Работала в 4 компаниях   15 лет 7 месяцев

Услуги для населения - другое, Банки, Промышленность и Производство

Фахівець із супроводу клієнтів

Aскaнія-Сeрвіс Клінінг

Услуги для населения - другое

3 года 9 месяцев

01.2018 - 10.2021

Основні обов'язки:

  • пошук клієнтів та ведення переговорів;
  • організація роботи персоналу;
  • розробка та погодження пакету документів для підписання актів приймання об'єктів;
  • контроль за виконанням робіт відповідно до встановлених норм і правил компанії;
  • контроль за усуненням зауважень щодо прибирання на об'єкті;ведення звітності відповідно до вимог підприємства;
  • контроль наявності витратних матеріалів, хімії, інвентарю;
  • проведення переговорів та тендерів, підписання договорів з постачальниками витратних матеріалів;
  • планування та складання заявок на закупівлю матеріалів для об'єктів;
  • контроль оплати рахунків та доставки продукції на склад підприємства;
  • пошук персоналу, проведення співбесід.

Менеджер із управління об'єкту нерухомості

Prominvestbank / Промінвестбанк

Банки

3 года 3 месяца

08.2014 - 11.2017

Основні обов'язки:

- збір і надання звітніх даних по об'єкту;

- робота з обслуговуючими організаціями та комунальними службами;

- документальний супровід об'єкту;

- комунікація з орендарями та відділом нерухомості;

- комунікація з представниками власника об'єкту;

- організація перегляду об'єкту нерухомості;

- залагодження робочих і конфліктних ситуацій;

- проведення інвентаризації.

Менеджер В2В / В2С по роботі з ключовими клієнтами та продажу промислового обладнання

ТОВ Енергопак

Промышленность и Производство

3 года

07.2011 - 07.2014

Основні обов'язки:

  • успішний досвід роботи з клієнтами;
  • пошук і повний супровід клієнтів;
  • підготовка грамотних комерційних пропозицій за результатами запитів і технічним завданням замовника;
  • укладання та супровід договорів поставки обладнання, додаткових угод, специфікацій;
  • ведення первинної документації (виставлення рахунків-фактур в 1С, контроль їх оплати, контроль поставки продукції у встановлені терміни)
  • робота з дебіторською заборгованістю (звірка з контрагентами, контроль графіків оплати);
  • ведення переговорів із замовниками
  • відстеження, аналіз і контроль складської продукції;
  • ведення та обробка бази даних існуючих і потенційних клієнтів;
  • організація участі у виставках;
  • участь у комерційних і державних тендерах;

Майстер цеху

Молочный комбинат «Bell»

Промышленность и Производство

5 лет 2 месяца

05.2002 - 07.2007

Виробнича практика.

Основні обов'язки: складання рецептур; дотримання технологічного процесу.

Ключевая информация

  • Впевнений користувач: ПК, первинна бухгалтерія 1С, Word, Excel, Outlook Express, AutoCAD, Internet;
  • активність, цілеспрямованість, робота на результат;
  • відповідальність та прийняття рішень у межах своїх повноважень;
  • комунікабельність та вміння підтримувати ділові контакти;
  • захист інтересів та політики компанії;
  • висока працездатність, відповідальність та оптимізм;
  • грамотна мова;
  • вміння працювати в команді;
  • без шкідливих звичок, не конфліктність та стресостійкість;
  • пунктуальність та акуратність;
  • здатність до самостійного навчання.

Училась в 1 заведении

Національний університет харчових технологій

Технологія та інженерія м'ясо-молочного виробництва. Технологія зберігання, консервування та переробки молока.

Київ, 2007

Владеет языками

Английский

средний

Курсы, тренинги, сертификаты

Семінари

Київ, 2010

Щорічні семінари зі збільшення продажів та роботи з клієнтами.

Наталія

Account Manager, Менеджер по роботі з клієнтами

Киев

25 000 грн.

39 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 2 дня назад