Работала в 5 компаниях 10 лет 9 месяцев
Другое, Торговля розничная / Retail, Интернет
Операційний менеджер
ТОВ "АЛЕКС РІТЕЙЛ"
Другое
1 год 1 месяц
08.2023 - по настоящее время
- створення комерційних пропозицій для замовника, згідно монтажної специфікації;
- вивчення ринкових тенденцій та конкурентних продуктів для пропозицій найбільш вигідних рішень;
- налагодження партнерських стосунків з постачальниками та виробниками обладнання;
- закупівля матеріалів та обладнання згідно монтажної специфікації для проведення монтажних робіт;
- управління командою монтажників та інших підрядників, забезпечуючи дотримання термінів і бюджетів;
- підготовка рахунків та договорів, необхідних для підписання угоди;- постійна співпраця з існуючими постачальниками матеріалів та обладнання,пошук нових;
- оптимізація логістики замовлень;
- виконання неопераційних завдань.
Помічник директора
Епіцентр К
Торговля розничная / Retail
6 месяцев
08.2021 - 02.2022
1. Робота з документами:
- прийом і перевірка правильності оформлення підготовлених документів, переданих керівникові на підпис, їхнє редагування;
- прийняття вхідної кореспонденції, її передавання на розгляд керівника й подальша передача відповідно до прийнятого рішення в структурні підрозділи чи конкретним виконавцям для використання в процесі роботи та/або підготовки відповідей;
- ведення діловодства: складання листів, запитів й інших документів, звітів тощо, необхідних для роботи керівника;
- зберігання документів, забезпечення їх схоронності;
- контроль виконання працівниками підприємства виданих наказів і розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок і доручень керівника підприємства, взятих на контроль;
- створення та оформлення графіків начаоьників відділів та керівницива;
- оформлення відряджень керівництва та інших співробітників підприємства.
2. Організаційна робота:
- прийом і передача повідомлень зручними каналами зв’язку (факс, електронна пошта тощо);
- забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими засобами, створення умов, що сприяють ефективній роботі;
- організація й координація зустрічей керівника, розробка найбільш раціонального розпорядку його роботи;
- підготовка засідань і нарад, які проводитиме керівник (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їхня реєстрація), ведення й оформлення протоколів нарад;
- організація прийому відвідувачів, сприяння оперативному розгляду прохань і пропозицій працівників;
- виконання особистих доручень;
- супровід керівника на зустрічах;
- підтримка зв'язку з іншими організаціями і підприємствами, а також державними органами і вирішення справ, які не потребують особистої присутності керівника підприємства;
- організація та супровід вакцинації спіробітників підприємства;
- за дорученням керівника підприємства узгодження або вирішення окремих питань з керівниками і працівниками структурних підрозділів, контроль виконання ними окремих доручень і наказів керівника підприємства, а також отримання від них необхідної інформації та матеріалів;
- організація корпоративних заходів.
Продавець-консультант ювелірних виробів
Ювеліреліт
Торговля розничная / Retail
6 месяцев
01.2021 - 07.2021
- Відкриття магазину та підготовка робочого місця;
- Складання графіків роботи співробітників;
- Проведення переоцінок продукції, контроль актуальності цін товару та знижок;
- Забезпечення зберігання ТМЦ та коштів;
- Вирішення конфліктних ситуацій, що виникають з клієнтами;
- Робота на збільшення прибутку та якості обслуговування;
- Викладання товарів згідно з корпоративними вимогами;
- Консультація клієнтів;
- Презентація товару та проведення продажу;
- Прийом брухту;
- Фотографування товару з описом для реклами в месенджерах;
Заступник директора магазину
Золотий Вiк
Торговля розничная / Retail
6 месяцев
06.2020 - 12.2020
- Ефективне управління роботою магазину, проведення моніторінгу та контроль продажу асортименту;
- Складання графіків роботи співробітників, ведення табелю робочого часу;
- Ведення повної документації магазину та формування звітності для центрального офісу;
- Проведення інвентаризацій, переоцінок продукції, контроль актуальності цін товару та знижок;
- Забезпечення зберігання ТМЦ та коштів;
- Ефективна взаємодія з контролюючими та перевіряючими органами, суворе дотримання нормативів з охорони праці та протипожежної безпеки;
- Вирішення конфліктних ситуацій, що виникають з клієнтами;
- Робота на збільшення прибутку та якості обслуговування;
- Мерчендайзинг;
- Викладання товарів згідно з корпоративними вимогами;
- Консультація клієнтів;
- Ведення ділового листування;
- Презентація товару та проведення продажу;
- Прийом брухту.
Адміністратор
Онлайн технології
Интернет
7 лет 8 месяцев
07.2011 - 03.2019
1. Робота з абонентами: консультації, реєстрація заявок, вирішення конфліктів;
2. Документознавство: оформлення договорів,актів та інше;
3. Робота користувача ПК з внутрішніми програмами (Білінг, Баг-трекер);
4. Діагностика та налаштування мережного обладнання (маршрутизатор);
5. Знання касової дисциплини;
6. Консультація абонентів по всім існуючим товарам та послугам;
7. Релізація мережевого обладнання (роутерів та IPTV приставок).
Ключевая информация
-Вміння працювати з програмами MS Office (досвід роботи з Excel, Word);
-Впевнений користувач Internet;
-Вміння працювати з 1с;
-Знання касової дисциплини.
Училась в 1 заведении
Донбаська національна академія будівництва і архітектури
Економіка, менеджмент та право у будівництві
Макіївка, 2011
Владеет языками
Украинский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Оксана Василівна
Оксана Василівна
Менеджер з продажу
Ивано-Франковск
полная занятость
Характер работы: в офисе/на месте
Обновлено 10 часов назад