Работала в 4 компаниях 9 лет 4 месяца
АПК (Агропромышленный комплекс), Строительство, Промышленность и Производство, Услуги для бизнеса - другое
Менеджер по роботі з клієнтами
Аграрний Холдинг Авангард
АПК (Агропромышленный комплекс)
3 года 1 месяц
09.2021 - 10.2024
• Робота з базою постійних клієнтів (роздрібні продуктові магазини), вхідні і вихідні дзвінки;
• Обробка та оформлення замовлень, робота з запереченнями, погодження цін та усіх умов поставки;
• Підтримка клієнтів на етапі поставок, допомога у вирішенні питань;
• Формування позитивного досвіду співпраці у клієнтів, забезпечення регулярності замовлень;
• Комунікація з іншими відділами та підрозділами для покращення роботи з клієнтами (логістика,склади,ПФ)
• Контроль та ведення дебіторської заборгованості по клієнтам.
• Оформлення договірної документації.
• Організаційні питання та вирішення проблем,налагодження процесів роботи,співпраця з менеджерами на місцях.
• Обробка та оформлення замовлень, робота з запереченнями, погодження цін та усіх умов поставки;
• Підтримка клієнтів на етапі поставок, допомога у вирішенні питань;
• Формування позитивного досвіду співпраці у клієнтів, забезпечення регулярності замовлень;
• Комунікація з іншими відділами та підрозділами для покращення роботи з клієнтами (логістика,склади,ПФ)
• Контроль та ведення дебіторської заборгованості по клієнтам.
• Оформлення договірної документації.
• Організаційні питання та вирішення проблем,налагодження процесів роботи,співпраця з менеджерами на місцях.
Керівник відділу продажу
Скай Констракшн, ООО
Строительство
1 год
06.2020 - 06.2021
Основні обов'язки:
• Організація та оптимізація роботи відділу, оперативне управління підлеглими. Дотримання трудової дисципліни;
• Виконання поставлених керівництвом компанії стратегічних завдань та завдань щодо обсягів продажу;
• Аналіз продажів за періоди;
• Розробка планів роботи та продажу на місяць, квартал, рік;
• Збільшення та утримання плану продажу;
• Ведення, підтримка та розвиток клієнтської бази;
• Переговори з клієнтами, домовленості про взаємовигідне співробітництво, складання комерційних пропозицій, ділове листування, компромісні рішення у спірних ситуаціях;
• Контроль дебіторської заборгованості, контроль своєчасних оплат покупців, робота з «поверненнями», контроль наявності всієї супутньої документації за всіма угодами.
• Формувати пропозиції щодо впровадження різних інновацій у системі продажів, спрямованих на збільшення обсягів продажу.
• Управління персоналом (підбір, навчання, мотивація, розвиток);
• Підвищення конверсії роботи менеджерів із продажу;
• Організація та проведення з підлеглими щоденних, щотижневих та щомісячних нарад щодо підбиття підсумків та постановки нових завдань на наступний період роботи;
• Вибудовування ефективних крос-функціональних відносин з іншими відділами компанії, з клієнтами
• Забезпечення безперебійної та якісної роботи відділу;
• Постійний моніторинг ринку (клієнти, конкуренти, ціни, нові технології, профільні виставки та ін.)
• В2В клієнти
• Фізичні особи
• Будівельні послуги
• Організація та оптимізація роботи відділу, оперативне управління підлеглими. Дотримання трудової дисципліни;
• Виконання поставлених керівництвом компанії стратегічних завдань та завдань щодо обсягів продажу;
• Аналіз продажів за періоди;
• Розробка планів роботи та продажу на місяць, квартал, рік;
• Збільшення та утримання плану продажу;
• Ведення, підтримка та розвиток клієнтської бази;
• Переговори з клієнтами, домовленості про взаємовигідне співробітництво, складання комерційних пропозицій, ділове листування, компромісні рішення у спірних ситуаціях;
• Контроль дебіторської заборгованості, контроль своєчасних оплат покупців, робота з «поверненнями», контроль наявності всієї супутньої документації за всіма угодами.
• Формувати пропозиції щодо впровадження різних інновацій у системі продажів, спрямованих на збільшення обсягів продажу.
• Управління персоналом (підбір, навчання, мотивація, розвиток);
• Підвищення конверсії роботи менеджерів із продажу;
• Організація та проведення з підлеглими щоденних, щотижневих та щомісячних нарад щодо підбиття підсумків та постановки нових завдань на наступний період роботи;
• Вибудовування ефективних крос-функціональних відносин з іншими відділами компанії, з клієнтами
• Забезпечення безперебійної та якісної роботи відділу;
• Постійний моніторинг ринку (клієнти, конкуренти, ціни, нові технології, профільні виставки та ін.)
• В2В клієнти
• Фізичні особи
• Будівельні послуги
Керівник відділу збуту
ООО "Спецторгальянс"
Промышленность и Производство
5 месяцев
12.2019 - 05.2020
Основні обов'язки:
• Організація та оптимізація роботи відділу.
• Виконання поставлених керівництвом компанії завдань в строки.
• Розробка планів роботи та продажу на місяць, квартал, рік;
• Збільшення та утримання плану продажу;
• Ведення, підтримка та розвиток клієнтської бази.
• Переговори з клієнтами та зустріч з клієнтами.
• Контроль дебіторської заборгованості, контроль своєчасних оплат покупців, робота з «поверненнями», контроль наявності всієї супутньої документації за всіма угодами.
• Підвищення конверсії роботи менеджерів із продажу;
• Організація та проведення з підлеглими щоденних, щотижневих та щомісячних нарад щодо підбиття підсумків та постановки нових завдань на наступний період роботи;
• Постійний моніторинг ринку (клієнти, конкуренти, ціни, нові технології, профільні виставки та ін.)
• В2В клієнти
• Фізичні особи
• Організація та оптимізація роботи відділу.
• Виконання поставлених керівництвом компанії завдань в строки.
• Розробка планів роботи та продажу на місяць, квартал, рік;
• Збільшення та утримання плану продажу;
• Ведення, підтримка та розвиток клієнтської бази.
• Переговори з клієнтами та зустріч з клієнтами.
• Контроль дебіторської заборгованості, контроль своєчасних оплат покупців, робота з «поверненнями», контроль наявності всієї супутньої документації за всіма угодами.
• Підвищення конверсії роботи менеджерів із продажу;
• Організація та проведення з підлеглими щоденних, щотижневих та щомісячних нарад щодо підбиття підсумків та постановки нових завдань на наступний період роботи;
• Постійний моніторинг ринку (клієнти, конкуренти, ціни, нові технології, профільні виставки та ін.)
• В2В клієнти
• Фізичні особи
Керівник відділу продажу
eCall
Услуги для бизнеса - другое
4 года 6 месяцев
11.2014 - 05.2019
Ефективний розподіл, планування завдань та обов'язків між співробітниками групи
• Планування завантаження відповідно до прогнозованої кількості обсягів робіт із проекту
• Контроль трудової дисципліни
• Управління роботою групи. Знаходити індивідуальний підхід до кожного співробітника групи, тим самим навчаючи його для підвищення рівня сервісного обслуговування клієнтів
• Прийняття на роботу та участь у підборі співробітників групи
• Організація проведення навчання нових та працюючих співробітників групи. Забезпечення постійного підвищення рівня знань та кваліфікації співробітників групи.
• Оцінка роботи консультантів дільниці під час випробувального терміну, регулярних атестацій чи атестацій на вимогу.
• Контроль та аналіз індивідуальної, групової виробничої статистики, прослуховування записів розмов та інші доступні дані з метою виявлення позитивних та негативних тенденцій, надання результатів аналізу та розробка пропозицій щодо можливих варіантів вирішення.
• Контроль виправлення помилок, допущених консультантами в процесі надання інформаційних, консультаційних сервісів, продажу, або реєстрації заявок
• Контроль та координування виконання посадових обов'язків співробітників групи для досягнення затверджених цілей та реалізації стратегій відділу
• Розрахунок KPI та конверсії для відділу продажів.
• Управління групою менеджерів 25 осіб
• Інтернет-продаж
• Фізичні особи
• Гуртові продажі
• Інтернет-проєкт
• Планування завантаження відповідно до прогнозованої кількості обсягів робіт із проекту
• Контроль трудової дисципліни
• Управління роботою групи. Знаходити індивідуальний підхід до кожного співробітника групи, тим самим навчаючи його для підвищення рівня сервісного обслуговування клієнтів
• Прийняття на роботу та участь у підборі співробітників групи
• Організація проведення навчання нових та працюючих співробітників групи. Забезпечення постійного підвищення рівня знань та кваліфікації співробітників групи.
• Оцінка роботи консультантів дільниці під час випробувального терміну, регулярних атестацій чи атестацій на вимогу.
• Контроль та аналіз індивідуальної, групової виробничої статистики, прослуховування записів розмов та інші доступні дані з метою виявлення позитивних та негативних тенденцій, надання результатів аналізу та розробка пропозицій щодо можливих варіантів вирішення.
• Контроль виправлення помилок, допущених консультантами в процесі надання інформаційних, консультаційних сервісів, продажу, або реєстрації заявок
• Контроль та координування виконання посадових обов'язків співробітників групи для досягнення затверджених цілей та реалізації стратегій відділу
• Розрахунок KPI та конверсії для відділу продажів.
• Управління групою менеджерів 25 осіб
• Інтернет-продаж
• Фізичні особи
• Гуртові продажі
• Інтернет-проєкт
Ключевая информация
• Вміння організовувати роботу,планувати,приймати рішення.
• Керування проєктами.
• Здатність аналізувати проблеми,ефективно шукати шляхи їх вирішення.
• Здатність швидко навчатись і легко сприймати великі обсяги інформації.
• Вирішувати конфліктні ситуації.
• Досвід особистого спілкування і успішних продажів.
• Застосування мотиваційних програм.
• Комунікативні навички,вміння завоювати довіру колег,партнерів і вищого керівництва.
• Управління персоналом
• Керування проєктами.
• Здатність аналізувати проблеми,ефективно шукати шляхи їх вирішення.
• Здатність швидко навчатись і легко сприймати великі обсяги інформації.
• Вирішувати конфліктні ситуації.
• Досвід особистого спілкування і успішних продажів.
• Застосування мотиваційних програм.
• Комунікативні навички,вміння завоювати довіру колег,партнерів і вищого керівництва.
• Управління персоналом
Училась в 1 заведении
Чернігівський інститут інформації, бізнесу і права Приватного вищого навчального закладу "Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая"
Менеджмент
Чернігів, 2016
Владеет языками
Английский
базовый
Русский
свободно
Украинский
свободно
Курсы, тренинги, сертификаты
" Внутрішня мотивация"
Чернігів, 2018
"Методи врегулювання конфліктних ситуацій»,
Чернігів, 2016
"Клієнтоорієнтовність"
Чернігів, 2015
Тренінг "Стреcостійкість"
Чернігів, 2014
Дополнительная информация
Особисті якості
Вміння ефективно працювати у команді.
Вміння швидко навчатися та запам'ятовувати нову інформацію, в т.ч. об'ємну.
Цілеспрямованість до вивчення нових методів у роботі з клієнтами.
Спрямованість на результат.
Комунікабельність, відповідальність, ініціативність.
IT-актив
Знання офісних програм (Word; Excel;)
Програми:бітрікс 24, 1С 8.2, Zoho CRM,Cisco
Світлана
Світлана
Проєктний менеджер
Киев
Готов переехать: Чернигов
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 19 часов назад