Работала в 5 компаниях   28 лет

Консалтинг / Аудит, Торговля розничная / Retail, Промышленность и Производство, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

Фінансовий директор (CFO) на аутсорсі

МЕРКУРІЙ - Управлінський та фінансовий облік

Консалтинг / Аудит

18 лет 5 месяцев

06.2006 - по настоящее время

1.Фінансовий консалтинг

Спектр послуг для бізнесу з управління фінансами, бюджетування, прогнозування, впровадження облікових систем та уникання касових розривів.

2.Консалтинг з управлінського обліку

Спеціалізовані послуги з впровадження, автоматизації та оптимізації управлінського обліку, фінансового планування та бюджетування.

3.Автоматизація фінансових процесів

Впровадження платіжних календарів, фінансових моделей та систем для автоматизації обліку та управління грошовими потоками.

4.Фінансове моделювання та прогнозування

Послуги зі створення фінансових моделей, прогнозування доходів та витрат, а також бюджетного планування.

5.Управління грошовими потоками

Оптимізація руху грошових коштів, уникнення касових розривів, забезпечення ліквідності та впровадження платіжного календаря.

  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Генеральний директор

    ТОВ"Сім морів ЛТД"

    Торговля розничная / Retail

    2 года 5 месяцев

    03.2020 - 08.2022

    Успішний досвід керування мережею супермаркетів Retail(продукти харчування, алкоголь та тютюнові вироби) понад 2 роки та управління командою понад 10 осіб;Застосовано багаторічний, багатопрофільний, великий практичний досвід аналізу даних, роботи з фінансовими інструментами, отримання достовірних даних для прийняття успішних управлінських рішень;Здійснювався контроль та аналіз управлінського обліку в 1С, АБМ-рітейлі, Excel.Проводився контроль та аналіз бухгалтерського обліку в 1С, Excel;Високий рівень самоорганізації та самомотивації допомагав досягати потрібних результатів, впливаючи своїм прикладом на старання співробітників;Використано успішний досвід підбору та управління персоналом, вміння розпізнати корисні якості та відданість справі, професіоналізм кандидатів, створення, об'єднання, навчання та мотивування команди;Став у нагоді корисний досвід та навички у користуванні ПК, будучи фахівцем "Професіонал 1С", налагоджена автоматизація обліку.Підприємницьке бачення та орієнтація на якісний кінцевий результат допомагали у роботі. Складання управлінської звітності ( P&L, BS, CF). Звіти для власника бізнесу: Прибуток та збитки (PnL - Profit and loss statement), Доходи та витрати щоденний, Рух грошових коштів (CF - Cash Flow), Звіт про фінансове становище (statement of financial position) ОФП/BS (Balance sheet), Рентабельність, АБС аналіз, Витрати та списання/Рух товару та розбіжності, контроль за інвентарізацією та багато інших;Бюджетування, податкове планування, складання управлінської, фінансової звітності, звітність інвесторам-власникам. Внутрішня звітність:Налагоджена система отримання важливих показників на постійній основі. Баланс доходів та витрат, Звіт руху грошових коштів та інші звіти, аналітичні таблиці, побудова всієї системи управлінського обліку з нуля в 1С 8.3, налагоджена робота з програмістами, написання техзавдань з доопрацювання 1С.Проходження комплексних податкових та інших перевірок. Фінансовий аналіз діяльності мережі пооб'єктно та у консолідації.

    Фінансовий директор

    ПП "ФАСАД"

    Промышленность и Производство

    12 лет 7 месяцев

    07.2007 - 02.2020

    Розробка та налаштування і впровадження технічного функціоналу системи обліку при запуску виробничого підприємства, автоматизація повного циклу. Планування грошових потоків та залишків коштів. Забезпечення достатності коштів на здійснення платежів. Ведення платіжного календаря, проведення платежів між рахунками компаній, перерозподіл та регулювання грошових потоків. Формування реєстрів на оплату на конкретну дату та здійснення казначейського контролю. Взаємодія із банками про відкриття депозитів на тимчасово вільні кошти. Контроль та аналіз зовнішніх джерел інвестування, фінансових показників. Організація, впровадження, контроль регламентів та бізнес-процесів у комерційно-фінансовому відділі та взаємодія з ключовими фахівцями групи компаній.

    Головний бухгалтер

    ТОВ "Домінанта"

    Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

    8 лет 3 месяца

    03.1998 - 06.2006

    Ведення бухгалтерського та фінансового обліку. Складання звітів. Аналіз фінансово-економічної діяльності. Супровід підприємства під час перевірок контролюючих органів. Чудове знання 1С, електронна звітність.

    Головний бухгалтер

    ФІРМА "ЕДЕМ-ВОЗКО" (Ресторанно-готельний комплекс)

    Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

    3 года 3 месяца

    12.1996 - 03.2000

    Ведення бухгалтерського та фінансового обліку. Складання звітів. Аналіз фінансово-економічної діяльності. Супровід підприємства під час перевірок контролюючих органів. Взаємодія із контрагентами. Організація та контроль усіх робочих процесів.

    Ключевая информация

    Надаю професійні послуги у сфері бухгалтерського, фінансового та управлінського обліку, та надам послуги з аналізу бізнесу. Є досвід управління обліковою (бухгалтерської та управлінської) та фінансово-економічною сфер, аналітики, фінансового аналізу в рітейлі та фармацевтичному роздробі, виробництві, готельно-ресторанному бізнесі, фермерських госпадарствах та інших сферах.

    Училась в 2 заведениях

    Одеський національний економічний університет

    Обліково-економічний факультет, Бухгалтерський облік, контроль та аналіз господарської діяльності, присвоєно кваліфікацію фахівця Економіст

    Одесса, 1994

    Вознесенський сільскогосподарський технікум. З відзнакою. Червоний диплом.

    Бухгалтерський облік у с/г виробництві

    Вознесенськ, 1989

    Владеет языками

    Украинский

    свободно

    Курсы, тренинги, сертификаты

    1С:ПІДПРИЄМСТВО, сертифікат "1С:Професіонал"

    Миколаїв, 2010

    ЗАТ "1С"

    Дополнительная информация

    Особисті якості

    Вітаю! Запрошую до співпраці! Надаю бізнесу та компаніям такі послуги: 1. Фінансовий аналіз Вмію аналізувати фінансові показники компанії, виявляти проблеми, шукати тенденції та робити висновки. Оцінка інвестиційних проектів. 2. Управління ризиками Маю навички оцінки фінансових ризиків, передбачати касові розриви та знаходити способи їх уникнення. 3. Знання стандартів бухгалтерського обліку Маю поглиблені знання міжнародних стандартів фінансової звітності для того, щоб звіти були відповідні та точні. Маю знання податкового законодавства і податкового планування. 4. Фінансове планування та бюджетування Складання фінансових планів: Вміння будувати довгострокові та короткострокові плани на основі прогнозів доходів і витрат. Фінансове бюджетування: Створення та моніторинг бюджетів, контроль виконання бюджету та коригування в разі відхилень. 5. Навички управління проектами Для успішного впровадження фінансових систем маю навички управління проектами: планування, координація, контроль виконання задач, тайм-менеджмент. 6. Автоматизація процесів Розуміюся на автоматизації облікових процесів: впровадження автоматизованих систем, створення автоматичних звітів, налагодження облікових систем для зменшення рутинної праці. Навички роботи з макросами в Excel, 1С або іншому ПЗ. Вміння адаптуватись до роботи в новій обліковій системі. 7. Знання в області управлінського обліку Глибоке розуміння принципів управлінського обліку, що включає планування, контроль витрат, оцінку ефективності та відстеження KPI.Керування грошовими потоками: Вміння планувати та керувати фінансовими потоками для забезпечення ліквідності бізнесу. 8. Знання ERP-систем та їх інтеграції. Вміння працювати з комплексними ERP-системами для інтеграції облікових та фінансових процесів. Знання інтеграції різних систем і модулів для автоматизації бізнес-процесів. 9. Орієнтація на результат Уміння ставити цілі та досягати результатів у визначені строки. Контроль ефективності впроваджених рішень, оцінка їх впливу на бізнес. 10. Комунікаційні навички: Спілкування з клієнтами та командою, чітка постановка задач та пояснення складних процесів зрозумілою мовою. Критичне мислення: Вміння аналізувати різні підходи до вирішення проблем, оцінювати ризики і знаходити оптимальні рішення. Проблемне мислення: Здатність вирішувати складні проблеми швидко та ефективно. Стресостійкість: Уміння зберігати холоднокровність у ситуаціях, коли виникають фінансові проблеми або збій у системах обліку. У разі зацікавленності власників бізнесу, завжди досягаю позитивних результатів у досягненні цілей компаній. Роботу починаю з Експрес-аналізу обліку, потім складаю та узгоджуємо з власником план роботи з детальними етапами та строками їх виконання. Конфіденційність гарантую! Відповім на лист у Телеграмі @merkuriy78

    Комп'ютерні навички

    Досвідчений користувач. Хороше володіння пакетом MS Office (Excel, PowerPoint, Word), робота з електронною поштою. Впевнена робота з різними браузерами. Навички роботи з операційною системою Windows. Впевнений користувач оргтехніки. 1С: 7.7; 8.2; 8.3 будь-які конфігурації. BAS ERP.           М.E.Doc                  Клієнт-банк

    Алла Миколаївна

    Фінансовий аналітик

    Одесса

    53 года

    Активно ищет работу

    полная занятость, неполная занятость, проектная работа

    Характер работы: удаленная работа

    Обновлено 1 неделю назад