Працював в 2 компаніях 1 рік 6 місяців
Освіта
Асистент вчителя
Монтесорі-Кідз
Освіта
5 місяців
06.2022 - 11.2022
Вчитель, Асистент вчителя
Think Global
Освіта
11 місяців
08.2020 - 07.2021
Маю досвід навчання дошкільнят і учнів перших класів основам шахів, STEM, українській мові й літературі.
Також працював асистентом вчителя у приватних школах Think Global + Монтесорі-школі.
ОБОВ’ЯЗКИ:
Допомога учням під час самостійної частини навчання: за потреби учнів, виявленої в процесі спостереження, чи на їхнє прохання (один з принципів Монтесорі-педагогіки);
Допомога у виконанні післяурочних завдань;
Організація обіду й полуденку;
Супровід на прогулянці;
Екскурсії;
Організація розвивальних й ігрових активностей у вільний час;
Спілкування з батьками.
НАВЧАВ:
- основам шахів (в ігровій формі);
- основам експериментування й наукового дослідження;
- н е м е х а н і ч н о м у читанню;
- р о з у м і н н ю літературних текстів як складання цілої картинки з пазлів
(«Читати, не відірвавши ні на мить погляду від книжки, – це ще не читання. Учень, який у процесі читання не може нічого сприйняти, по суті не вміє одночасно читати й думати, а саме це й можна назвати свідомим читанням» – В. Сухомлинський);
- творчому мисленню у пошуку різних шляхів розв’язання нестандартних завдань (загадки, головокрутки; малювання - не через повторення правил малювання, а шляхом винайдення цих правил самими дітьми в процесі їхнього спостереження за обєктом, яке навчає бачити цей обєкт в його деталях, особливостях і цілісності; розвязання математичних завдань шляхом дивергентного пошуку не одного "правильного" рішення, а різних - дивіться про це моє резюме Коуч-тренер творчого мислення);
- різним іграм (зокрема шахи, го, крапки, футбол) і їх створенню;
- стосункам на основі правил і свободи вибору.
Одна дівчинка - саме та, яка вже півроку в школі, але не вміє читати й писати - любить дзвонити мамі та казати або залишати у звуковому повідомленні фразу "я тебе люблю".
Я кажу:
- П., а давай до цієї пятниці навчимось писати цю фразу? Уявляєш, як зрадіє твоя мама, побачивши, що ти вперше в житті написала свої перші слова? Твоя мама зрадіє, бо кожного дня, тиждень за тижнем, вона важко працює, щоб ти навчалась у школі. Твоя мама платить великі гроші за твоє навчання. Ти кажеш їй, що її любиш. Твоя любов не в словах, а в тому, щоб навчитись читати й писати, і показати це мамі.
І дівчинка спромоглась. Написала спочатку на дошці, а потім - на перерві, коли я не бачив - на папері...
Іншій дівчинці пояснюю завдання з мови. Пояснив раз - сидить, не робить і мовчить у відповідь. Здогадуюсь, що треба пояснити ще. Пояснюю ще, інакше. Раптом у дівчинки спалахує радість! Вона збагнула, що і як треба робити. Тепер завдання не здається їй складним і неінтелігібельним. Дивлюсь через деякий час - зробила його повністю! Ого! Думаю - треба зробити паузу для відпочинку юного мозку. Сідаю поруч, щоб знайти наступне завдання. Кажу дівчинці:
- Якщо маєш ресурси, можеш через 5 хвилин зробити оце.
М. радісно хапає супертренажер та кидається на нове завдання. Я ошелешений. Ця дівчинка вчиться важко, рідко. Коли заманеться. Або коли вчителю вдається розпалити вогник її допитливості...
Директор попросила допомогти К. виконати домашку з математики. Сідаю з дівчинкою за великий стіл. Завдання таке, що я сам ще не знаю, як його робити. Та мені саме це й цікаво. Починаємо зясовувати. Підручник пропонує 2 різних способи розвязання. Застосовую до прикладів. Ага, вдалось. Ага, ясно, що до чого. Тепер можу допомогти й учениці. Показую і пояснюю, що і як я щойно розвязав. Виявляється, може бути й інший, третій спосіб. К. дивиться на мене з подивом. Коментую третій спосіб. Дивлюсь, чи розуміє. Розуміє. Тоді пропоную зробити наступний приклад самостійно. ... Так, ми встигли зробити лише половину, але дівчинка нічого готового й чужого не списувала, нічого не зробила механічно, без власного розуміння.
Ключова інформація
Для здобуття учнем конкретної навички, під час заняття використовую алгоритм: вербальне формулювання конкретно-практичного завдання (оволодіти таким-то способом дій) – практична презентація/демонстрація вчителем певного способу дій – спроби виконання учнем цього способу з його початковим уявленням, усвідомленням, розумінням – контроль, зіставлення учнем свого виконання з його результатом і поданим зразком – оцінювання учнем своїх внутрішніх змін: чи оволодів (і наскільки) цим способом дій, щоб вміти застосовувати його для виконання й інших дій.
(1) Навчання в інтерактивному форматі ПВО (питання, відповіді, обговорення).
(2) Організація групового обговорення - дискусії.
(3) Навчу учня брати активну участь в обговореннях, дискусіях, дебатах. Аргументувати й захищати свою позицію. Переконувати співрозмовників.
(4) Можу навчити школяра писати есе. В школах Заходу есе є обов'язковою формою навчання.
(5) Допоможу навчитись вільно - без страху й збентеження - висловлювати свої враження, переживання, думки та фантазувати.
(6) Вивчення предмету і виконання завдань через зацікавлення, таланти-здібності і переживання учнів.
(7) Допоможу навчитись розуміти й аналізувати літературні, живописні, музичні твори.
(8) Проведення кіногуртка: спільний перегляд і колективне обговорення.
(9) Проведення літературного гуртка.
(10) Готую цикл практичних групових занять з опанування емоційного інтелекту і вміння дарувати.
Навчався в 1 закладі
Київський національний університет Т. Шевченка
філософський, ВИКЛАДАЧ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН
Київ, 2004
Володіє мовами
Англійська
середній
Курси, тренінги, сертифікати
Кандитат філософських наук
http://irbis-nbuv.gov.ua/ASUA/0519500
Педагогіка вищої школи. КНУ Т. Шевченка
Західноєвропейська література ХІХ-ХХ ст. Курс лекцій к.філол.н. Оксани Товстенко. КНУ Т. Шевченка
Додаткова інформація
ВІДГУКИ
«Дуже Вам вдячна за теплі слова! Моя матуся каже, що у Вас чиста душа, добре серце та чутливий розум! Школа та наш клас втратили, що Ви пішли. Чи Ви повернулися б якщо б була така можливість? Це моя Мама запитує».
«Добрый день! Это мама А., спасибо большое. Его вчера не было в школе, но мы узнали, что вы у нас больше не преподаете, очень жаль, расстроились оба. Успехов вам!».
Вчора попрощався зі мною 5А, а сьодні підходять до мене у вчительській кілька юних учениць з 6А - Надія, Ванда й Марина, усміхаються та кажуть:
В.М. - ви найкращий вчитель. Ви навчали нас тому, як розуміти. Як глибоко бачити речі. І як жити. Дякуємо вам. Шкода, що ви залишаєте нас.
Здивовано дивлюсь на сповнені щастя обличчя і ясні, сяючі розумом очі та кажу: І мені шкода.
Бажаю бути вчителем/асистентом і вихователем/керівником ОДНОГО класу, навчати ОДНОМУ предмету БАГАТО років поспіль, в СУЧАСНОМУ освітньому закладі, де педагогічний колектив створює реальне навчання за стандартами НУШ.
ПЕРЕВАГИ, які Ви матимете, обравши вчителем мене
– Маю багаторічний досвід вчителювання і саморозвитку.
– Навчаю не лише одному предмету, а й ВМІННЮ НАВЧАТИСЬ будь-якому предмету.
– Я не будую урок лише за готовими й чужими матеріалами й методами (шаблонно, для зарплати), а намагаюсь створити оригінальні завдання й методи на основі реального життя і досвіду (бо люблю дітей і розвиток їхніх обдарувань).
– Будую урок так, щоб учні змогли самостійно ЗРОЗУМІТИ навчальний матеріал, а не механічно повторити й бездумно завчити.
– Будую урок так, щоб учні змогли самостійно ТВОРИТИ знання і вміння, а не перетворювались на "носіїв" чужих знань і вмінь. Тобто я не "даю знання". Натомість ставлю перед учнями завдання та допомагаю їм самостійно його розв’язати.
– Вчу не лише чужим знанням і вмінням, а й РОЗВИВАЮ ОСОБИСТІ МИСЛЕННЯ, ЗДАТНОСТІ, ТАЛАНТИ учня:
Самостійність мислення й пошуку.
Допитливість.
Сміливість і наполегливість в досяганні мети.
Винахідливість.
Любов, а не страх до невідомого.
Я НАПИСАВ 5 КНИЖОК (і планую ще):
«Словник-помічник вчителів і учнів, батьків і керівників»
«Можливості дару в суспільстві обміну» – Перша в Україні книжка з філософії дару: https://diamail.com.ua/book/9512.html
«Щасливі дні з Джи Крішнамурті, або – Реальність як дар та нігілізм лінійного мислення»
«Звездное небо над нами и неземная любовь в нас»
«Искусство любить»
(Хто з Ваших вчителів створив хоч одну книжку? Подуймате – Вашим учням треба вчитель, здатний до креативності, здатний розвивати креативність дітей?)
«В основі авторитету педагога лежить його діяльність, яка стає прикладом для вихованців» (Сухомлинський).
ПЕРША СПІВБЕСІДА - ОНЛАЙН
Віталий
Віталий
Вчитель-класний керівник, асистент вчителя
Київ
Святошинський район
повна зайнятість
Оновлено 2 місяці тому