Працювала в 6 компаніях   14 років 4 місяці

Транспорт та Логістика, Торгівля роздрібна / Retail, Медицина та Охорона здоров'я, Будівництво

Менеджер з ефективності бізнес-процесів

Укрпошта

Транспорт та Логістика

2 місяці

07.2024 - до теперішнього часу

- Опис бізнес-процесів передплати, торгівлі, відправлення листів, в т.ч схеми в BPMN.
- Cтворення калькуляторів для розрахунку собівартості процесів оформлення і вручення передплати.

Керівник відділу обслуговування (КЦ + оптові продажі)

ТОВ "Новус Україна"

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки

07.2021 - 07.2024

Обов'язки:1 рік - розробка бізнес-процесів КЦ з подальшою постановкою ТЗ та вимог до вигляду інтерфейсу, підбір технічного облаштування для запуску контактного центру інтернет-магазину.

2-3 рік -забезпечення якісної роботи відділу, підвищення ефективності, оптимізація графіку, підбір і навчання персоналу КЦ.

Досягнення:

- Проведені тендери та обрані постачальники послуг зв'язку та CRM- cистеми.

- Поставлені ТЗ для створення робочого місця оператора контактного центру та збору статистики телефонії. Результат запущений в продуктивну експлуатацію.

- Створені інструкії на робоче місце та посадові інструкції для КЦ і менеджерів з оптових продажів.

- Розроблена система KPI контактного центру, сформоване ТЗ для автоматизації розрахунку, запущено в продуктивну експлуатацію.

- Вдала участь в комерційному запуску проекту.

-Створений ефективний КЦ з 13 операторів

Керівник контактного центра

Kinder Klinik

Медицина та Охорона здоров'я

7 місяців

10.2020 - 05.2021

- збільшення обсягів продажу
- забезпечення ефективності та якості роботи контактного центра- навчання та підбір менеджерів КЦ
- розробка системи навчання, проведення тренингів з продажів та клієнтського сервісу
- складання графіка
- створення інструкцій, скриптів, надання звітності по КЦ
- забезпечення виїздів медперсоналу к пацієнтам (логістика)
- розробка ТЗ для покращення процесів роботи

Керівник контакт-центру

УКРБУД, Корпорация

Будівництво

2 роки 7 місяців

05.2017 - 12.2019

- Створення команди операторів з нуля
- Забезпечення ефективності і якості роботи контактного центра
- Розробка чек-листів, інструкцій, скриптів для операторів
- Повернення клієнтів в воронку продажів

Керівник відділу продажу

Ювелирочка-М

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 5 місяців

12.2014 - 05.2017

Керівник контакт-центру, аналітик бизнес-процесів контакт-центра

Нова Пошта, ТОВ / Новая Почта

Транспорт та Логістика

5 років 4 місяці

08.2009 - 12.2014

Ключова інформація

Excel, Word, 1C, PowerPoint, CRM, IP-телефонія, Visio, Jira, BPMN

Навчалась в 2 закладах

КІСПП

Психології, клінічний психолог

Київ, 2018

Державний вищий навчальний заклад "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"

Економіка

Дніпро, 2008

Володіє мовами

Англійська

середній

Німецька

базовий

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Продажі по телефону. 10 кроків підвищення конверсії.

Київ, 2016

Корпоративний університет ТОВ "Нова Пошта".

Київ, 2012

Навчання для керіників. Сертификат з відзнакою. (2012 р, 7 місяців)

Додаткова інформація

Додаткова інформація:

Є досвід керування з повністю віддаленою роботою, і відділом з 82 менеджерів.

Анна

Керівник контактного центра, Керівник відділу обслуговування

Київ

60 000 грн.

47 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 14 годин тому