Работала в 7 компаниях 19 лет 7 месяцев
Промышленность и Производство, Недвижимость и Девелопмент, Финансовые услуги, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Услуги для населения - другое
Адміністратор в офіс
Дайвер лтд, ТОВ
Промышленность и Производство
4 года 3 месяца
09.2020 - по настоящее время
- робота з внутрішніми та зовнішніми документами компанії
- збір та систематизація документів по господарським операціям компанії
- ведення реєстрів вхідної та вихідної документації (в електронному та паперовому вигляді)
- комунікація з контрагентами щодо надання документів та забезпечення їх свочасного надходження у бухгалтерську службу;
- регістрація і відправлення документів Укрпоштою та Новою поштою;
- работа в Word i з таблицями Excel
- забезпечення життєдіяльності офісу
- виконання доручень керівника відділу документообігу та директора підприємства
Адміністратор офісу
АН Навігатор
Недвижимость и Девелопмент
1 год
10.2019 - 10.2020
Архіваріус
ТОВ "Файна Готівка"
Финансовые услуги
9 месяцев
02.2019 - 11.2019
Організація роботи архіву та документообігу в електронному та паперовому вигляді. Прийом і внесення в архів вхідної документації. Видача в тимчасове користування архівної документації або її копій. Підготовка звітності по документообороту в архіві.
Архіваріус
ООО Глобал Кредит
Финансовые услуги
1 год 3 месяца
11.2017 - 02.2019
ФОП
Приватний підприємець
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
2 года 11 месяцев
01.1999 - 12.2001
Керівник групи з виготовлення трикотажних виробів
МП ЮГИ
Услуги для населения - другое
2 года 6 месяцев
05.1993 - 11.1995
Розробка моделей трикотажного одягу(ескізи), контроль їх виробництва і якості. Закупівля сировини, аксесуарів, облік сировини, реалізація у торговельній мережи, звітність.
художник-модельєр експериментального цеху
Фабрика індивідуального пошиву одягу №2, Київ
Услуги для населения - другое
6 лет 10 месяцев
07.1986 - 05.1993
Ключевая информация
Маю диплом як інженер-конструктор-технолог швейного виробництва, спеціалізація конструювання швейних виробів, що поєднує в собі інженерну та творчу складову, тобто маю можливость працювати як інженер-конструкто чи інженер-технолог та як дизайнер одягу, контролюючи весь процес виробництва. Створення художнього образу з подальшою розробкою конструкторської документації.
2 роки працювала архіваріусом у фінансових установах. Маю навички в організації роботи архіву в електронному та паперовому вигляді. Прийом і внесення в архів вхідної документації. Видача в тимчасове користування архівної документації або її копій. Підготовка звітності по документообороту в архіві.
Отримані знання нормативних актів, положень, інструкцій з ведення архівної справи. Затверджен досвід роботи з ПК на професійному рівні (Word, Excel, Internet, e-mail), навички роботи з офісною технікою. Отримано уміння працювати з великими обсягами інформації.
Останні 3,5 роки працювала адміністратором офісу. Займалася прийомом і відправкой кореспонденції, регістрацієй і контролем доставки, організацієй життєдіяльності офісу.
Училась в 1 заведении
Київський Технологичний Інститут Легкої Промисловості
Технологія Швейного виробництва, Конструювання швейних виробів
Київ, 1986
Владеет языками
Английский
базовый
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
МПП "Домашня Академія" - комп"ютерні курси
Word, Excel, Paint, copywriting.
Світлана Олександрівна
Світлана Олександрівна
Архіваріус-діловод, секретар, администратор офису, рерайтер.
Киев
Голосеевский район, Печерский район, Подольский район, Святошинский район, Соломенский район, Шевченковский район
Работает, но открыт для предложений
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: в офисе/на месте
Обновлено 3 дня назад