Работал в 2 компаниях   1 год 6 месяцев

Образование

Асистент вчителя

Монтесорі-Кідз

Образование

5 месяцев

06.2022 - 11.2022

Вчитель, Асистент вчителя

Think Global

Образование

11 месяцев

08.2020 - 07.2021

Маю досвід навчання дошкільнят і учнів перших класів основам шахів, STEM, українській мові й літературі.

Також працював асистентом вчителя у приватних школах Think Global + Монтесорі-школі.

ОБОВ’ЯЗКИ:

Допомога учням під час самостійної частини навчання: за потреби учнів, виявленої в процесі спостереження, чи на їхнє прохання (один з принципів Монтесорі-педагогіки);

Допомога у виконанні післяурочних завдань;

Організація обіду й полуденку;

Супровід на прогулянці;

Екскурсії;

Організація розвивальних й ігрових активностей у вільний час;

Спілкування з батьками.

НАВЧАВ:

- основам шахів (в ігровій формі);

- основам експериментування й наукового дослідження;

- н е м е х а н і ч н о м у читанню;

- р о з у м і н н ю літературних текстів як складання цілої картинки з пазлів

(«Читати, не відірвавши ні на мить погляду від книжки, – це ще не читання. Учень, який у процесі читання не може нічого сприйняти, по суті не вміє одночасно читати й думати, а саме це й можна назвати свідомим читанням» – В. Сухомлинський);

- творчому мисленню у пошуку різних шляхів розв’язання нестандартних завдань (загадки, головокрутки; малювання - не через повторення правил малювання, а шляхом винайдення цих правил самими дітьми в процесі їхнього спостереження за обєктом, яке навчає бачити цей обєкт в його деталях, особливостях і цілісності; розвязання математичних завдань шляхом дивергентного пошуку не одного "правильного" рішення, а різних - дивіться про це моє резюме Коуч-тренер творчого мислення);

- різним іграм (зокрема шахи, го, крапки, футбол) і їх створенню;

- стосункам на основі правил і свободи вибору.

Одна дівчинка - саме та, яка вже півроку в школі, але не вміє читати й писати - любить дзвонити мамі та казати або залишати у звуковому повідомленні фразу "я тебе люблю".

Я кажу:

- П., а давай до цієї пятниці навчимось писати цю фразу? Уявляєш, як зрадіє твоя мама, побачивши, що ти вперше в житті написала свої перші слова? Твоя мама зрадіє, бо кожного дня, тиждень за тижнем, вона важко працює, щоб ти навчалась у школі. Твоя мама платить великі гроші за твоє навчання. Ти кажеш їй, що її любиш. Твоя любов не в словах, а в тому, щоб навчитись читати й писати, і показати це мамі.

І дівчинка спромоглась. Написала спочатку на дошці, а потім - на перерві, коли я не бачив - на папері...

Іншій дівчинці пояснюю завдання з мови. Пояснив раз - сидить, не робить і мовчить у відповідь. Здогадуюсь, що треба пояснити ще. Пояснюю ще, інакше. Раптом у дівчинки спалахує радість! Вона збагнула, що і як треба робити. Тепер завдання не здається їй складним і неінтелігібельним. Дивлюсь через деякий час - зробила його повністю! Ого! Думаю - треба зробити паузу для відпочинку юного мозку. Сідаю поруч, щоб знайти наступне завдання. Кажу дівчинці:

- Якщо маєш ресурси, можеш через 5 хвилин зробити оце.

М. радісно хапає супертренажер та кидається на нове завдання. Я ошелешений. Ця дівчинка вчиться важко, рідко. Коли заманеться. Або коли вчителю вдається розпалити вогник її допитливості...

Директор попросила допомогти К. виконати домашку з математики. Сідаю з дівчинкою за великий стіл. Завдання таке, що я сам ще не знаю, як його робити. Та мені саме це й цікаво. Починаємо зясовувати. Підручник пропонує 2 різних способи розвязання. Застосовую до прикладів. Ага, вдалось. Ага, ясно, що до чого. Тепер можу допомогти й учениці. Показую і пояснюю, що і як я щойно розвязав. Виявляється, може бути й інший, третій спосіб. К. дивиться на мене з подивом. Коментую третій спосіб. Дивлюсь, чи розуміє. Розуміє. Тоді пропоную зробити наступний приклад самостійно. ... Так, ми встигли зробити лише половину, але дівчинка нічого готового й чужого не списувала, нічого не зробила механічно, без власного розуміння.

Ключевая информация

Для здобуття учнем конкретної навички, під час заняття використовую алгоритм: вербальне формулювання конкретно-практичного завдання (оволодіти таким-то способом дій) – практична презентація/демонстрація вчителем певного способу дій – спроби виконання учнем цього способу з його початковим уявленням, усвідомленням, розумінням – контроль, зіставлення учнем свого виконання з його результатом і поданим зразком – оцінювання учнем своїх внутрішніх змін: чи оволодів (і наскільки) цим способом дій, щоб вміти застосовувати його для виконання й інших дій.

(1) Навчання в інтерактивному форматі ПВО (питання, відповіді, обговорення).

(2) Організація групового обговорення - дискусії.

(3) Навчу учня брати активну участь в обговореннях, дискусіях, дебатах. Аргументувати й захищати свою позицію. Переконувати співрозмовників.

(4) Можу навчити школяра писати есе. В школах Заходу есе є обов'язковою формою навчання.

(5) Допоможу навчитись вільно - без страху й збентеження - висловлювати свої враження, переживання, думки та фантазувати.

(6) Вивчення предмету і виконання завдань через зацікавлення, таланти-здібності і переживання учнів.

(7) Допоможу навчитись розуміти й аналізувати літературні, живописні, музичні твори.

(8) Проведення кіногуртка: спільний перегляд і колективне обговорення.

(9) Проведення літературного гуртка.

(10) Готую цикл практичних групових занять з опанування емоційного інтелекту і вміння дарувати.

Учился в 1 заведении

Київський національний університет Т. Шевченка

філософський, ВИКЛАДАЧ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН

Київ, 2004

Владеет языками

Английский

средний

Курсы, тренинги, сертификаты

Кандитат філософських наук

Київ, 2015

http://irbis-nbuv.gov.ua/ASUA/0519500

Педагогіка вищої школи. КНУ Т. Шевченка

Київ, 2004

Західноєвропейська література ХІХ-ХХ ст. Курс лекцій к.філол.н. Оксани Товстенко. КНУ Т. Шевченка

Київ, 2003

Сертификат цифровой грамотности от Дія. Цифрова освіта

Просмотреть

Дополнительная информация

ВІДГУКИ

«Дуже Вам вдячна за теплі слова! Моя матуся каже, що у Вас чиста душа, добре серце та чутливий розум! Школа та наш клас втратили, що Ви пішли. Чи Ви повернулися б якщо б була така можливість? Це моя Мама запитує».

«Добрый день! Это мама А., спасибо большое. Его вчера не было в школе, но мы узнали, что вы у нас больше не преподаете, очень жаль, расстроились оба. Успехов вам!».

Вчора попрощався зі мною 5А, а сьодні підходять до мене у вчительській кілька юних учениць з 6А - Надія, Ванда й Марина, усміхаються та кажуть:

В.М. - ви найкращий вчитель. Ви навчали нас тому, як розуміти. Як глибоко бачити речі. І як жити. Дякуємо вам. Шкода, що ви залишаєте нас.

Здивовано дивлюсь на сповнені щастя обличчя і ясні, сяючі розумом очі та кажу: І мені шкода.

Бажаю бути вчителем/асистентом і вихователем/керівником ОДНОГО класу, навчати ОДНОМУ предмету БАГАТО років поспіль, в СУЧАСНОМУ освітньому закладі, де педагогічний колектив створює реальне навчання за стандартами НУШ.

ПЕРЕВАГИ, які Ви матимете, обравши вчителем мене

– Маю багаторічний досвід вчителювання і саморозвитку.

– Навчаю не лише одному предмету, а й ВМІННЮ НАВЧАТИСЬ будь-якому предмету.

– Я не будую урок лише за готовими й чужими матеріалами й методами (шаблонно, для зарплати), а намагаюсь створити оригінальні завдання й методи на основі реального життя і досвіду (бо люблю дітей і розвиток їхніх обдарувань).

– Будую урок так, щоб учні змогли самостійно ЗРОЗУМІТИ навчальний матеріал, а не механічно повторити й бездумно завчити.

– Будую урок так, щоб учні змогли самостійно ТВОРИТИ знання і вміння, а не перетворювались на "носіїв" чужих знань і вмінь. Тобто я не "даю знання". Натомість ставлю перед учнями завдання та допомагаю їм самостійно його розв’язати.

– Вчу не лише чужим знанням і вмінням, а й РОЗВИВАЮ ОСОБИСТІ МИСЛЕННЯ, ЗДАТНОСТІ, ТАЛАНТИ учня:

Самостійність мислення й пошуку.

Допитливість.

Сміливість і наполегливість в досяганні мети.

Винахідливість.

Любов, а не страх до невідомого.

Я НАПИСАВ 5 КНИЖОК (і планую ще):

«Словник-помічник вчителів і учнів, батьків і керівників»

«Можливості дару в суспільстві обміну» – Перша в Україні книжка з філософії дару: https://diamail.com.ua/book/9512.html

«Щасливі дні з Джи Крішнамурті, або – Реальність як дар та нігілізм лінійного мислення»

«Звездное небо над нами и неземная любовь в нас»

«Искусство любить»

(Хто з Ваших вчителів створив хоч одну книжку? Подуймате – Вашим учням треба вчитель, здатний до креативності, здатний розвивати креативність дітей?)

«В основі авторитету педагога лежить його діяльність, яка стає прикладом для вихованців» (Сухомлинський).

ПЕРША СПІВБЕСІДА - ОНЛАЙН

Віталий

Вчитель-класний керівник, асистент вчителя

Киев

Святошинский район

12 000 грн.

43 года

полная занятость

Обновлено 2 месяца назад