Работала в 3 компаниях   7 лет 5 месяцев

Государственный сектор, Медицина и Здравоохранение

Головний спеціаліст відділу звернень громадян та комп?ютерних технологій

Вінницька ОДА

Государственный сектор

3 года 6 месяцев

11.2021 - по настоящее время

Комунікація з громадянами, прийом та реєстрація запитів, звернень. Ведення комп’ютеризованого обліку , розсилання , контроль виконання та дотримання строків та стандартів.

Адміністратор

Меділабс, ТОВ

Медицина и Здравоохранение

9 месяцев

09.2020 - 06.2021

Координація роботи офісу; прийом і реєстрація клієнтів, отримання дзвінків, робота з документами. Займалась діяльністю з обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов.

Бухгалтер

Меридіан

Государственный сектор

2 года 11 месяцев

10.2016 - 09.2019

Ключевая информация

Досвідчений користувач ПК. Знання MS Office (Word, Exсel), навички роботи з Інтернетом, Express). Знання програми 1С Бухгалтерія 8. Походження курсів оператор комп’ютерного набору. Вільно володію українською , російською та початковий рівень англійської мови (вивчаю) .

Училась в 3 заведениях

Вінницький аграрний університет

Облік і аудит

Винница, 2016

Вінницький аграрний університет

Облік і аудит

Вінниця, 2015

Могилів- Подільський технолого економічний коледж ВНАУ

Могилів-Подільський, 2013

Владеет языками

Английский

базовый

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Сертификат цифровой грамотности от Дія. Цифрова освіта

Просмотреть

Дополнительная информация

Особисті якості

Відповідальність, швидко навчаюсь, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника. Відповідальне відношення до роботи.

Старанність, вміння виконувати завдання, вміння дотримуватися інструкцій;

Ввічливе спілкування з клієнтами, так як займала посаду адміністратора.

Професійні навички

-прийом, контроль і обробка первинної документації; -підготовка тендерної документації та отримання довідок для тендерів; -виставлення рахунків клієнтам; -виконання окремих службових доручень свого безпосереднього керівника. - допомога в веденні кадрової документації; -ведення кореспонденції; -Контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу. -Участь в проведенні інвентаризації -досвід підготовки та підписання контрактів; -володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія ), впевнений користувач ПК;

Юлія Миколаївна

Бухгалтер

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов

Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям

+380 XX XXX XX XX

Винница

30 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 2 недели назад