Працювала в 11 компаніях   9 років 8 місяців

Транспорт та Логістика, Торгівля роздрібна / Retail, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, IT, Медицина та Охорона здоров'я, HR

Оператор поштового відділення

Укрпошта

Транспорт та Логістика

1 рік 4 місяці

08.2023 - до теперішнього часу

  • Прийом та видача поштових відправлень
  • Консультування відвідувачів з питань поштових послуг
  • Ведення касових операцій та обліку платежів
  • Дотримання норм і стандартів поштового обслуговування
  • Здійснення комунальних платежів
  • Реєстрація та обробка поштових операцій
  • Забезпечення зберігання поштових відправлень
  • Продавець

    ТОВ "Омега"

    Торгівля роздрібна / Retail

    2 місяці

    07.2022 - 09.2022

  • Обслуговування клієнтів
  • Викладка товарів
  • Контроль за наявністю товарів
  • Консультування покупців
  • Оформлення вітрин
  • Ведення касових операцій
  • Виконання плану продажів
  • Продавець-консультант

    ТОВ "Сільпо-Фуд"

    Торгівля роздрібна / Retail

    3 місяці

    06.2021 - 09.2021

  • Реалізація товарів
  • Консультування покупців
  • Викладка товарів
  • Підтримка порядку в торговому залі
  • Оновлення цінників
  • Администратор офиса

    ТОВ "ДЦ Украина" (Міжнарожна кампанія "Watson's".

    Торгівля роздрібна / Retail

    1 місяць

    11.2019 - 12.2019

    1. Організація та координація роботи продавців-консультантів магазину;

    2. Оформлення паспортів на товар, товарних чеків;

    3. Забезпечення заходів по виконанню плану товарообігу в магазині;

    4. Виконання обов'язків власника.

    Касир+продавець-консультант

    АТБ-маркет

    Торгівля роздрібна / Retail

    1 рік

    11.2018 - 11.2019

    Розрахунок покупців на касі; Викладка товару на прилавки.

    Головний спеціаліст відділу правового забезпечення

    ДП УДП "Укрінтеравтосервіс"

    Автомобільна промисловість та Автобізнес

    1 місяць

    08.2018 - 09.2018

    Складання інвентаризаційних таблиць, договорів та додатків до них, звітністості.

    Офіціант

    ПІІ "Macdonald's"

    Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

    1 місяць

    04.2018 - 05.2018

    Приготування їжі на кухні.

    Оператор Call-centre

    Міжнародна компанія "IRS Group"

    IT

    2 місяці

    11.2017 - 01.2018

    Здійснення телефонних дзвінків по заданій базі даних, проведення телефонних опитувань, заповнення online анкет.

    Помічник директора

    Кафе "Ровесник"

    Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

    2 роки 11 місяців

    10.2014 - 09.2017

    Організаційна, облікова та маркетингова діяльність, закупівля продуктів, здійснення податкових, комунальних, та орендних платежів, оформлення податкової звітності, складання бугалтеських таблиць, підбір персоналу.

    Офісний службовець з надання інформації

    ТОВ "Український портал медичного обслуговування"+МЦ "Вітаком Діагностика".

    Медицина та Охорона здоров'я

    3 місяці

    03.2017 - 06.2017

    Робота офіс-менеджера+менеджера з персоналу. Складання звітніх таблиць, договорів та додатків, протоколів. Підбір персоналу.

    Секретар-методист

    Національна академія державного управління при Президентові України

    HR

    4 роки

    11.2011 - 11.2015

    Офіс-менеджмент, організація документообігу, нарад, засідань, семінарів, конференцій, написання статей, дисертації профільної тематики, робота з офісною орг. технікою, складання планів, звітів, облікових таблиць, консультування відвідувачів.

    Ключова інформація

    НАВИЧКИ:

    • знання ПК на рівні впевненого користувача: MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point), Internet Explorer, програми 1С 8. Швидкість коректного друку російською та українською мовами складає більше 170 знаків на хвилину;
    • знання діловодства, документообігу, товарообігу, касової дисципліни, основ маркетингу та реклами;
    • вміння систематизувати інформацію, економічні показники в облікових таблицях;
    • знання російської та української мов на рівні рідної мови; базові знання англійської мови;
    • вміння працювати з касовим апаратом, оргтехнікою: принтером, сканером, факсом;
    • вміння проводити інвентаризації, переобліки та звірки, складати інвентаризаційні та облікові описи;
    • вміння обслуговувати, консультувати замовників, клієнтів, відвідувачів згідно нормативних (корпоративних) стандартів.

    Навчалась в 2 закладах

    Національна академія державного управління при Президентові України

    Управління суспільним розвитком

    Киев, 2015

    Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"

    Інститут права та суспільних відносин, Юридичний факультет, Господарське право

    Киев, 2012

    Володіє мовами

    Англійська

    базовий

    Польська

    базовий

    Російська

    вільно

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Українська

    рідна

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Курси, тренінги, сертифікати

    Інститут секретарів

    Киев, 2016

    Администратор з організації та управління офісом.

    Навчальний центр "Успіх", Головний бухгалтер, бухгалтер

    Киев, 2010

    Придбано розуміння принципів бухгалтерського обліку і базові знання складання звітності згідно Положень (стандартів) бухгалтерського обліку України.

    Додаткова інформація

    Увлечения и интересы

    • Відповідальність, дисциплінованість, енергійність, комунікабельність, пунктуальність, вміння працювати в команді, цілеспрямованість, універсальність, вміння швидко адаптуватись в нових умовах та вчитися новому, аналітичний склад розуму, активність, стресостійкість, оптимізм, клієнтоорієнтованість.

    Марина Дмитривна

    Оператор поштового відділення

    Київ

    20 000 грн.

    35 років

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість

    Оновлено 2 тижні тому