Работала в 4 компаниях 15 лет 9 месяцев
Услуги для населения - другое, Банки, Промышленность и Производство
Фахівець із супроводу клієнтів
Aскaнія-Сeрвіс Клінінг
Услуги для населения - другое
4 года
01.2018 - 01.2022
Основні обов'язки:
- пошук клієнтів та ведення переговорів;
- організація роботи персоналу;
- розробка та погодження пакету документів для підписання актів приймання об'єктів;
- контроль за виконанням робіт відповідно до встановлених норм і правил компанії;
- контроль за усуненням зауважень щодо прибирання на об'єкті;ведення звітності відповідно до вимог підприємства;
- контроль наявності витратних матеріалів, хімії, інвентарю;
- проведення переговорів та тендерів, підписання договорів з постачальниками витратних матеріалів;
- планування та складання заявок на закупівлю матеріалів для об'єктів;
- контроль оплати рахунків та доставки продукції на склад підприємства;
- пошук персоналу, проведення співбесід.
Менеджер із управління об'єкту нерухомості
Prominvestbank / Промінвестбанк
Банки
3 года 3 месяца
08.2014 - 11.2017
Основні обов'язки:
- збір і надання звітніх даних по об'єкту;
- робота з обслуговуючими організаціями та комунальними службами;
- документальний супровід об'єкту;
- комунікація з орендарями та відділом нерухомості;
- комунікація з представниками власника об'єкту;
- організація перегляду об'єкту нерухомості;
- залагодження робочих і конфліктних ситуацій;
- проведення інвентаризації.
Менеджер В2В / В2С по роботі з ключовими клієнтами та продажу промислового обладнання
ТОВ Енергопак
Промышленность и Производство
3 года
07.2011 - 07.2014
Основні обов'язки:
- успішний досвід роботи з клієнтами;
- пошук і повний супровід клієнтів;
- підготовка грамотних комерційних пропозицій за результатами запитів і технічним завданням замовника;
- укладання та супровід договорів поставки обладнання, додаткових угод, специфікацій;
- ведення первинної документації (виставлення рахунків-фактур в 1С, контроль їх оплати, контроль поставки продукції у встановлені терміни)
- робота з дебіторською заборгованістю (звірка з контрагентами, контроль графіків оплати);
- ведення переговорів із замовниками
- відстеження, аналіз і контроль складської продукції;
- ведення та обробка бази даних існуючих і потенційних клієнтів;
- організація участі у виставках;
- участь у комерційних і державних тендерах;
Майстер цеху
Молочный комбинат «Bell»
Промышленность и Производство
5 лет 2 месяца
05.2002 - 07.2007
Виробнича практика.
Основні обов'язки: складання рецептур; дотримання технологічного процесу.
Ключевая информация
- Впевнений користувач: ПК, первинна бухгалтерія 1С, Word, Excel, Outlook Express, AutoCAD, Internet;
- активність, цілеспрямованість, робота на результат;
- відповідальність та прийняття рішень у межах своїх повноважень;
- комунікабельність та вміння підтримувати ділові контакти;
- захист інтересів та політики компанії;
- висока працездатність, відповідальність та оптимізм;
- грамотна мова;
- вміння працювати в команді;
- без шкідливих звичок, не конфліктність та стресостійкість;
- пунктуальність та акуратність;
- здатність до самостійного навчання.
Училась в 1 заведении
Національний університет харчових технологій
Технологія та інженерія м'ясо-молочного виробництва. Технологія зберігання, консервування та переробки молока.
Київ, 2007
Владеет языками
Английский
средний
Курсы, тренинги, сертификаты
Семінари
Щорічні семінари зі збільшення продажів та роботи з клієнтами.
Наталія
Наталія
Менеджер по роботі з клієнтами
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 4 часа назад