Работала в 7 компаниях 8 лет 1 месяц
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
Керуючий готельно-спортивним комплексом, СОК Люстдорф.
ТОВ Блек Сі Хотел Груп
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
1 год 11 месяцев
03.2020 - 02.2022
Операційне керування спортивним оздоровчим комплексом ( тренувальна база ФК " Чорноморець" : готель на 45 номерів, ресторан на 60 пос. місць, спортивно-тренувальний комплекс) за напрямом " розвиток інших видів спорту"
Керуючий готелем
ТОВ " Фонтан Престиж", Одеса
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
5 месяцев
04.2021 - 09.2021
Готельно -ресторанний
Апарт комплекс 4 *.
Номерний фонд- 23 котеджа з басейном/ терасою, 27 апартаментів; ресторан та банкетна зала на 80 посадкових місць .
Обов' язки: операційне
керування готелем.
Участь в завершенні будівельних робіт комплекса, комплектації номерного та адміністративного фонду. Запуску готеля " з нуля".
Керуючий готельним комплексом Арк Палас
ГРК Арк Палас
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
1 год 10 месяцев
04.2018 - 02.2020
ГРК "Арк Палас Отель", Одеса (готельно-ресторанна діяльність)
Готельно -ресторанний комплекс 4 *, номерний фонд- 34 номера, конференц-зала, ресторан на 80 посадкових місць з літньою терасою на 70 місць.
Обов'язки:
Операційне керування готелем.
- Управління персоналом, в підпорядкуванні 33 співробітника.
- Організація, планування і забезпечення ефективної діяльності комплексу.
- Робота над підвищенням якості сервісу. Контроль дотримання стандартів гостинності та їх удосконалення.
- Підбір та навчання персоналу.
- Управління продажами, формування ефективної стратегії продажів.
- Ціноутворення.
- Планування, ведення, контроль і своєчасне надання фінансово-господарської діяльності комплексу (формування бюджету, кошторисів; оптимізація витрат, складання плану продажів, складання тарифної сітки, пошук і впровадження механізмів збільшення доходів, прорахунок планованих продажів) . Складання і нарахування Фот робітників. Складання Штатного розкладу.
- Рішення адміністративно-господарських та фінансових питань.
- Взаємодія з контрольованими органами. Взаємодія з інженерного і адміністративними службами будівлі.
- Контроль за матеріально-технічною базою готелю, підвищення рівня її комфортабельності (забезпечення схоронності і утримання приміщень та майна в справному стані відповідно до правил і норм експлуатації, безперебійної роботи устаткування, зовнішнього благоустрою, дотримання санітарно-технічних і протипожежних правил). Контроль за ремонтними роботами комплексу.
- Робота з постачальниками. Укладання договорів з контагентами.
- Складання та ведення звітності власнику.
Директор готельного комплекса
ФОП Кучеренко А.В., Одеса (гостинно-ресторана діяльність)
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
7 месяцев
07.2017 - 02.2018
Операційне керування готельним комплексом. Запуск з " 0
Готельно- Ресторанний Комплекс « BossFor » , Аркадія .
Номерний фонд - 15 номерів, ресторан на 50 посадкових місць, 2 конференц-зали на 20 і 70 персон.
Обов'язки:
- Операційне керування комплексом.
- Управління персоналом, в підпорядкуванні 35 працівників.
- Організація, планування і забезпечення ефективної діяльності комплексу.
- Робота над підвищенням якості сервісу. Контроль дотримання стандартів гостинності та їх удосконалення. • Підбір та навчання персоналу. • Ціноутворення. Формування бюджету. Оптимізація витрат.
- Маркетинг. Управління продажами, формування та реалізація найбільш ефективної стратегії продажів і просування готельних, ресторанних послуг, а також, конференц-сервісу. Створення та впровадження планів по збільшенню і залученню клієнтської бази, програм лояльності, PR компаній, розробка поліграфічної продукції. Ведення переговорів, укладання договорів з потенційними партнерами. Робота з постачальниками.
- Організація та контроль за матеріально-технічною базою. Рішення адміністративно-господарських та фінансових питань.
- Створення нормативної та документальної бази готелю: штатний розклад, посадові інструкції, договори про матеріальну відповідальність, стандарти обслуговування, правила внутрішнього трудового розпорядку, правила прийому і розміщення, інструкції з прибирання і т.д. Впровадження внутрішньої системи звітності підрозділів. Укладання трудових договорів.
Досягнення:
Розвиток комплексу «з нуля».
Причина звільнення: закінчення контракту, передача в приватне управління власнику комплексу.
Керуючий готелем
ТОВ " Альфа 777"
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
1 год 2 месяца
04.2016 - 06.2017
Бізнес-Готель Каліфорнія 5 *, номерний фонд-44 номера, конференц-зал на 60 персон, ресторан.
Обов'язки:
- Операційне управління готелем.
- Управління персоналом, в підпорядкуванні 40 працівників.
- Організація ефективної діяльності готелю. Робота над підвищенням якості сервісу.
- Керування продаж, реалізація найбільш ефективної стратегії продаж й просування готельних послуг на внутрішньому
та міжнародних ринках.
- Маркетингові дослідження; створення і впровадження планів по збільшенню та залученню клієнтської бази, програм лояльності.
- Організація та контроль за матеріально-технічною базою. Проведення ремонтних робіт будівлі, оновлення номерного фонду.
Досягнення:
Підвищення класифікації готелю з 4 * на 5 *, підготовлення
та проходження відповідної сертифікації.
Планомірне Завантаження номерного фонду 78-90%.
Причина звільнення: закінчення контракту.
Керуючий готелем, директор
ТОВ «Пале Рояль», ТОВ «Пале Рояль Одесса», Одеса
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
9 месяцев
08.2013 - 05.2014
ТОВ «Пале Рояль», ТОВ «Пале Рояль Одесса», Одеса (готельно-ресторанний бізнес)
Бутік-готель «Palais Royal», кафе «Sparja» (готельно-ресторанний бізнес), номерний фонд 19 номерів, ресторан
Обов'язки:
- Відкриття та запуск підприємства з «нуля», документальний супровід.
Управління готелем:
- Організація ефективної діяльності готелю.
- Управління персоналом (підбір, оцінка, навчання, контроль, координація роботи). Розробка програм мотивації для персоналу. Робота над підвищенням якості сервісу.
- Складання та регулювання структури і штатного розкладу готелю.
- Планування, ведення, контроль і своєчасне надання фінансово-господарської діяльності готелю (формування бюджету, оптимізація витрат, складання плану продажів, складання тарифної сітки, пошук і впровадження механізмів збільшення доходів, прорахунок планованих продаж).
- Маркетингові дослідження (моніторинг, аналіз, вибір цільової аудиторії). Розробка маркетингу готелю й прогнозування розвитку підприємства. Складання маркетингового плану і PR компаній. Розробка поліграфічної продукції. • Розробка сайту та контроль SEO-просування. Складання переліку основних і додаткових послуг готелю.
- Керування продажами. Ціноутворення. Створення і розширення клієнтської бази; планів по збільшенню і залученню клієнтської / партнерської бази; впровадження комплексу заходів щодо продаж та просування, програм лояльності, спец пропозицій.
- Створення нормативної та документальної бази готелю. Розробка і впровадження системи звітності підрозділів. Написання стандартів, контроль над якістю обслуговування гостей, правильним використанням, обліком і розподілом житлових номерів і місць. Робота з комунальними службами, укладання договорів. Висновок і контроль виконання договорів з постачальниками.
- Контроль за матеріально-технічною базою готелю, підвищенню рівня її комфортабельності (забезпечення схоронності та утримання приміщень й майна в справному стані відповідно до правил і норм експлуатації, безперебійної роботи устаткування, зовнішнього благоустрою, дотримання санітарно-технічних і протипожежних правил).
Досягнення:
Запуск і розвиток готелю «з нуля».
По закінченню контракту управління готелем передано власнику.
Директор Департамента Продаж та Маркетингу
ДП ДО «Кооператор», готельний комплекс «Vele Rosse», Одеса
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
1 год 6 месяцев
03.2012 - 09.2013
ДП ДО «Кооператор», готельний комплекс «Vele Rosse», Одеса (готельно-ресторанний бізнес)
Готельно-ресторанний комплекс: готель на 54 номери; ресторан на 150 місць, бізнес-центр (3 конференц залу).
Обов'язки:
- Операційне управління СПіР, Департаменту Продаж та Маркетингу; контроль, координація і організація ефективної взаємодії служб готельного комплексу.
- Організація та контроль фінансової діяльності відділів. Ведення касової дисципліни. Звітність засновникам.
- Підбір та навчання персоналу.
- Створення та розширення клієнтської, партнерської бази; укладання договорів; ціноутворення; максимізація прибутку; ефективні продажі готельних послуг;
- Маркетинг.
Досягнення:
Успішний запуск готелю «з нуля» і функціонування готелю з планомірним зростанням завантаження. Виконання поставлених планів продажів (67-92% місць).
Організація роботи усіх служб готелю на старті; створення висококваліфікованої команди; впровадження високих стандартів гостинності та обслуговування гостей; розробка сайту готелю; вдале просування готелю, ресторану, додаткових послуг на ринку.
Ключевая информация
Маю досвід на керуючих посадах у готельній галузі більш 10 років .
Володію досвідом запуску об'єктів з "0" різних класифікацій та форм власності
Natalya
Natalya
Керуючий готелем, директор
Одесса
полная занятость
Обновлено 1 месяц назад