Работала в 6 компаниях 14 лет 4 месяца
Транспорт и Логистика, Торговля розничная / Retail, Медицина и Здравоохранение, Строительство
Менеджер з ефективності бізнес-процесів
Укрпошта
Транспорт и Логистика
2 месяца
07.2024 - по настоящее время
- Опис бізнес-процесів передплати, торгівлі, відправлення листів, в т.ч схеми в BPMN.
- Cтворення калькуляторів для розрахунку собівартості процесів оформлення і вручення передплати.
Керівник відділу обслуговування (КЦ + оптові продажі)
ТОВ "Новус Україна"
Торговля розничная / Retail
3 года
07.2021 - 07.2024
Обов'язки:1 рік - розробка бізнес-процесів КЦ з подальшою постановкою ТЗ та вимог до вигляду інтерфейсу, підбір технічного облаштування для запуску контактного центру інтернет-магазину.
2-3 рік -забезпечення якісної роботи відділу, підвищення ефективності, оптимізація графіку, підбір і навчання персоналу КЦ.
Досягнення:
- Проведені тендери та обрані постачальники послуг зв'язку та CRM- cистеми.
- Поставлені ТЗ для створення робочого місця оператора контактного центру та збору статистики телефонії. Результат запущений в продуктивну експлуатацію.
- Створені інструкії на робоче місце та посадові інструкції для КЦ і менеджерів з оптових продажів.
- Розроблена система KPI контактного центру, сформоване ТЗ для автоматизації розрахунку, запущено в продуктивну експлуатацію.
- Вдала участь в комерційному запуску проекту.
-Створений ефективний КЦ з 13 операторів
Керівник контактного центра
Kinder Klinik
Медицина и Здравоохранение
7 месяцев
10.2020 - 05.2021
- збільшення обсягів продажу
- забезпечення ефективності та якості роботи контактного центра- навчання та підбір менеджерів КЦ
- розробка системи навчання, проведення тренингів з продажів та клієнтського сервісу
- складання графіка
- створення інструкцій, скриптів, надання звітності по КЦ
- забезпечення виїздів медперсоналу к пацієнтам (логістика)
- розробка ТЗ для покращення процесів роботи
Керівник контакт-центру
УКРБУД, Корпорация
Строительство
2 года 7 месяцев
05.2017 - 12.2019
- Створення команди операторів з нуля
- Забезпечення ефективності і якості роботи контактного центра
- Розробка чек-листів, інструкцій, скриптів для операторів
- Повернення клієнтів в воронку продажів
Керівник відділу продажу
Ювелирочка-М
Торговля розничная / Retail
2 года 5 месяцев
12.2014 - 05.2017
Керівник контакт-центру, аналітик бизнес-процесів контакт-центра
Нова Пошта, ТОВ / Новая Почта
Транспорт и Логистика
5 лет 4 месяца
08.2009 - 12.2014
Ключевая информация
Excel, Word, 1C, PowerPoint, CRM, IP-телефонія, Visio, Jira, BPMN
Училась в 2 заведениях
КІСПП
Психології, клінічний психолог
Київ, 2018
Державний вищий навчальний заклад "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Економіка
Дніпро, 2008
Владеет языками
Английский
средний
Немецкий
базовый
Украинский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Продажі по телефону. 10 кроків підвищення конверсії.
Корпоративний університет ТОВ "Нова Пошта".
Навчання для керіників. Сертификат з відзнакою. (2012 р, 7 місяців)
Дополнительная информация
Додаткова інформація:
Є досвід керування з повністю віддаленою роботою, і відділом з 82 менеджерів.
Анна
Анна
Керівник контактного центра, Керівник відділу обслуговування
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 10 часов назад