Працювала в 3 компаніях   7 років 5 місяців

Державний сектор, Медицина та Охорона здоров'я

Головний спеціаліст відділу звернень громадян та комп?ютерних технологій

Вінницька ОДА

Державний сектор

3 роки 6 місяців

11.2021 - до теперішнього часу

Комунікація з громадянами, прийом та реєстрація запитів, звернень. Ведення комп’ютеризованого обліку , розсилання , контроль виконання та дотримання строків та стандартів.

Адміністратор

Меділабс, ТОВ

Медицина та Охорона здоров'я

9 місяців

09.2020 - 06.2021

Координація роботи офісу; прийом і реєстрація клієнтів, отримання дзвінків, робота з документами. Займалась діяльністю з обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов.

Бухгалтер

Меридіан

Державний сектор

2 роки 11 місяців

10.2016 - 09.2019

Ключова інформація

Досвідчений користувач ПК. Знання MS Office (Word, Exсel), навички роботи з Інтернетом, Express). Знання програми 1С Бухгалтерія 8. Походження курсів оператор комп’ютерного набору. Вільно володію українською , російською та початковий рівень англійської мови (вивчаю) .

Навчалась в 3 закладах

Вінницький аграрний університет

Облік і аудит

Винница, 2016

Вінницький аграрний університет

Облік і аудит

Вінниця, 2015

Могилів- Подільський технолого економічний коледж ВНАУ

Могилів-Подільський, 2013

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Сертифікат цифрової грамотності від Дія. Цифрова освіта

Переглянути

Додаткова інформація

Особисті якості

Відповідальність, швидко навчаюсь, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника. Відповідальне відношення до роботи.

Старанність, вміння виконувати завдання, вміння дотримуватися інструкцій;

Ввічливе спілкування з клієнтами, так як займала посаду адміністратора.

Професійні навички

-прийом, контроль і обробка первинної документації; -підготовка тендерної документації та отримання довідок для тендерів; -виставлення рахунків клієнтам; -виконання окремих службових доручень свого безпосереднього керівника. - допомога в веденні кадрової документації; -ведення кореспонденції; -Контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу. -Участь в проведенні інвентаризації -досвід підготовки та підписання контрактів; -володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія ), впевнений користувач ПК;

Юлія Миколаївна

Бухгалтер

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Вінниця

30 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 тиждень тому