Працювала в 7 компаніях   16 років 2 місяці

Торгівля роздрібна / Retail, Енергетика та Енергоносії, IT, Фінансові послуги, Державний сектор

Cпеціаліст з документообігу

Retail Group

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 2 місяці

08.2020 - 10.2023

Створення асигнувань для оплати актів та рахунків в програмі SAP; Робота з контрагентами на предмет заборгованостей та запланованих оплат; Підготовка звітів щодо заборгованості перед контрагентами; Консультування колег щодо закриття передплат відповідними документами; Підготовка документів для оплати відряджень співробітників.

Cпеціаліст казначейского департаменту

Укргазвидобування, АТ

Енергетика та Енергоносії

1 рік 1 місяць

01.2019 - 02.2020

Перевірка платежів, створених в програмі SAP, на відповідність первинним бухгалтерським документам;
Підготовка інструкції для нових співробітників щодо порядку перевірки платежів і роботи в програмі SAP;
Підготовка проектів листів;
Ведення табелю обліку робочого часу.

Cпеціаліст з контенту

фріланс

IT

3 роки 4 місяці

09.2015 - 01.2019

Внесення контенту в адміністративну частину сайтів, в тому числі: наповнення сайтів товарами, новинами, різним контентом стосовно того, чим займається компанія-замовник, редагуванням наданої замовником інформації тощо.
Крім того, працювала менеджером інтернет-магазину.

Фахівець відділу супроводження вхідних комунікацій

УкрФинанс, ООО

Фінансові послуги

4 роки 6 місяців

03.2011 - 09.2015

Відділ супроводження вхідних комунікацій (змінено назву на відділ по роботі зі зверненнями) - молодший фахівець, фахівець, провідний фахівець, головний фахівець, експерт.

Обов'язки: реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції в електронному та паперовому журналі, обробка звернень громадян по типам та підготовка відповідей, підготовка звітів, виконання інших доручень керівника відділу, заміщення керівника в разі його відсутності, проведення співбесід та навчання нових співробітників.

Начальник відділу з питань власності та юридичного забезпечення

Головне управління агропромислового розвитку Київської обласної державної адміністрації

Державний сектор

3 місяці

10.2010 - 01.2011

Присвоєно 11 ранг державного службовця п'ятої категорії посад

Головний спеціаліст відділу діловодства та організаційного забезпечення

Головне управління агропромислового розвитку Київської обласної державної адміністрації

Державний сектор

2 роки 11 місяців

11.2007 - 10.2010

Присвоєно 12 ранг державного службовця шостої категорії посад

Головний спеціаліст-юрисконсульт сектору юридичного забезпечення

Головне управління агропромислового розвитку Київської обласної державної адміністрації

Державний сектор

7 місяців

03.2007 - 10.2007

Присвоєно 13 ранг державного службовця шостої категорії посад

Ключова інформація

Навички роботи з комп'ютером: SAP ERP, MS Office, Bitrix24, 1С, АСКОД, Lotus Notes.

Особисті якості: уважна, організована, комунікабельна, ініціативна.

Інтереси та захоплення: вишивка, дизайн, подорожі, кіно.

Навчалась в 1 закладі

Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили комплексу «Києво-Могилянська Академія»

Факультет правових наук, спеціальність – «Правознавство»

Миколаїв, 2006

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Українська

рідна

Оксана Вікторівна

Фахівець з документообігу

Київ

35 000 грн.

39 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 3 дні тому