Работала в 3 компаниях 7 лет 5 месяцев
Государственный сектор, Медицина и Здравоохранение
Головний спеціаліст відділу звернень громадян та комп?ютерних технологій
Вінницька ОДА
Государственный сектор
3 года 6 месяцев
11.2021 - по настоящее время
Комунікація з громадянами, прийом та реєстрація запитів, звернень. Ведення комп’ютеризованого обліку , розсилання , контроль виконання та дотримання строків та стандартів.
Адміністратор
Меділабс, ТОВ
Медицина и Здравоохранение
9 месяцев
09.2020 - 06.2021
Координація роботи офісу; прийом і реєстрація клієнтів, отримання дзвінків, робота з документами. Займалась діяльністю з обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов.
Бухгалтер
Меридіан
Государственный сектор
2 года 11 месяцев
10.2016 - 09.2019
Ключевая информация
Досвідчений користувач ПК. Знання MS Office (Word, Exсel), навички роботи з Інтернетом, Express). Знання програми 1С Бухгалтерія 8. Походження курсів оператор комп’ютерного набору. Вільно володію українською , російською та початковий рівень англійської мови (вивчаю) .
Училась в 3 заведениях
Вінницький аграрний університет
Облік і аудит
Винница, 2016
Вінницький аграрний університет
Облік і аудит
Вінниця, 2015
Могилів- Подільський технолого економічний коледж ВНАУ
Могилів-Подільський, 2013
Владеет языками
Английский
базовый
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
Дополнительная информация
Особисті якості
Відповідальність, швидко навчаюсь, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника. Відповідальне відношення до роботи.
Старанність, вміння виконувати завдання, вміння дотримуватися інструкцій;
Ввічливе спілкування з клієнтами, так як займала посаду адміністратора.
Професійні навички
-прийом, контроль і обробка первинної документації; -підготовка тендерної документації та отримання довідок для тендерів; -виставлення рахунків клієнтам; -виконання окремих службових доручень свого безпосереднього керівника. - допомога в веденні кадрової документації; -ведення кореспонденції; -Контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу. -Участь в проведенні інвентаризації -досвід підготовки та підписання контрактів; -володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія ), впевнений користувач ПК;
Юлія Миколаївна
Юлія Миколаївна
Бухгалтер
сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов
Винница
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 2 недели назад