Работал в 9 компаниях   18 лет 8 месяцев

Промышленность и Производство, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, FMCG

Комерційний директор

Вінницький комбінат хлібопродуктів №2 (ВКХП№2)

Промышленность и Производство

3 года 3 месяца

02.2021 - по настоящее время

У прямому підпорядкуванні: 5 Регіональних менеджерів, 2 КАМи, Менеджер відділу бек-офіс, 2 Менеджери ЗЕД, 2 Менеджери з логістики.Загальний штат напрямку у підпорядкуванні 18 працівників.

Канали збуту: Гурт, Дистриб’ютори, Національні мережі, Регіональні мережі, Переробники, Експорт (Румунія, Польща, Німеччина, Іспанія, Словаччина та ін).

  • Побудова та керівництво процесами напрямку згідно стандартів компанії.
  • Розробка річної стратегії роботи.
  • Ціноутворення.
  • Розробка та контроль виконання бюджету напрямку.
  • Проведення переговорів з новими дистриб’юторами, клієнтами, запуск роботи.
  • Взаємодія з виробництвом (участь у формуванні планів на рік, місяць, тиждень, робота з рекламаціями і т.д.)
  • Проведення оцінки персоналу, оптимізація штату.
  • Утримання стабільної роботи у період епідемії КОВІД 19, налагодження дистанційного формату роботи частини функцій.
  • Утримання стабільної роботи підприємства у період повномасштабної війни.
  • Розробка нових територій, запуск роботи з 4 новими дистрибуторами
  • Утримання лідерських позицій на ринку борошномельної діяльності України.
  • Впровадження нової стратегії роботи з експортними ринками відповідно до зміни логістичних шляхів після початку повномасштабної війни.

Комерційний директор

ЛІГОС, ТОВ

Промышленность и Производство

11 месяцев

02.2020 - 01.2021

У безпосередньому підпорядкуванні 21 особа: 1 керівник відділу продажів, директора філіалів прямих продажів (15 філіалів), відділ КАМ (4 менеджери), директор зовнішньо-економічної діяльності. В загальному підпорядкуванні більше 125 осіб.

  • Участь у розробці стратегії компанії на 5 р.
  • Формування, контроль виконання бюджету комерції.
  • Проведення переговорів з новими дистриб’юторами, запуск роботи.
  • Формування політики ціноутворення.
  • Проведення оцінки персоналу торгової команди і перерозподіл функціональних обов’язків.
  • Координація роботи по експорту (12% обороту): Польща, Німеччина, Литва, Латвія. Естонія, Палестина та ін.
  • Координація роботи з ключовими мережами: АТБ, Сільпо, Фора, Еко, Ашан, та інші.
  • Оптимізація роботи з мережами, впровадження контролю замовлень.
  • Оптимізація витрат - перехід з прямих продажів (15 філій) на дистрибуцію з переведенням витрат.
  • Оптимізація штату торгової команди на 37%.Збільшення об’ємів продажів (у грн.) на 10% за рік.
  • Зменшення штрафних санкцій мереж (АТБ) з 100 тис. грн./міс. до 3 тис. грн./ міс.

Комерційний директор

Клавдіївська Фабрика Ялинкових Прикрас, ПАТ

Промышленность и Производство

2 года 10 месяцев

08.2016 - 06.2019

  • Розробка та впровадження комерційної політики.
  • Активна участь в розрахунку річного бюджету, управління ним.
  • Проведення переговорів та заключення договорів на поставку продукції.
  • Формування політики ціноутворення.
  • Підготовка та участь в міжнародних виставках.
  • Управління представництвами в Німеччині та Литві.
  • Аналіз актуальних і потенційних ринків збуту.
  • Пошук партнерів на експортних ринках, аналіз можливостей збуту, адаптація лінійок продукції.
  • Вперше в компанії розроблено та впроваджено комерційну політику відповідну ринку (визначення каналів збуту, прайси, ціноутворення).
  • За перший рік роботи збільшення продажів у 1.5 рази (в грн.)
  • Заключення контрактів та початок продажів на ринку США.

Комерційний директор

Вічунай-Україна

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

3 года 1 месяц

11.2011 - 12.2014

У безпосередньому підпорядкуванні: 7 директорів філій, 4 менеджери з трейд маркетингу, 5 КАМів. Загальний штат у підпорядкуванні 150 працівників.

  • Розробка та введення комерційної політики в Україні.
  • Участь в розрахунку бюджету на рік і управління ним (від 35 млн дол).
  • Аналіз ринку.
  • Оперативний аналіз господарської діяльності підприємства.
  • Розробив низку топ-подій для просування продукції.
  • Удосконалив та впровадив нові підходи до практики продажів.
  • Визначено цикл продажів, створено та впроваджено чіткі процедури взаємодії між усіма ланками компанії.
  • Розроблено стандарти управління взаємовідносинами з клієнтами.
  • Приріст продажів 10% в грн до року (2013 р.)

Директор відділу продажів

Мілкіленд-Україна, ТОВ

FMCG

8 месяцев

09.2010 - 05.2011

У безпосередньому підпорядкуванні 5 комерційних директорів заводів, 5 регіональних менеджерів з продажу (Львів, Київ, Чернігів, Суми, Кривий Ріг).

  • Розробка та введення комерційної політики в Україні.
  • Участь в розрахунку бюджету на рік.
  • Побудова роботи комерційного відділу на філіалах з «0».
  • Визначення структури напрямку, підбір та навчання персоналу (комерційні директори, мерчендайзери).
  • Тактичне та оперативне планування продажів, формування бізнес процесів.
  • Робота з ВІП та традиційним розбдрібом.
  • Побудова якісної та кількісної дистрибуції.
  • Організація моніторингу та аналізу ринку, роботи конкурентів.
  • Оптимізація маршрутів логістики, що призвело до зниження витрат на 25%.

ДИРЕКТОР РЕГІОНАЛЬНИХ ПРОДАЖІВ ЦЕНТРАЛЬНОГО РЕГІОНУ

Lactalis Ukraine

FMCG

3 года 7 месяцев

11.2006 - 06.2010

У прямому підпорядкуванні: 1 регіональний менеджер, 3 територіальні менеджери.Загальний штат у підпорядкуванні 60 працівників.

  • Побудова роботи комерційного відділу з «0».
  • Підбір та навчання персоналу (СВ, ТП, мерчендайзери).
  • Тактичне та оперативне планування відділу продажів.
  • Оптимальний розподіл обов’язків між співробітниками відділу.
  • Робота з ВІП та традиційним розбдрібом.
  • Робота з групою дистриб’юторів (8).
  • Розвиток та закріпленні відносин з партнерами.
  • Побудова роботи згідно стандартів компанії.
  • Моніторинг ринку, відслідковування роботи конкурентів.
  • Дослідження факторів, які впливають на збут.
  • За перший рік роботи збільшення продажів на 30% в грн. з наступним ростом.
  • Збільшення продажу групи «Елітні сири» в 3 рази (кг) – за рік.
  • Збільшення обороту дистриб’юторів на 20% в кг та 34% в грн. за рік.
  • Команда центрального регіону визнана кращою в Україні за рейтингом компанії (2008, 2009 рр.)

МЕНЕДЖЕР ТРЕЙД МАРКЕТИНГУ КАНАЛУ СУЧАСНОГО РОЗДРІБУ

Nestle Ukraine LLC / Нестле Україна, ТОВ

FMCG

5 месяцев

04.2006 - 09.2006

  • Контроль виконання стратегії розвитку різних продуктових категорій (напої, кулінарія, кондитерська категорія) в каналі збуту.
  • Управління процесом просування продукції (планування, контроль, аналіз ефективності акцій в торговому каналі).
  • Підготовка презентацій для команди продажів

Територіальний менеджер

Кондитерская корпорация «РОШЕН»

FMCG

2 года 5 месяцев

11.2003 - 04.2006

Торговий представник

OLYMP Alcohol Company

FMCG

8 месяцев

08.2002 - 04.2003

Ключевая информация

  • Великий досвід в проведені успішних перемовин;
  • Великий та якісний управлінський досвід;
  • Формування успішної комерційної команди із «0»;
  • Досвід роботи з людьми у команді

Учился в 1 заведении

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

фізичного виховання і спорту\Тренер-інструктор

Киев, 2002

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Воронка переговоров

Киев, 2009

«Агрессивные переговоры»

Киев, 2007

Полевой тренинг «10 шагов»

Киев, 2006

«Подбор персонала»

Киев, 2005

«Управление временем». «Делегирование»

Киев, 2005

«Управление командой в бизнесе»

Киев, 2004

Дополнительная информация

Водительское удостоверение

Права категорії В (стаж водіння 20 років)

Сергій

Комерційний директор, Керівник відділу продажів

Киев

140 000 грн.

44 года

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 2 дня назад