Працювала в 5 компаніях   10 років 9 місяців

Інше, Торгівля роздрібна / Retail, Інтернет

Операційний менеджер

ТОВ "АЛЕКС РІТЕЙЛ"

Інше

1 рік 1 місяць

08.2023 - до теперішнього часу

- створення комерційних пропозицій для замовника, згідно монтажної специфікації;

- вивчення ринкових тенденцій та конкурентних продуктів для пропозицій найбільш вигідних рішень;

- налагодження партнерських стосунків з постачальниками та виробниками обладнання;

- закупівля матеріалів та обладнання згідно монтажної специфікації для проведення монтажних робіт;

- управління командою монтажників та інших підрядників, забезпечуючи дотримання термінів і бюджетів;

- підготовка рахунків та договорів, необхідних для підписання угоди;- постійна співпраця з існуючими постачальниками матеріалів та обладнання,пошук нових;

- оптимізація логістики замовлень;

- виконання неопераційних завдань.

Помічник директора

Епіцентр К

Торгівля роздрібна / Retail

6 місяців

08.2021 - 02.2022

1. Робота з документами:

- прийом і перевірка правильності оформлення підготовлених документів, переданих керівникові на підпис, їхнє редагування;

- прийняття вхідної кореспонденції, її передавання на розгляд керівника й подальша передача відповідно до прийнятого рішення в структурні підрозділи чи конкретним виконавцям для використання в процесі роботи та/або підготовки відповідей;

- ведення діловодства: складання листів, запитів й інших документів, звітів тощо, необхідних для роботи керівника;

- зберігання документів, забезпечення їх схоронності;

- контроль виконання працівниками підприємства виданих наказів і розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок і доручень керівника підприємства, взятих на контроль;

- створення та оформлення графіків начаоьників відділів та керівницива;

- оформлення відряджень керівництва та інших співробітників підприємства.

2. Організаційна робота:

- прийом і передача повідомлень зручними каналами зв’язку (факс, електронна пошта тощо);

- забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими засобами, створення умов, що сприяють ефективній роботі;

- організація й координація зустрічей керівника, розробка найбільш раціонального розпорядку його роботи;

- підготовка засідань і нарад, які проводитиме керівник (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їхня реєстрація), ведення й оформлення протоколів нарад;

- організація прийому відвідувачів, сприяння оперативному розгляду прохань і пропозицій працівників;

- виконання особистих доручень;

- супровід керівника на зустрічах;

- підтримка зв'язку з іншими організаціями і підприємствами, а також державними органами і вирішення справ, які не потребують особистої присутності керівника підприємства;

- організація та супровід вакцинації спіробітників підприємства;

- за дорученням керівника підприємства узгодження або вирішення окремих питань з керівниками і працівниками структурних підрозділів, контроль виконання ними окремих доручень і наказів керівника підприємства, а також отримання від них необхідної інформації та матеріалів;

- організація корпоративних заходів.

Продавець-консультант ювелірних виробів

Ювеліреліт

Торгівля роздрібна / Retail

6 місяців

01.2021 - 07.2021

  • Відкриття магазину та підготовка робочого місця;
  • Складання графіків роботи співробітників;
  • Проведення переоцінок продукції, контроль актуальності цін товару та знижок;
  • Забезпечення зберігання ТМЦ та коштів;
  • Вирішення конфліктних ситуацій, що виникають з клієнтами;
  • Робота на збільшення прибутку та якості обслуговування;
  • Викладання товарів згідно з корпоративними вимогами;
  • Консультація клієнтів;
  • Презентація товару та проведення продажу;
  • Прийом брухту;
  • Фотографування товару з описом для реклами в месенджерах;

Заступник директора магазину

Золотий Вiк

Торгівля роздрібна / Retail

6 місяців

06.2020 - 12.2020

  • Ефективне управління роботою магазину, проведення моніторінгу та контроль продажу асортименту;
  • Складання графіків роботи співробітників, ведення табелю робочого часу;
  • Ведення повної документації магазину та формування звітності для центрального офісу;
  • Проведення інвентаризацій, переоцінок продукції, контроль актуальності цін товару та знижок;
  • Забезпечення зберігання ТМЦ та коштів;
  • Ефективна взаємодія з контролюючими та перевіряючими органами, суворе дотримання нормативів з охорони праці та протипожежної безпеки;
  • Вирішення конфліктних ситуацій, що виникають з клієнтами;
  • Робота на збільшення прибутку та якості обслуговування;
  • Мерчендайзинг;
  • Викладання товарів згідно з корпоративними вимогами;
  • Консультація клієнтів;
  • Ведення ділового листування;
  • Презентація товару та проведення продажу;
  • Прийом брухту.

Адміністратор

Онлайн технології

Інтернет

7 років 8 місяців

07.2011 - 03.2019

1. Робота з абонентами: консультації, реєстрація заявок, вирішення конфліктів;
2. Документознавство: оформлення договорів,актів та інше;

3. Робота користувача ПК з внутрішніми програмами (Білінг, Баг-трекер);

4. Діагностика та налаштування мережного обладнання (маршрутизатор);

5. Знання касової дисциплини;

6. Консультація абонентів по всім існуючим товарам та послугам;

7. Релізація мережевого обладнання (роутерів та IPTV приставок).

Ключова інформація

-Вміння працювати з програмами MS Office (досвід роботи з Excel, Word);

-Впевнений користувач Internet;

-Вміння працювати з 1с;

-Знання касової дисциплини.

Навчалась в 1 закладі

Донбаська національна академія будівництва і архітектури

Економіка, менеджмент та право у будівництві

Макіївка, 2011

Володіє мовами

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Оксана Василівна

Менеджер з продажу

Івано-Франківськ

40 000 грн.

34 роки

повна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 8 годин тому