Работала в 5 компаниях 6 лет 7 месяцев
Транспорт и Логистика, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Медицина и Здравоохранение, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
Спеціаліст з документообігу
Гараж Мониторинг, ООО
Транспорт и Логистика
9 месяцев
07.2023 - 04.2024
та вихідної кореспонденції) також архівування документів та передача до Архіву.
2. Реєстрація догоговорів та проведення списання в програму 1С 8.2. також працювала в таких програмах: Вчасно, WhiteDoc, Stardocs.kyivstar.ua
3. Знання основ діловодства та ділового етикету. (Архівування документів та передача до Архіву).
4. Розміщення вакансій і пошук резюме (Work.ua; Rabota.ua), робота з електронною
корпоративною почтою.
5. Впевнений користувач ПК (MS Office) Word, Exсel, Internet.
6. Вміння працювати з оргтехнікою, також контроль заправки катреджів (факс, сканер,
ксерокс, міні АТС).
7. Працювала з кур'єрськими службами, поштовим відділенням також в особистому кабінеті Нова Почта, створення посилок так контроль їх відправок.
8. Повний контроль координації роботи життєдіяльності офісу (забезпечення чистоти і
порядку в офісі, наявність витратних матеріалів, контроль за належним станом офісного
обладнання, комунікацій)
9. Виконання доручень керівника.
10. Внесення заявок на витрачення коштів в 1С для потреб забезпечення всім необхідним працівників офісу, контроль вчасної проплати.
• Організація та ведення документообігу компанії
• Реєстрація та обробка вхідної та вихідної кореспонденції
• Архівування та зберігання документів
• Взаємодія з іншими підрозділами компанії
• Розробка та впровадження заходів з оптимізації документообігу
• Забезпечення конфіденційності та збереження документів
• Контроль за дотриманням термінів виконання документів
• Ведення облікової документації
Офіс-адміністратор
ТОВ «Студіо Модерна»
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
4 месяца
10.2021 - 02.2022
2. Внесення догоговорів в програму 1С 8.2.
3. Знання основ діловодства та ділового етикету.
4. Розміщення вакансій і пошук резюме (Work.ua; Rabota.ua), робота з електронною корпоративною почтою.
5. Впевнений користувач ПК (MS Office) Word, Exсel, Internet.
6. Вміння працювати з оргтехнікою, також контроль заправки катреджів (факс, сканер, ксерокс, міні АТС).
7. Робота з кур'єрськими службами, поштовим відділенням.
Робота в особистому кабінеті Нова Почта, створення посилок.
8. Повний контроль координації роботи життєдіяльності офісу (забезпечення чистоти і порядку в офісі, наявність витратних матеріалів, контроль за належним станом офісного обладнання, комунікацій)
9. Виконання доручень керівника.
10. Внесення рахунків до рерєстру платежів в Excel, контроль вчасної проплати.
Офіс - менеджер
ТОВ " ВІВА АРТ"
Медицина и Здравоохранение
2 года 10 месяцев
12.2018 - 10.2021
Офіс - менеджер
ТОВ "ТД ПОЧАЙНА"
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
11 месяцев
11.2017 - 10.2018
2. Робота з договорами в програмі 1С 8.2.
3. Знання основ діловодства та ділового етикету.
4. Розміщення вакансій і пошук резюме (Work.ua; Rabota.ua), робота з електронною корпоративною почтою.
5. Впевнений користувач ПК (MS Office) Word, Exсel, Internet.
6. Вміння працювати з оргтехнікою (факс, сканер, ксерокс, міні АТС).
7. Робота з кур'єрськими службами, поштовим відділенням.
8. Повне забезпечення життєдіяльності офісу.
9. Виконання доручень керівника.
Касир в ресторан
ТОВ «РИФ АТЛАНТИК»
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
1 год 5 месяцев
02.2016 - 07.2017
1.Відкриття і закриття кассового дня.
2.Розрахунок гостей за готівку та по терміналу.
3.Введення звітної таблиці в програмі Excel.
4.Розрахунок із поставщиками.
5.Ведення книги КУРО.
6.Видача ЗП працівникам.
Ключевая информация
та вихідної кореспонденції) також архівування документів та передача до Архіву.
2. Реєстрація догоговорів та проведення списання в програму 1С 8.2. також працювала в таких програмах: Вчасно, WhiteDoc, Stardocs.kyivstar.ua
3. Знання основ діловодства та ділового етикету. (Архівування документів та передача до Архіву).
4. Розміщення вакансій і пошук резюме (Work.ua; Rabota.ua), робота з електронною
корпоративною почтою.
5. Впевнений користувач ПК (MS Office) Word, Exсel, Internet.
6. Вміння працювати з оргтехнікою, також контроль заправки катреджів (факс, сканер,
ксерокс, міні АТС).
7. Працювала з кур'єрськими службами, поштовим відділенням також в особистому кабінеті Нова Почта, створення посилок так контроль їх відправок.
8. Повний контроль координації роботи життєдіяльності офісу (забезпечення чистоти і
порядку в офісі, наявність витратних матеріалів, контроль за належним станом офісного
обладнання, комунікацій)
9. Виконання доручень керівника.
10. Внесення заявок на витрачення коштів в 1С для потреб забезпечення всім необхідним працівників офісу, контроль вчасної проплати.
Училась в 1 заведении
Черкаський інститут банківської справи Університету банківської справи Національного банку України (м. Київ)
Банківська справа
Черкаси, 2009
Владеет языками
Английский
ниже среднего
Русский
свободно
Украинский
родной
Наталія Олександрівна
Наталія Олександрівна
Спеціаліст з документообігу
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 17 часов назад