Работала в 7 компаниях 11 лет 8 месяцев
Промышленность и Производство, Торговля розничная / Retail, Государственный сектор
Директор по персоналу
ТОВ "ТД "Егртіек"
Промышленность и Производство
1 год
09.2023 - 09.2024
Обов'язки:
- координування роботи відділу (рекрутмент, кадрове діловодство - 4 працівника);
- забезпечення процесу пошуку і підбору персоналу;
- організація розселення працівників працюючих вахтовим методом;
- організація відряджень, бронювання житла;розрахунок чисельності персоналу згідно норм виробництва, визначення кількості вакансій;
- розширення та впровадження різноманітних каналів пошуку персоналу;
- розробка оголошень, відеороліків, озвучка відеороліків, таргетинг;
- контроль ведення кадрового обліку;
- ведення військового обліку, бронювання працівників;
- залучення студентів на практику;
- врегулювання конфліктів різного рівня;
- організація різноманітних заходів, в т.ч. стратегічної сесії;
- ведення CRM-системи, облік лідів;підготовка звітності керівництву щотижнево;
- кадровий та HR супровід в іншому ТОВ: визначення потреби та пошук персоналу, повний цикл кадрового діловодства, розробка оргструктури та штатного розпису, надання консультацій працівникам, підготовка документів на визнання підприємства Критично важливим для економіки України.
Досягнення:
- налагодила ефективний і якісний процес рекрутингу;
- розширила та запровадила нові канали пошуку персоналу, що дало кількісні і якісні результати;
- організувала подачу документів на визнання підприємсва Критично важливим для економіки України, отримала позитивний результат та можливість бронювати працівників;
- запровадила ведення військового обліку на підприємстві, отримала сертифікат;
- бронювання працівників;
- запустила кадрове діловодство в іншому ТОВ, подальший супровід
Керівник відділу навчання
ТзОВ "Рітейл Україна", мережа магазинів "Свій маркет"
Торговля розничная / Retail
2 года 8 месяцев
11.2020 - 07.2023
- Розробка та наповнення навчальних інструкцій, презентацій для навчання
- Розробка програм навчання для працівників магазинів
- Розробка та проведення тренінгів для працівників магазинів
- Проведення атестації працівників магазинів за участю інших відділів
- Проведення навчання новим працівникам, адаптація на новому місці (організація, контроль)
- Проведення поточного навчання діючим працівникам для підвищення кваліфікації
- Розробка інших інструментів для ефективної роботи працівників: скрипти, чек-листи, бланки тощо
- Розробка тестувань для зрізу знань працівників магазинів
Досягнення:
- Змінила підхід до проведення стажування, розробила програми навчання працівників
- Розробила та провела тренінги для працівників магазинів з продажів, сервісу, обслуговуванню
- Розробила методичний ввідний матеріал для нового співробітника у вигляді ілюстрованої кольорової брошури
- Розробила та організувала проведення атестації персоналу магазинів
- Розробила декілька чек-листів для таємного покупця. Організувала, супроводжувала та звітувала по результатам перевірок внутрішніми аудиторами
Директор з управління персоналом
ПП "Славутич-Поділля"
Торговля розничная / Retail
8 месяцев
01.2020 - 09.2020
Обов'язки:
- Забезпечувала повний цикл управління персоналом: рекрутмент, адаптація, мотивація, розвиток, оцінка і навчання;
- Розробляла Оргструктуру компанії;
- Формувала та працювала над розвитком корпоративної культури, управління внутрішніми комунікаціями;
- Розробляла систему мотивації працівників в магазинах;
- Розробляла програми навчання для персоналу магазинів, здійснювала підбір необхідних методів розвитку співробітників, виходячи з проведеного аналізу та потреб компанії;
- Розробляла систему оцінювання компетенцій працівників магазинів;
- Розробляла процедури і робочі інструкції в розрізі навчання і оцінки персоналу, суміжних процесів;
- Консультувала керівників вищої ланки, а також керівників підрозділів з усіх питань, пов'язаних з персоналом.
Досягнення:
- Розробила Оргструктуру компанії;
- Розробила систему мотивації персоналу в магазинах;
- Розробила чек-лист для Операційного відділу для перевірок магазину, а також для системи мотивації персоналу;
- Розробила посадові інструкції для співробітників магазинів та офісних працівників;
- Організувала та ініціювала вдосконалення та розробку навчальних робочих інструкцій для магазинів;
- Розробила та провела анонімне опитування задоволеністю робою співробітниками магазинів;
- Вдосконалила Програми навчання працівників в магазинах;
- Розробила та провела систему оцінювання компетенцій працівників магазинів;
- Розробила анкету Таємного покупця та Оціночний лист працівника;
- Систематизувала процедуру навчання нових співробітників магазинів;
- Впровадила Стандарти роботи в магазинах;
- Ініціювала створення та ведення щоденного табелювання в магазинах;
- Привела у відповідність Штатний розклад на підприємстві;
- Організувала створення та доторимання щорічних графіків відпусток в магазинах;
- Систематизувала процедуру внесення змін в штатний розклад;
- Систематизувала функціонал працівників в магазинах, організаційну структуру персоналу в магазинах;
- Організувала розвозку персоналу під час карантину;
- Організувала створення та роботу Навчального класу;
- Впровадила брендові подарунки на день народження працівників;
- Ввела привітання співробітників компанії з днем народження магазинів, 8 березня, Днем торгівлі;
- Запровадила щомісячні збори з керівниками магазинів.
Керуючий магазином
АТБ-маркет
Торговля розничная / Retail
1 год
09.2018 - 09.2019
Обов'язки:
- підбір, адаптація, навчання, координація і контроль роботи персоналу;
- ведення кадрової діяльності (оформлення документів на прийом, перевід, звільнення, відпусток, оформлення лікарняних листів);
- забезпечення дотримання стандартів магазину та якісного обслуговування покупців;
- контроль і забезпечення збереження ТМЦ (облік обладнання, участь в ревізіях, контроль і аналіз втрат);
- забезпечення дотримання норм законодавства в сфері охорони праці та пожежної безпеки;
- замовлення товару у прямих постачальників;
- контроль над веденням касової дисципліни.
Досягнення:
- після планової оптимізації персонала по всій мережі на 20%, товарообіг не тільки зберігся на рівні, а і виріс на 10% (також був змінений режим роботи з цілодобового та стандартний);
- плинність персоналу - практично нульова, що є показником лояльності персоналу до даного магазину;
- виконання планового показника втрат на 120% (економія 20%);
- результат ревізій - значна економія (50%);
- показники перевірок контрольним відділом завжди мали прохідний середній бал;
- продаж товару в штуках - перевиконання на 20%.
Заступник керуючого магазином
Сильпо, Fozzy Group / Фоззи Групп
Торговля розничная / Retail
3 года
09.2015 - 09.2018
Обов'язки:
- Організація і контроль торгових процесів магазину, управління персоналом (145 шт.од.);
- Навчання персоналу, проведення тренінгів, адаптація, наставництво. Формування кадрового резерву. Проведення співбесід. Оцінка персоналу;
- Формування замовлень, проведення переобліків;
- Ведення документації, звітність;
- Складання та контроль дотримання графіку виходу персоналу;
- Забезпечення якісного обслуговування покупців згідно стандартів мережі.
Досягнення:
- За час моєї роботи я змінила показник по пройденим тренінгам співробітниками з 50% до 90%.
- Рівень санітарного стану магазину, цехів та контролю дотримання стандартів значно виріс. Зауваження контролюючих організацій стали мінімальні, чек-лист став складати не менше 90% (на відміну від 65%)
- Персонал за період моєї роботи став єдиною командою, всі почали підтримувати один одного в роботі. Здружилися. Стали збиратися на корпоративні заходи декілька разів на рік (раніше тільки на Новий рік з великим трудом)
- Виторг магазину став перевиконуватися в середньому на 15% від планового. Раніше план по виторгу не виконувався на 10%.
- По відділу стелажної торгівлі виторг виріс на 15 %, по власному імпорту майже на 400%.
- Ввела п'ятихвилинки та щомісячні збори з керівниками відділів з метою покращення роботи відділів, навчання та для впровадження особистих ініціатив керівниками відділів.
- Ввела щомісячні збори заступників керуючого магазином з керуючим магазином для проведення мозгового штурму, планування розвитку магазину.
- Категорія (рейтинг) моєї компетенції був підвищений з С на В.
- Продаж парфюмерії
Директор
Центр соціальных служб для сім'ї, дітей та молоді
Государственный сектор
2 года 6 месяцев
08.2012 - 02.2015
Обов'язки:
- Виконання всіх функцій і завдань Центру;
- Організація і координація діяльності Центру, управління персоналом, розподіл обов'язків і координація роботи співробітників;
- Складання бюджету на рік, квартал;
- Кадрова діяльність, проведення співбесд, набор персоналу;
- Моніторинг змін в законодавстві (місцеве самоврядування, соціальна сфера);
- Ведення документації;
- Посадова особа місцевого самоврядування.
Досягнення:
- Роботу в Центрі почала практично з "нуля", за два тижні необхідно було змінити практично всю статутну документацію, посадові інструкції, поміняти мети і принцип роботи у зв'язку зі змінами в законодавстві з того ж дня, коли я була переведена, що я і зробила;
- За час роботи штат був розширений з 3-х до 8 осіб, переїзд в нове приміщення, закупівля повністю нового обладнання, збільшення кількості оргтехніки, меблів, ремонт приміщення, облаштування робочих місць;
- Введення нових посад, налагодження їх роботи, адаптація, навчання;
- Відновила співпрацю з усіма бюджетними організаціями міста;
- В період моєї роботи почалась АТО, наше місто приймало вимушених переселенців з найближчих міст. Наша організація стала координаційним центром з надання допомоги даним особам. Я стала КООРДИНАТОРОМ в місті з прийняття вимушених переселенців. Людей розміщували на тимчасове проживання, надавали одяг, їжу, ліки, гуманітарну допомогу;
- Проводила зустрічі та співпрацювала з усіма можливими громадськими, недержавними та міжнародними організаціями. На обліку в Центрі стояло більше 2000 осіб (населення міста 15000 осіб), 14% від населення міста.
- Зарекомендувала себе як відповідальний працівник, який вміє керувати організацією і розвивати її, на досить високому рівні презентувати роботу організації і домагатися поставлених цілей.
Звільнена у зв'язку зі зміною місця проживання.
Начальник відділу у справах фізичної культури та спорту
Виконавчий комітет Вугледарської міської ради
Государственный сектор
5 месяцев
03.2012 - 08.2012
Координація спортивного життя міста, ведення документації, звітності, організація і проведення змагань та інших спортивних свят, сприяння підвищенню розвитку фізичної культури дітей і молоді.
Зарекомендувала себе як відповідальний працівник, була переведена на посаду Директора центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді виконавчого комітету Вугледарської міської ради.
Ключевая информация
- Швидко навчаюсь, немає нічого неможливого
- Вмію швидко пререключитись з однієї справи на іншу, в разі необхідності
- Легко адаптовуюсь до нових умов, гнучка
- Ефективно розвиваю та управляю командою. Команда стає дійсно командою
- Самостійна та високий рівень відповідальності
- Швидко приймаю рішення
- Вмію "зарядити" команду на швидке виконання задачі, цілі
Училась в 2 заведениях
Центр післядипломної освіти Донецького національного університету управління
Менеджмент організацій та адміністрування
Маріуполь, 2015
Донецький інститут управління
Психологія
Донецьк, 2010
Владеет языками
Русский
свободно
Украинский
свободно
Курсы, тренинги, сертификаты
Військовий облік на підприємствах, в установах, організацях, державних органах та органах місцевого самоврядування
Expertus, 3 міс.
HR Академія Майка Притули - "HR Формула"
6 міс.
Курси акторської майстерності в академії "Квадрат"
3 міс.
Тренінг "Управлінська результативність та ефективність" з Володимиром Малічевським
2 дні
Курс "Моделювання бізнес-процесів"
Performia, 15 годин
Тренінг "Технічність в управлінні"
ТОВ "АТБ-маркет"
Тренінг "Мистецтво управління"
ТОВ "АТБ-маркет"
Тренінг "Технічність в управлінні"
ТОВ "АТБ-маркет"
Курс з проведення співбесід "Цільовий відбір"
ТОВ "ФОЗЗІ-ФУД"
Курс з проведення міні-тренінгів
ТОВ "ФОЗЗІ-ФУД"
Курс заступника керуючого магазином
ТОВ "ФОЗЗІ-ФУД"
Курси Гештальттерапія
Психологія, Донецький інститут управління
Дополнительная информация
Про себе
- Шукаю компанію, в якій можна завжди розвивати та розширювати набуті навички, вносити свої ідеї та найкращі втілювати в життя. Де вітається самостійність та ініціативність.
- Не боюсь нового, надихають "виклики", я тільки "за" те, щоб бути різноплановим, і допомогти розвиватись організації, в якій працюю.
- Легко вступаю в контакт та продуктивно працюю з людьми різних посад та типажів.
- Люблю та вмію працювати над розвитком колективу.
- Вам зі мною скучно точно не буде :), бо в мене завжди позитивний настрій та бажання все зробити кращим.
Вікторія Сергіївна
Вікторія Сергіївна
Керівник відділу навчання та розвитку персоналу, L&D
Львов
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 1 день назад