Работала в 5 компаниях 28 лет
Консалтинг / Аудит, Торговля розничная / Retail, Промышленность и Производство, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
Фінансовий директор (CFO) на аутсорсі
МЕРКУРІЙ - Управлінський та фінансовий облік
Консалтинг / Аудит
18 лет 5 месяцев
06.2006 - по настоящее время
1.Фінансовий консалтинг
Спектр послуг для бізнесу з управління фінансами, бюджетування, прогнозування, впровадження облікових систем та уникання касових розривів.
2.Консалтинг з управлінського обліку
Спеціалізовані послуги з впровадження, автоматизації та оптимізації управлінського обліку, фінансового планування та бюджетування.
3.Автоматизація фінансових процесів
Впровадження платіжних календарів, фінансових моделей та систем для автоматизації обліку та управління грошовими потоками.
4.Фінансове моделювання та прогнозування
Послуги зі створення фінансових моделей, прогнозування доходів та витрат, а також бюджетного планування.
5.Управління грошовими потоками
Оптимізація руху грошових коштів, уникнення касових розривів, забезпечення ліквідності та впровадження платіжного календаря.
Генеральний директор
ТОВ"Сім морів ЛТД"
Торговля розничная / Retail
2 года 5 месяцев
03.2020 - 08.2022
Успішний досвід керування мережею супермаркетів Retail(продукти харчування, алкоголь та тютюнові вироби) понад 2 роки та управління командою понад 10 осіб;Застосовано багаторічний, багатопрофільний, великий практичний досвід аналізу даних, роботи з фінансовими інструментами, отримання достовірних даних для прийняття успішних управлінських рішень;Здійснювався контроль та аналіз управлінського обліку в 1С, АБМ-рітейлі, Excel.Проводився контроль та аналіз бухгалтерського обліку в 1С, Excel;Високий рівень самоорганізації та самомотивації допомагав досягати потрібних результатів, впливаючи своїм прикладом на старання співробітників;Використано успішний досвід підбору та управління персоналом, вміння розпізнати корисні якості та відданість справі, професіоналізм кандидатів, створення, об'єднання, навчання та мотивування команди;Став у нагоді корисний досвід та навички у користуванні ПК, будучи фахівцем "Професіонал 1С", налагоджена автоматизація обліку.Підприємницьке бачення та орієнтація на якісний кінцевий результат допомагали у роботі. Складання управлінської звітності ( P&L, BS, CF). Звіти для власника бізнесу: Прибуток та збитки (PnL - Profit and loss statement), Доходи та витрати щоденний, Рух грошових коштів (CF - Cash Flow), Звіт про фінансове становище (statement of financial position) ОФП/BS (Balance sheet), Рентабельність, АБС аналіз, Витрати та списання/Рух товару та розбіжності, контроль за інвентарізацією та багато інших;Бюджетування, податкове планування, складання управлінської, фінансової звітності, звітність інвесторам-власникам. Внутрішня звітність:Налагоджена система отримання важливих показників на постійній основі. Баланс доходів та витрат, Звіт руху грошових коштів та інші звіти, аналітичні таблиці, побудова всієї системи управлінського обліку з нуля в 1С 8.3, налагоджена робота з програмістами, написання техзавдань з доопрацювання 1С.Проходження комплексних податкових та інших перевірок. Фінансовий аналіз діяльності мережі пооб'єктно та у консолідації.
Фінансовий директор
ПП "ФАСАД"
Промышленность и Производство
12 лет 7 месяцев
07.2007 - 02.2020
Розробка та налаштування і впровадження технічного функціоналу системи обліку при запуску виробничого підприємства, автоматизація повного циклу. Планування грошових потоків та залишків коштів. Забезпечення достатності коштів на здійснення платежів. Ведення платіжного календаря, проведення платежів між рахунками компаній, перерозподіл та регулювання грошових потоків. Формування реєстрів на оплату на конкретну дату та здійснення казначейського контролю. Взаємодія із банками про відкриття депозитів на тимчасово вільні кошти. Контроль та аналіз зовнішніх джерел інвестування, фінансових показників. Організація, впровадження, контроль регламентів та бізнес-процесів у комерційно-фінансовому відділі та взаємодія з ключовими фахівцями групи компаній.
Головний бухгалтер
ТОВ "Домінанта"
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
8 лет 3 месяца
03.1998 - 06.2006
Ведення бухгалтерського та фінансового обліку. Складання звітів. Аналіз фінансово-економічної діяльності. Супровід підприємства під час перевірок контролюючих органів. Чудове знання 1С, електронна звітність.
Головний бухгалтер
ФІРМА "ЕДЕМ-ВОЗКО" (Ресторанно-готельний комплекс)
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
3 года 3 месяца
12.1996 - 03.2000
Ведення бухгалтерського та фінансового обліку. Складання звітів. Аналіз фінансово-економічної діяльності. Супровід підприємства під час перевірок контролюючих органів. Взаємодія із контрагентами. Організація та контроль усіх робочих процесів.
Ключевая информация
Надаю професійні послуги у сфері бухгалтерського, фінансового та управлінського обліку, та надам послуги з аналізу бізнесу. Є досвід управління обліковою (бухгалтерської та управлінської) та фінансово-економічною сфер, аналітики, фінансового аналізу в рітейлі та фармацевтичному роздробі, виробництві, готельно-ресторанному бізнесі, фермерських госпадарствах та інших сферах.
Училась в 2 заведениях
Одеський національний економічний університет
Обліково-економічний факультет, Бухгалтерський облік, контроль та аналіз господарської діяльності, присвоєно кваліфікацію фахівця Економіст
Одесса, 1994
Вознесенський сільскогосподарський технікум. З відзнакою. Червоний диплом.
Бухгалтерський облік у с/г виробництві
Вознесенськ, 1989
Владеет языками
Украинский
свободно
Курсы, тренинги, сертификаты
1С:ПІДПРИЄМСТВО, сертифікат "1С:Професіонал"
ЗАТ "1С"
Дополнительная информация
Особисті якості
Комп'ютерні навички
Алла Миколаївна
Алла Миколаївна
Фінансовий аналітик
Одесса
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 неделю назад