Работал в 8 компаниях   22 года 1 месяц

Промышленность и Производство, Торговля розничная / Retail, Медиа / СМИ, Строительство

Фінансовий директор

Виробництво залізобетонна, чотири філії та бекофіс, загалом 300+ співробітників

Промышленность и Производство

2 года 10 месяцев

12.2020 - 10.2023

Виробництво залізобетонна, чотири філії та бекофіс, загалом 300+ співробітників

• Опис структури підприємства та поетапна автоматизація бізнес процесів;

• Впроваджено автоматизоване казначейство без обмеження по кількості платежів за день, обмежено тільки кількістю грошей на рахунках. Середня кількість платежів в платіжний день 200+, в місяць 1800+;

• Побудовано повноцінний CashFlow з урахуванням всіх рухів по компанії в цілому – в розрізі ЦФО, статей, клієнтів, заказів тощо;• Створено та впроваджено на 80% повноцінного модулю взаєморозрахунку з співробітниками, до початку це були гугл таблиці тощо;

• Створено швидку систему звітів/дашбордів по підрозділах Збуту, Логістики, Постачання, Планово виробничого тощо - у всіх можливих розрізах по натисканню однієї кнопки;

• Впроваджена система сканування та розташування всього документообігу в базі підприємства;

• Описано але не запроваджено автоматизованого P&L та Balance, на разі робиться в ручному варіанті на 40-50% з достовірністю 85-95%.

Фінансовий директор

Retail з власним виробництвом (текстильні вироби), мережа 11 магазинів, штат 300+

Торговля розничная / Retail

1 год 11 месяцев

09.2018 - 08.2020

• Опис управлінської організаційно-штатної структури компанії та виявлення проблемних місць з погляду автоматизації;

• Складання поетапного плану автоматизації підприємства;

• Підготовка технічних завдань з автоматизації обліку та контроль їх виконання;

• Побудова модуля казначейства для оптимального та своєчасного руху коштів;

• Автоматизація нарахування/контролю бонусів та заробітної плати співробітників;

• Контроль правильного відображення операцій на 1С.

• Аналіз/Контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей;

• Виконання кредитної політики, підготовка документації щодо взаємодії з банками;

• Валютні операції (імпорт);

Виконавчий/Фінансовий директор

Київ (Видавництво (газети, журнали, сайти, штат 200+ чол.))

Медиа / СМИ

4 года 1 месяц

02.2014 - 03.2018

Зони відповідальності:

Операційне управління компанією, Фінанси, Бухгалтерія, HR, Маркетинг, Дизайн бюро, Project Management (розробка, обслуговування сайтів), Відділ збуту (збут друкованої продукції).

• Реалізація стратегії розвитку компанії на тактичному рівні;

• Побудова, впровадження системи бюджетування та управлінського обліку відповідно до побажань керуючої компанії та цілей бізнесу;

• Управління бізнес-процесами компанії (оперативне планування та контроль);

• Забезпечення підвищення ефективності операційних процесів за рахунок автоматизації та перегляду взаємодій;

• Бюджетування, податкове планування - контроль за виконанням бюджету;

• Управління грошовими потоками (планування, контрольні точки, оптимізація);

• Оптимізація витрат компанії;

• Підготовка технічних завдань з автоматизації обліку та контроль їх виконання;

• Керування та контроль технічних розробок сайтів на відповідність вимогам пошукових систем тощо;

• Розробка бізнес-планів для нових напрямків діяльності компанії спільно з керівниками інших підрозділів, націлених на підвищення рентабельності та розвитку бізнесу в цілому;

• Побудова та коригування систем мотивації персоналу компанії;

• Спілкування з контролюючими органами;

• Контроль за формуванням об'єктивної управлінської та регламентованої звітної;

Фінансовий директор із функцією головного бухгалтера

Видавничий дім, штат 50-100 чол.

Медиа / СМИ

3 года 9 месяцев

04.2009 - 01.2013

• Побудова та впровадження системи бюджетування та фінансового обліку в компанії;

• Відновлення управлінського обліку за попередні періоди;

• Ведення управлінського, бухгалтерського та податкового обліку;

• Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;

• Розробка схем оптимізації оподаткування, податкове планування та аналіз;

• Оцінка та розрахунок ефективності нових проектів;

• Нарахування/контроль бонусів та заробітної плати співробітників;

• Складання управлінських звітів P&L, CF, B для власників;

• Повне ведення податкового та бухгалтерського обліку, формування бухгалтерської та податкової звітності;

Економіст з консолідованої звітності

ПрАТ «Слобожанська Будівельна Кераміка», Київ (виробництво та продаж будматеріалів, 7 філій, 3 заводи, штат понад 700 чол.)

Промышленность и Производство

10 месяцев

06.2008 - 04.2009

Формування бюджету підприємства. Консолідація та формування доходів та витрат по філіях компанії. Аналіз відхилення від бюджетних показників для акціонерів компанії. Аналіз торгової, не торгової ДЗ та КЗ, робота з аудиторами.

Економіст

Медіа Холдинг, (Видавництво (газети, журнали, сайти, штат 200+ чол.)

Медиа / СМИ

10 месяцев

08.2007 - 06.2008

Бюджетне та податкове планування, складання платіжних календарів, класифікація доходів/витрат згідно з проектами, статтями та ЦФО холдингу. Формування та контроль виплати заробітної плати згідно з мотиваційною схемою компанії. Формування, контроль та аналіз ДЗ та КЗ заборгованості, контроль/аналіз відхилень від планових показників бюджету, складання управлінських звітів P&L, CF, B для інвесторів.

Менеджер зі збуту відділу дистрибуції

Спортмайстер, Київ (спортивні товари, штат понад 500 чол.)

Торговля розничная / Retail

1 год 5 месяцев

08.2005 - 01.2007

розподіл/аналіз товарів за квотами підрозділів, аналіз замовлень/продажів товару по каналах збуту, аналіз товарних залишків, технічна організація акційного розпродажу компанії та подальший аналіз результату компанії

Бухгалтер

ПП «ВМП», Київ (ремонтно-будівельні роботи, штат 20-100 чол.)

Строительство

5 лет 8 месяцев

12.1999 - 08.2005

Зведення первинної документації та кошторисних розрахунків для підготовки звітності. Клієнт банк, відстеження взаєморозрахунків дебіторів та кредиторів.

Ключевая информация

Професійні навички

- Орієнтуюся на результат в цілому – працюю не з 9 до 18, а головою за системою завдання/результат;

- знання бухгалтерського та податкового обліку, розуміння, що відбувається в бухгалтерії і як це покращити;

- Знання фінансового менеджменту - вміння вибудувати структуру управлінського обліку та впровадити систему бюджетування або підхопити та удосконалити існуючу систему;

- досвід роботи в холдингових структурах понад 5 років;

- автоматизація (різні сфери господарської діяльності; розуміння проблематики автоматизації, взаємодія, як на рівні програмістів, так і на рівні користувачів);

- досвід спілкування з програмістами, аутсорсинговими компаніями та написання оптимальних технічних завдань;

Учился в 1 заведении

Киевский национальный торгово-экономический университет, Киев

ФЕМП, финансы предприятия

Киев, 2004

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Русский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Дополнительная информация

Навички володіння ПК

- 1С 7/8 (УТП, Управління торгівлею, бухгалтерія, самописні конфігурації та ін.), М.E.Doc, Ліга-Закон, MS Office та інше.

- MS SQL\Power BI побудова прямих запитів до бази для аналізу інформації в не стандартних розрізах.

- Excel досвідчений користувач – побудова зведених таблиць, Power Query, Power Pivot & DAX.

- Google Analytics, Google Ads, Google AdX, BusinessManager (Facebook)

- Навички роботи з великими обсягами інформації.

Олег

Фінансовий директор, CFO

Киев

42 года

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 1 день назад