С, АСКОД, Lotus Notes.

Особисті якості: уважна, організована, комунікабельна, ініціативна.

Інтереси та захоплення: вишивка, дизайн, подорожі, кіно.

Училась в 1 заведении

Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили комплексу «Києво-Могилянська Академія»

Факультет правових наук, спеціальність – «Правознавство»

Миколаїв, 2006

Владеет языками

Английский

базовый

Украинский

родной

Оксана Вікторівна

Фахівець з документообігу

Киев

35 000 грн.

40 лет

Активно ищет работу

полная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 1 неделю назад