Работала в 11 компаниях   9 лет 8 месяцев

Транспорт и Логистика, Торговля розничная / Retail, Автомобильная промышленность и Автобизнес, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, IT, Медицина и Здравоохранение, HR

Оператор поштового відділення

Укрпошта

Транспорт и Логистика

1 год 4 месяца

08.2023 - по настоящее время

  • Прийом та видача поштових відправлень
  • Консультування відвідувачів з питань поштових послуг
  • Ведення касових операцій та обліку платежів
  • Дотримання норм і стандартів поштового обслуговування
  • Здійснення комунальних платежів
  • Реєстрація та обробка поштових операцій
  • Забезпечення зберігання поштових відправлень
  • Продавець

    ТОВ "Омега"

    Торговля розничная / Retail

    2 месяца

    07.2022 - 09.2022

  • Обслуговування клієнтів
  • Викладка товарів
  • Контроль за наявністю товарів
  • Консультування покупців
  • Оформлення вітрин
  • Ведення касових операцій
  • Виконання плану продажів
  • Продавець-консультант

    ТОВ "Сільпо-Фуд"

    Торговля розничная / Retail

    3 месяца

    06.2021 - 09.2021

  • Реалізація товарів
  • Консультування покупців
  • Викладка товарів
  • Підтримка порядку в торговому залі
  • Оновлення цінників
  • Администратор офиса

    ТОВ "ДЦ Украина" (Міжнарожна кампанія "Watson's".

    Торговля розничная / Retail

    1 месяц

    11.2019 - 12.2019

    1. Організація та координація роботи продавців-консультантів магазину;

    2. Оформлення паспортів на товар, товарних чеків;

    3. Забезпечення заходів по виконанню плану товарообігу в магазині;

    4. Виконання обов'язків власника.

    Касир+продавець-консультант

    АТБ-маркет

    Торговля розничная / Retail

    1 год

    11.2018 - 11.2019

    Розрахунок покупців на касі; Викладка товару на прилавки.

    Головний спеціаліст відділу правового забезпечення

    ДП УДП "Укрінтеравтосервіс"

    Автомобильная промышленность и Автобизнес

    1 месяц

    08.2018 - 09.2018

    Складання інвентаризаційних таблиць, договорів та додатків до них, звітністості.

    Офіціант

    ПІІ "Macdonald's"

    Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

    1 месяц

    04.2018 - 05.2018

    Приготування їжі на кухні.

    Оператор Call-centre

    Міжнародна компанія "IRS Group"

    IT

    2 месяца

    11.2017 - 01.2018

    Здійснення телефонних дзвінків по заданій базі даних, проведення телефонних опитувань, заповнення online анкет.

    Помічник директора

    Кафе "Ровесник"

    Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

    2 года 11 месяцев

    10.2014 - 09.2017

    Організаційна, облікова та маркетингова діяльність, закупівля продуктів, здійснення податкових, комунальних, та орендних платежів, оформлення податкової звітності, складання бугалтеських таблиць, підбір персоналу.

    Офісний службовець з надання інформації

    ТОВ "Український портал медичного обслуговування"+МЦ "Вітаком Діагностика".

    Медицина и Здравоохранение

    3 месяца

    03.2017 - 06.2017

    Робота офіс-менеджера+менеджера з персоналу. Складання звітніх таблиць, договорів та додатків, протоколів. Підбір персоналу.

    Секретар-методист

    Національна академія державного управління при Президентові України

    HR

    4 года

    11.2011 - 11.2015

    Офіс-менеджмент, організація документообігу, нарад, засідань, семінарів, конференцій, написання статей, дисертації профільної тематики, робота з офісною орг. технікою, складання планів, звітів, облікових таблиць, консультування відвідувачів.

    Ключевая информация

    НАВИЧКИ:

    • знання ПК на рівні впевненого користувача: MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point), Internet Explorer, програми 1С 8. Швидкість коректного друку російською та українською мовами складає більше 170 знаків на хвилину;
    • знання діловодства, документообігу, товарообігу, касової дисципліни, основ маркетингу та реклами;
    • вміння систематизувати інформацію, економічні показники в облікових таблицях;
    • знання російської та української мов на рівні рідної мови; базові знання англійської мови;
    • вміння працювати з касовим апаратом, оргтехнікою: принтером, сканером, факсом;
    • вміння проводити інвентаризації, переобліки та звірки, складати інвентаризаційні та облікові описи;
    • вміння обслуговувати, консультувати замовників, клієнтів, відвідувачів згідно нормативних (корпоративних) стандартів.

    Училась в 2 заведениях

    Національна академія державного управління при Президентові України

    Управління суспільним розвитком

    Киев, 2015

    Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"

    Інститут права та суспільних відносин, Юридичний факультет, Господарське право

    Киев, 2012

    Владеет языками

    Английский

    базовый

    Польский

    базовый

    Русский

    свободно

    Может проходить собеседование на этом языке

    Может проходить собеседование на этом языке

    Украинский

    родной

    Может проходить собеседование на этом языке

    Может проходить собеседование на этом языке

    Курсы, тренинги, сертификаты

    Інститут секретарів

    Киев, 2016

    Администратор з організації та управління офісом.

    Навчальний центр "Успіх", Головний бухгалтер, бухгалтер

    Киев, 2010

    Придбано розуміння принципів бухгалтерського обліку і базові знання складання звітності згідно Положень (стандартів) бухгалтерського обліку України.

    Дополнительная информация

    Увлечения и интересы

    • Відповідальність, дисциплінованість, енергійність, комунікабельність, пунктуальність, вміння працювати в команді, цілеспрямованість, універсальність, вміння швидко адаптуватись в нових умовах та вчитися новому, аналітичний склад розуму, активність, стресостійкість, оптимізм, клієнтоорієнтованість.

    Марина Дмитривна

    Оператор поштового відділення

    Киев

    20 000 грн.

    35 лет

    Активно ищет работу

    полная занятость

    Обновлено 2 недели назад